PDA

View Full Version : Melodic Trash Metal Nummer.



Bloodline
30 april 2006, 21:54
Wat vinden jullie ervan ?
Ik heb het in 2004 geschreven ( en nu pas opgenomen )

Zoals gewoonlijk Commentaar is zeer welkom.

link:

http://members.chello.nl/j.leijbijde/DarkPit.mp3

Groetjes,

Mendel bij de Leij

Reel Big Fish
30 april 2006, 22:23
Eén woord: heerlijk! :rockon:

jw009
30 april 2006, 22:31
DAMN!!!! HEEL VET !!!

:edit
Echt heel lekker "nummer"!!!

Bloodline
30 april 2006, 23:04
bedankt !!

een clip ? het is een heel nummer !

Basseytje
2 mei 2006, 13:41
klinkt egt superruig tis alweer een tijdje geleden dat je een nieuw nummer had gepost maar deze klinkt net zo gruwelijk goed als de andere nummers, mss nog wel beter :D

X-Rated
2 mei 2006, 13:50
Mendel regeert weer eens hoor :D Zieke idioot die je er rondloopt *compliment :D* ! I fuckin' love it London! I fuckin' Love it!

Fucking Solo a la Dragonforce :) *typ dit bericht een beetje aan elkaar terwijl ik ernaar luister ;)*

Thijs G
2 mei 2006, 19:15
mendel weer met ze takkeherrie, zal ff wat "opbouwende kritiek" geven (of hoe ze dat ook noemen LOL!)

bij die tering snelle ritme gitaar, zo snel als mogelijk op 1 note ragge, die dingen, lijkt het alsof je af en toe hapert, dus werk daar aan.

De lead kon wat luider in de mix als je het mij vraagt, moeilijk te horen, zeker met die takkeherrie begeleiding :D

THW
2 mei 2006, 19:22
Dit klinkt zeker wel vet. Gebruik je voor de drums een drum computer? Zo ja best wel goed in elkaar gezet.

Maiden Michiel
2 mei 2006, 19:43
Trash? Wat is dat?

c.hultermans
2 mei 2006, 22:53
Trash? Wat is dat?


hahahaha LOL!!

Maar ik vind t wel gaaf!!

Ik ben een groot liefhebber van dit soort spul!!

Grtz,

Conrad

Bloodline
4 mei 2006, 00:13
mendel weer met ze takkeherrie, zal ff wat "opbouwende kritiek" geven (of hoe ze dat ook noemen LOL!)

bij die tering snelle ritme gitaar, zo snel als mogelijk op 1 note ragge, die dingen, lijkt het alsof je af en toe hapert, dus werk daar aan.

De lead kon wat luider in de mix als je het mij vraagt, moeilijk te horen, zeker met die takkeherrie begeleiding :D


ik zeg dit maar 1x.

flikker toch op man :D
als je het een takke herrie enzo vindt waarom post je het dan thijs g ?
ik heb veel liever dat iemand zegt ik vindt er niet zoveel + opbouwende kritiek dan iemand die gewoon wat wilt zeiken.

Bloodline
4 mei 2006, 00:14
Trash? Wat is dat?


Trash is afval :D

maar trash metal is zeg maar hele snelle soort metal met niet al teveel melodie.

Trocar
4 mei 2006, 00:21
Trash is afval :D

maar trash metal is zeg maar hele snelle soort metal met niet al teveel melodie.

Thrash metal :roll:

Verder: doe zo voort!

Ah, misschien dat je wat meer variatie in de bassdrum kunt stoppen. Aan het begin hoor ik wel veel triplets (hoort wel een beetje bij de stijl, maar wat versnellingen/blast-achtige dingen/rolls met bassdrum misschien?)
En misschien wat 'smerigere' toonverhoudingen tussen de 2 buitenste gitaren?
Maar da's persoonlijk hoor.

Gitaro
4 mei 2006, 00:26
Veel beter dan je andere nummers :D! Metal up your ass! Thrash is koning.

Jax
4 mei 2006, 07:33
Dude, mendel, ik had toch wel verwacht dat je niet de fout trash/thrash zou maken...

Anyhoe, het nummer, ben het nu aan het luisteren, mooie intro.....daar komen die gitaren....omg, sick...het lijkt wel af en toe alsof je een beetje vooruit op de drums speelt, maar dan val je al snel weer gewoon terug op het goede tempo. Yeah, twee-stemmige solo!! Bruut nummer, gewoon een bruut nummer!

Bloodline
5 mei 2006, 16:52
haha de fout van trash :D ?
ik luisterde vroeger veel trash, tegenwoordig zowat niet meer.
tjah dubbel stemmige solo 1 ik vondt het ook al wel lekker klinken.

bedankt dude !!

Bloodline
5 mei 2006, 16:53
Thrash metal :roll:

Verder: doe zo voort!

Ah, misschien dat je wat meer variatie in de bassdrum kunt stoppen. Aan het begin hoor ik wel veel triplets (hoort wel een beetje bij de stijl, maar wat versnellingen/blast-achtige dingen/rolls met bassdrum misschien?)
En misschien wat 'smerigere' toonverhoudingen tussen de 2 buitenste gitaren?
Maar da's persoonlijk hoor.


daar zat ik ook al aan te denken maar mdat het nummer al geschreven was, en veel vrenden van mij het nummer zo al kende ( in guitarpro ) heb ik de drums zo gelaten zols ze wwaren.

Jax
7 mei 2006, 10:52
Hehe, luister het voor de tweede keer, en vind het nog steeds vette shit. 8-)Ik vroeg me af of je misschien zin had om eens samen een nummertje te maken. Weet je wat, ik pm je er wel over.