PDA

View Full Version : Roadkill gaat het maken in Duitsland



FNaRK
8 november 2002, 14:15
:grin: :grin:
zullen ze daar wel verstand hebben van goede muziek? Met een beetje geluk zijn jullie op korte termijn van mij af....ga ik in deutschland rentenieren :cool:
............................................

RUBRIK >>> „Top-Demos“

Interpret, Titel: ROADKILL - Pyramid
Medium: CD
Stil: Heavy Metal
Erschienen: 2001
Label: Eigenproduktion
Link: http://www.roadkill.nl
E-Mail: info@roadkill.nl
Note: 8 von 10 Punkten



Siehe da, in Holland gibt´s also auch noch hoffnungsvolle bzw. talentierte Power Metal Acts! An der Spitze dort stehen mit Sicherheit ROADKILL, die mich mit ihrem 3-Song Demo durchweg überzeugen können. Damit ihr Euch mal grob ein Bild vom Sound des Fünfers machen könnt, würde ich den Stil als eine gelungene Mischung zwischen METALLICA zu ´Ride the Lightning´-Zeiten („Human Season“) mit einem Schuss IRON MAIDEN und FALCONER („Pyramid“) bezeichnen.
Der dritte Song „Rapin´ Justice“ haut mich dann auch echt vom Hocker, und kann mit tollem Gesang von Marco, Abwechslungsreichtum, etlichen Tempiwechsel und Breaks begeistern!
Alle Power Metal Fans sollten hier ohne wenn und aber zugreifen, denn ROADKILL sind mit sehr viel Spass und Enthusiasmus bei der Sache!
Diese sehr empfehlenswerte Scheibe mit kultigem Cover Artwork (und den Texten im Booklet) ist für 7 Euro bei der o.a. Homepage der Band zu ergattern.

Pit Schneider

Tracklist: 1. Pyramid 2. Human Season 3. Rapin´ Justice

Noctiis
8 november 2002, 14:18
hm.. Falconer is genoemd, ik vind Falconer erg cool (en de vorige band van die leden, Mithotyn, ook) :smile:

Mithrandir
8 november 2002, 14:53
Cool Roadkill, behoorlijk positieve review van die gast.

Dus binnenkort kunnen we jullie op zondagochtend bij ZDF bewonderen bij een van de schlager-programma's.

alhambra
8 november 2002, 15:00
Ik heb begrepen dat roadkill jaren geleden al door was gebroken in duitsland met de topper "MAMA" . Ze stonden toen nog bekend onder de naam heintje.

moretel
8 november 2002, 15:15
Duitsland schijnt erg goed te zijn voor metal etc.
Onze oefenburen (Priapis)
http://www.priapis.com/

heeft hetzelfde probleem als jullie ws.. In veel cafes kunnen ze niet optreden maar in Duitsland liggen er meer kansen voor hun muziek.

Zeg Roadkill , zegt de naam Backbone jou iets ?
Schijnt een band in Delft te zijn,
paar bandleden (een is collega van de toetsenist) hebben een studio en na ons aangehoord te hebben hebben ze ons uitgenodigd om binnenkort eens demotje op te nemen voor een vriendenprijsje.

pimmetje
9 november 2002, 14:44
In Duitsland op kunnen treden is altijd goed... bij mijn (beperkte) ervaringen in Duitsland werden we er echt veel beter betaald dan in Nederland.

Sjaak
10 november 2002, 20:10
Ja inderdaad duitsland is veel guller dan nederland