PDA

View Full Version : Mooi man, gitaarrekken



Anders Destium
29 april 2006, 22:35
Het is weer eens wat anders dan een simpele standaard :hippie:

http://i20.photobucket.com/albums/b233/Anders_Destium/Group%20pictures%20Gear/DSCN2141.jpg

http://i20.photobucket.com/albums/b233/Anders_Destium/Group%20pictures%20Gear/DSCN2145.jpg

vulvasonic
29 april 2006, 22:37
Gooi die single cuts toch weg man en koop er iets fatsoenlijks voor in de plaats. Heb je tenminste ook nog iets moois om in dat rek te hangen! :D

Schunhart
29 april 2006, 22:40
Ziet er dik oké uit!

Hoe groot is dat nu met gitaren erin zeg maar? En waar heb je m vandaan?
Het lijkt me wel handig om hier tegen de muur aan te schroeven, kan ik de ruimte van m'n standaards weer beter gaan gebruiken

hendrix2
29 april 2006, 22:40
zijn dit allemaal gitaren van jou???
zoja, wat een prachtige collectie!
en de gitaarrekken zijn uiteraard best wel cool!

Daniël_san
29 april 2006, 22:46
Gooi die single cuts toch weg man en koop er iets fatsoenlijks voor in de plaats. Heb je tenminste ook nog iets moois om in dat rek te hangen! :D

Die zijn juist mooi! :D

@ad: Ziet er lollig uit! Gekocht op de vrijmarkt?

Anders Destium
29 april 2006, 23:01
Ik heb het rek gekocht van Kaboemba van het forum, advertentie (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=60320) Hij is een beetje onhandelbaar groot vooralsnog (ik heb wat ruimtegebrek, dan is het niet echt een oplossing), je moet toch wel rekenen op 2 meter vrije ruimte in de breedte. Het rek werkt echt met een standaard en is ongeveer 50 cm diep. Bevestigen aan een muur gaat niet werken, dan krijg je problemen met het evenwicht ben ik bang.

marter544
30 april 2006, 09:20
He balen, door die laatste reactie van anders heeft het geen zin meer om dit er bij te zetten:

En hij kost maar 175 euro :hippie:

Aron Maiden
30 april 2006, 09:51
zijn al deze gitaren van jou?
zoja, Wat een stront lelijke collectie,
leuk standaart maar is veelste groot
voor die paar gitaartjes

Kaboemba
30 april 2006, 09:56
Damn wat gaaf, waar haal je zoiets vandaan :rockon:

Ik ben trouwens aan het kijken of ik muur-beugels kan krijgen dan zijn de rekken er ook voor 2 of vier gitaren te krijgen, 8 is een beetje veel van het goede merk ik.

Eko
30 april 2006, 10:08
Je hebt ook gewoon koffers met een rek erin. Kun je 5 tot wel 8 gitaren in kwijt. Inklappen en overeind zetten. Heb je gewoon een gitaarkoffer staan. Ook makkelijk op podium. Gebruik ik al jaren. Zijn in diverse winkels te koop , kijk maar eens bij Feedback ef Nederland Muziek.

Anders Destium
30 april 2006, 10:20
Ik heb een ander rek waar vijf gitaren achter elkaar in passen, maar dat vind ik niet ideaal. Dat is de reden dat ik nou deze erbij heb, het ziet er echt heel vet uit. Bij dit nieuwe rek is vooralsnog het enige probleem dat hij lomp groot is! Op dit moment heb ik er even niet genoeg ruimte voor, maar daar komt over een tijdje weer verandering in.


>Marter
De een koopt een Richwood, de ander een gitaarrek :hippie:

gerrekat
30 april 2006, 10:21
ziet er inderdaad kikke uit man!

J-P
30 april 2006, 10:26
Djeez, wat een gitaren, volgens mij heb je een gitaar-fetish :hippie: Ik heb er 2 en merk dat ik er 1 te kort kom omdat ik wat meer met alternatieve stemmingen wil klooien maar 10 gitaren en dan nog van deze kwaliteit/prijsklasse??? Ik heb duidelijk het verkeerde beroep gekozen :stop:

GunMetalBlue
30 april 2006, 11:38
zijn al deze gitaren van jou?
zoja, Wat een stront lelijke collectie,
leuk standaart maar is veelste groot
voor die paar gitaartjes

En de spellingskoning blijft positief!:rockon:

Bram+
30 april 2006, 12:26
zijn al deze gitaren van jou?
zoja, Wat een stront lelijke collectie,
leuk standaart maar is veelste groot
voor die paar gitaartjes
Smaken verschillen, dat is duidelijk.

