PDA

View Full Version : Led Gitaar -check dit out



Braindead
30 april 2006, 23:08
http://cgi.ebay.de/LED-Gitarre-EVH-Wolfgang_W0QQitemZ7411374181QQcategoryZ46650QQssPa geNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Leuk voor op de kermis........ :)
Voor als je op het podium je dots niet meer kunt vinden......

Anders Destium
30 april 2006, 23:10
Het is toch nog lang geen kerst?

vulvasonic
30 april 2006, 23:13
Gaaf. En handig. Ik heb het toch al een paar keer meegemaakt dat een zaal groter bleek dan wij vooraf hadden berekend. Als je dan een paar stappen naar voren doet kun je jezelf niet meer goed horen, maar je ziet ook nog es geen reet. We hebben dus serieus zitten denken aan leds, maar dat is nog een heel gedoe.
En dit is geen verkeerde gitaar.

Maar goed, ik moet hem niet.

JER00N
30 april 2006, 23:17
Sommige JEMs hebben dat toch ook? En de gitaren van 'onze' charlotte :)

DarknessAwaits
30 april 2006, 23:20
@vulvasonic:
D'r is ook zo'n systeem wat je langs je hals plakt, en dan heb je ook die positieleds. Is niet zo duur geloof ik en je hoeft verder niets aan je gitaar te doen.

vulvasonic
30 april 2006, 23:32
@vulvasonic:
D'r is ook zo'n systeem wat je langs je hals plakt, en dan heb je ook die positieleds. Is niet zo duur geloof ik en je hoeft verder niets aan je gitaar te doen.

Klopt. hebben we ook naar gekeken, maar ik weinig vertrouwen in die dingen. Het lijkt me ook niet echt handig, ook al zijn de draadjes nog zo dun. De betere opties zijn meteen een heel stuk duurder. En eerlijk is eerlijk, ik wil best een gitaar van mij onder handen laten nemen, maar niet een hele zooi. Dus zo belangrijk is het ook weer niet.

Maar ik vind het nog steeds een leuk effect.

Anders Destium
30 april 2006, 23:45
Hoofdlamp een idee?

http://www.luminous-landscape.com/images/PetzlHeadlampMR.jpg

vulvasonic
30 april 2006, 23:47
Ook een leuk effect! :seriousf:

Globetrotter
1 mei 2006, 00:09
Klopt. hebben we ook naar gekeken, maar ik weinig vertrouwen in die dingen. Het lijkt me ook niet echt handig, ook al zijn de draadjes nog zo dun. De betere opties zijn meteen een heel stuk duurder. En eerlijk is eerlijk, ik wil best een gitaar van mij onder handen laten nemen, maar niet een hele zooi. Dus zo belangrijk is het ook weer niet.

Maar ik vind het nog steeds een leuk effect.
Of zo van die lichtgevende zelfklevertjes of sterrekes? Heb je ineens een mega show circus en magie effect!

Richwoodje
1 mei 2006, 01:15
er was net op de vpro nog een gast met led's in zn hals, de gitarist van Mark Owen (die van Take That)

die is trouwens ook flink van richting veranderd, die Mark Owen. Dit klonk bijna experimenteel...

Kim Wilson
1 mei 2006, 08:22
Of zo van die lichtgevende zelfklevertjes of sterrekes? Heb je ineens een mega show circus en magie effect!
Ja hoor, alsof de Fresia's als een stelletje idioten op dat podium staan! :seriousf:



Ehhm.... :dontgeti:

Lord Abortion
1 mei 2006, 09:49
Je kan ook altijd LEDs onder je pickups steken ... Makkelijke ingreep en het geeft ook een beetje licht.

Snaar'n Bennie
1 mei 2006, 14:10
er was net op de vpro nog een gast met led's in zn hals, de gitarist van Mark Owen (die van Take That)

die is trouwens ook flink van richting veranderd, die Mark Owen. Dit klonk bijna experimenteel...


Dat was Mark Owen niet, maar Ian Brown van de Stone Roses. Sloaperd!! En die gitaar was een Godin, met inderdaad LED's in de hals.

Tupelo
1 mei 2006, 19:13
Ian Brown heerscht!!!! :blast:

En de Stone Roses ook.

Snaar'n Bennie
1 mei 2006, 19:22
Nu we toch met glitter en glamour bezig zijn... Is het niet mogelijk om de frets op te laten lichten? Frets van glas ofzo? Gehe...

Richwoodje
1 mei 2006, 19:22
Dat was Mark Owen niet, maar Ian Brown van de Stone Roses. Sloaperd!! En die gitaar was een Godin, met inderdaad LED's in de hals.

ghehe, ik dacht al :seriousf: