PDA

View Full Version : Santana



Ash ketchum
8 november 2002, 15:48
Wie vindt santana goed?
Mijn held (en die van vele andere) namelijk.
Santanawannabe

daron_kurt
9 november 2002, 22:04
ik was erbij dit jaar in het geldredome en het was supergoed. Hij is gewoon een goeie artiest, maar ik denk dat maar weinig mensen hem een slecht artiest vinden, ongeacht of ze van zijn soort muziek houden of niet...

Anders Destium
9 november 2002, 23:21
Get over it Ask Ketchup, ik geloof dat iedereen op dit forum wel weet dat jij Santana cool vind, het aantal keren dat jij die naam noemt is namelijk recht evenredig met het aantal posts van je :razz:

Phizer
15 november 2002, 19:23
santana mag dan geen shredder zijn maar het blijft een keigoede gitarist! (gevoel, compositie...)

Luca P
19 november 2002, 21:41
Veel mensen kijken raar op als ik zeg dat ik er niet van hou.
Ik vind zo wie zo zijn geluid niet mooi.
En hij die van mij waarschijnlijk ook niet!

Gitaristen die wel een lekker geluid hebben volgens mij:
-Brian Setzer
-Angus Young
-Junior Brown (who the f...??)

Luca P
19 november 2002, 21:44
Zeg...eh...Ash, wat voor kleur heeft jouw LP.
Die van mij Honey Burst.
Enne ken je Hal Ketchum? (uit de country hoek?)

lupoloco
9 december 2002, 15:38
hij begint aan een wereldtournee, ik geloof dat hij volgend jaar in augustus ofzo naar nederland komt...

vulvasonic
9 december 2002, 16:29
Ik ben er niet kapot van.
En zijn geluid vind ik doorgaans verschrikkelijk.
De man heeft wel een onmiskenbaar eigen geluid en feel. Dat op zich maakt hem bewonderingswaardig, maar ik hou er niet van.

Duane
9 december 2002, 17:17
Eerlijk antwoord, ik vind Santana vreselijk. Zijn stijl spreekt me totaal niet aan.....

Predator
9 december 2002, 22:14
Ik vind zijn muziek wel mooi alleen als ik in de boekjes kijk krijg ik de indruk dat hij niet alles (of eigenlijk een klein deel) zelf schrijft.

Zijn gitaar? Mooooi..
Zijn sound? DAMN UGLY!
Zijn muziek? Plezierig...
Technisch gezien? Geen shredder inderdaad maar hij's goed! =)

Watti
10 december 2002, 08:54
Totally respect for Santana!

Snow
10 december 2002, 13:00
Hij heeft Byron Holmes ontdekt in een club

http://www.nuzik.com/byron/index.html

en heeft m meteen uitgenodigt om mee te jammen op een optreden

telecastermaster
24 januari 2003, 14:22
Santana = ultieme combinatie van smaak, techniek en toon.

ColtraneMatrix
25 januari 2003, 08:33
bovendien is hij ook nog een goed songwriter!

moretel
25 januari 2003, 22:49
Beluister de beste albums maar eens :

Caravanserai en Borboletta

sash
25 januari 2003, 23:14
Ook ik zal dan maar eerlijk zijn, ik vind het niet echt boeiend. Z'n sound klinkt ernaar alsof ie geen moeite hoeft te doen om te spelen en z'n spel vind ik erg saai om naar te luisteren.

Negative K3 fan
26 januari 2003, 00:45
Op 2003-01-25 23:14, schreef sash:
Ook ik zal dan maar eerlijk zijn, ik vind het niet echt boeiend. Z'n sound klinkt ernaar alsof ie geen moeite hoeft te doen om te spelen en z'n spel vind ik erg saai om naar te luisteren.


helemaal met je eens, ik heb laatst een hele santana cd geluisterd en een concert gezien... die cd kwam me na 5 minuten al mn neus uit, wat een eentonigheid. Maar hierbij moet ik ook eerlijk toegevend at ik het sowieso niet echt op van die salsa samba en dat soort muziekjes heb.

moretel
26 januari 2003, 13:35
Caravanserai en Borboletta al beluisterd ?

Santana heeft een indrukwekkend oeuvre,
van matig tot top, is mischien ook afhankelijk wat je beluisterd hebt maar de man verdiend wat uitgebreidere luister aandacht.

marc_o
31 januari 2003, 17:28
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb 'm 2 keer live gezien en heb ook wel een oude plaat (Abraxis), maar ik vind hem echt vet overschat, wat doet die vent nou toch steeds met alle top 40 kutjes op een cd, moet ie door iedereen aardig gevondnen worden, en altijd dat eeuwige friemelkunstje, als ik zo zou spelen lacht mijn band me uit, en daarna trappen ze me eruit. Als je uit zulke spullen zo'n kutgeluid perst, verdien je wel respect, want ik zeg je, dat valt niet mee, weet zeker als ik die dure PRS aan mijn Englset hang ik er haast geen slecht geluid uit kan persen....bah bah bah