Negative K3 fan
30 april 2006, 12:49
had je je gitaren niet wat kunnen oppoetsen voor de foto :D

bram123
30 april 2006, 12:58
mooi is anders.
sneue opmerking ook weer over de prijs en richwood, als ik zo naar dit rek + gitaren kijk dan krijg ik het idee dat je bij gebrek aan smaak maar aan de hand van het prijskaartje bepaalt wat mooi is.
laat me raden, die lelijke snackbarposter was ook heel duur?

grayfink
30 april 2006, 13:07
Nogal jaloers Bram?
Ben ik ook, maar als ik in dezelfde financiele positie was (edit: en vrijgezel), had ik ook zo'n rek vol. Had wel heel andere keuzes gemaakt denk ik.

Orpheo
30 april 2006, 13:09
mooi is anders.
sneue opmerking ook weer over de prijs en richwood, als ik zo naar dit rek + gitaren kijk dan krijg ik het idee dat je bij gebrek aan smaak maar aan de hand van het prijskaartje bepaalt wat mooi is.
laat me raden, die lelijke snackbarposter was ook heel duur?

toegeven dat je t een mooie collectie vindt, en dat je toch wel wat jaloers bent, is geen schande hoor! echt niet!

bram123
30 april 2006, 13:10
ik geloof ook niet dat ik het had over het hebben van (dure) gitaren. ik vind alleen dat alles zo smaakloos is.

grayfink
30 april 2006, 13:13
jaloers dus

Orpheo
30 april 2006, 13:14
ik geloof ook niet dat ik het had over het hebben van (dure) gitaren. ik vind alleen dat alles zo smaakloos is.

neuh. je post straalde een blok jaloezie uit. en daarnaast. anders maakte een grapje over richwood en t rek. neem t niet zo serieus dude.

edit: en sinds wanneer is flamed maple smakeloos?

Basseytje
30 april 2006, 13:14
er is helemaal neits mis met die gitaren ze zijn best mooi. maar om zo'n prijs voor een gitaar standaard te betalen vind ik nou ook weer overdreven

bram123
30 april 2006, 13:22
@ orpheo en grayfink: projectie van jaloezie jongens, het kan er blijkbaar bij jullie echt niet in dat ik niet kick op 10 zuurstokgitaren.

edit: toegegeven die donkerbruine ibanez powerstrat is wel mooi.

Bram+
30 april 2006, 13:33
@ orpheo en grayfink: projectie van jaloezie jongens, het kan er blijkbaar bij jullie echt niet in dat ik niet kick op 10 zuurstokgitaren.

edit: toegegeven die donkerbruine ibanez powerstrat is wel mooi.
Je hebt dan wel weer gelijk over die poster, en dan wil ik even het behang en de kleur van de bovenplinten toevoegen.

SBloke
30 april 2006, 13:40
Niet mijn smaak rek, en niet mijn smaak gitaren....
Ik heb het meer op oude goldtops, en mooie houten gevalletjes (Alembic) waar geen kleurtje overheen is gegooid.... Hoewel een paar van die Ibi's er toch best leuk uit zien.

Dat gezegd hebben zou die hele handel hier ZO mijn kamer in mogen hoor.... Ik kijk wel om de kleurtjes heen ;) ....en met de juiste kleur verf kan je van zo'n single cut een heeele mooie goldtop maken...

http://www.purpleguitars.com/guitarimages/prs/prs_goldtop.jpg



Wat is er trouwens mis met het aan de hals hangen van gitaren? (Zoals ze in eigenlijk elke gitaarzaak hangen). M'n buurman was er zelf geen voorstander van omdat de gitaren uit de stemming gingen. Maar is dit het enige probleem?

DarknessAwaits
30 april 2006, 13:49
Als je ze aan de hals ophangt krijg je denk ik een nog mindere ideale ruimtelijke bezetting. Er passen er dus minder aan je muur.

