PDA

View Full Version : Ruilen



MichaelSS
30 april 2006, 13:43
Yo,

Ik heb een paar dagen terug een fender gekocht.
Allemaal heel leuk en aardig, maar die dingen zijn zo verdomd duur dat ik even geen geld heb voor een versterker.

Ik wil daarom mijn 2 andere gitaars ( 1 naar keuze ) ruilen tegen een versterker.
Liefst fender of marshall. Hoefd geen 100 watt te zijn maar wel boven de 40.

Om de layout dit keer heel te laten, moet je maar even op de links klikken.

De boston heeft een echte "Vintage color" en heeft hier en daar een krasje, maar niet irriterend.

Legend is in hele mooie staat.

Boston:

www.evolutiongaming.nl/Michael/Images/Boston/1
www.evolutiongaming.nl/Michael/Images/Boston/7
www.evolutiongaming.nl/Michael/Images/Boston/2
www.evolutiongaming.nl/Michael/Images/Boston/8

Omdat ik geen plaatje heb van de legens zou ik even een vervangen plaatje zoeken. Hij is zoiets maar dan ander merk dus. maar wel zelfde kleuren

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/32695551.html?return=eJwly10KgzAQBOC7CPpomigoESn2I pLaUEN%2Bya5oLb17o77sfMywglP%2BVfzWAadtxbNn9CvIbkY MnBDtg3SlFVFjMEIglM4Qu%2BxK6lG6UTnAuFjpUDoCToh4NuN boYhpl0ZqjAqmmUxN3ZYzWnPfTE%2BLF%2FR6zashrx7oU9IEk 87QsPYgO1ifxMRdhYPb9WE%2BV3pQCawIPcu63x%2FkwEHK&df=1&p=2#photo

Alleen is de hals lichte kleur, en de tremolo is er niet bij. ( maar kan er eventueel wel bij )

Naja hoop dat ik een reactie krijg.

nielsduursma
30 april 2006, 13:45
daar is dit forum niet voor, zet het maar op gitaarmarkt ofzo.

MichaelSS
30 april 2006, 14:31
Ik bied niks te koop aan hoor :/

Ik vraag een ruil. Als je niks hebt, moet je ook niet reageren.

Anders zetten de mods hier maar een slotje op, en kunnen de belangstellende personen me contacteren op Michaelscheper@hotmail.com ( MSN ) MichaelScheper@gmail.com ( EMAIL )

bert k
30 april 2006, 14:34
Helaas, geen handel op het forum. Idd effe op gitaarmarkt zetten.