En over die collectie van Anders:

Schitterende gitaren, en ik kan niet ontkennen dat ook ik lichtelijk jaloers ben. Maar als ik ze uit zou mogen zoeken had ik toch enkele andere gekozen. Niet drastisch anders maar toch.

MusicManMaestro
30 april 2006, 14:29
Ik vind het een lelijke gitaarrek , omdat de helft van de gitaren de linkerkant op hangt waardoor er dus 3 gitaren op de kop hangen en dat vind ik niet mooi.

Anders Destium
30 april 2006, 14:50
Daar heb je gelijk in, al kan ik ze ook allemaal naar rechts hangen. Dan passen er alleen geen 8 in denk ik!

Over mijn gitaren mogen mensen zeggen wat ze willen, smaken verschillen nu eenmaal :) Ik vind het niet erg als veel mensen mijn gitaren lelijk vinden, er zijn ook genoeg gitaren waar ik zelf van braak die anderen weer prachtig vinden! Dat is geen kwestie van smaak/geen smaak maar doodgewoon van een andere smaak.

Waar ik daarentegen slecht tegen kan dat is als mensen het nodig vinden om iets te zeggen over de "lelijke snackbarposter". Het is namelijk geen poster maar een schilderij dat mijn opa heeft gemaakt en waar ik als gevolg daarvan erg aan ben gehecht. Dat hadden mensen natuurlijk niet kunnen weten, maar als mensen mij proberen te pakken op zo'n manier dan bewijzen ze voor mij hoeveel ze als persoon waard zijn. Hij was trouwens gratis, voor het beeld.

DarknessAwaits
30 april 2006, 14:59
Als ik jou was zou ik er dan geen gitaarrekken voor zetten.

Maar je hebt groot gelijk hoor, smaken verschillen. Alleen zijn er sommige mensen die het er maar niet kunnen accepteren.

Kaboemba
30 april 2006, 15:03
Ik vind het een lelijke gitaarrek , omdat de helft van de gitaren de linkerkant op hangt waardoor er dus 3 gitaren op de kop hangen en dat vind ik niet mooi.

Da's maar net hoe Anders hem heeft ingesteld, je kan ook prima alles 1 kant op draaien, je kan het rek ook dubbel gebruiken dus dan draai hem een kwartslag en doe je de gitaren aan beide kanten, wat jij wil.

En iemand riep DUUR, het zijn niet gewoon ff een paar standaard rekkies, die dingen kosten normaal meer dan 500 euro. Okee veel geld, maar duur is wat anders. ?Trouwens veel geld is ook weer zo relatief, vergeleken met de gitaren die Anders heeft is het een koopje :satisfie:

Anders Destium
30 april 2006, 15:24
Als ik jou was zou ik er dan geen gitaarrekken voor zetten.

Tja dat heeft dan weer te maken met het ruimtegebrek waar ik het over had :)

Braindead
30 april 2006, 15:25
Daar heb je gelijk in, al kan ik ze ook allemaal naar rechts hangen. Dan passen er alleen geen 8 in denk ik!

Over mijn gitaren mogen mensen zeggen wat ze willen, smaken verschillen nu eenmaal :) Ik vind het niet erg als veel mensen mijn gitaren lelijk vinden, er zijn ook genoeg gitaren waar ik zelf van braak die anderen weer prachtig vinden! Dat is geen kwestie van smaak/geen smaak maar doodgewoon van een andere smaak.

Waar ik daarentegen slecht tegen kan dat is als mensen het nodig vinden om iets te zeggen over de "lelijke snackbarposter". Het is namelijk geen poster maar een schilderij dat mijn opa heeft gemaakt en waar ik als gevolg daarvan erg aan ben gehecht. Dat hadden mensen natuurlijk niet kunnen weten, maar als mensen mij proberen te pakken op zo'n manier dan bewijzen ze voor mij hoeveel ze als persoon waard zijn. Hij was trouwens gratis, voor het beeld.


Een hele mooie collectie! wat een gezeik over je gitaren trouwens. Als je nou allemaal dezelfde zou hebben zou het nog geloofwaardig over komen als je zou zeggen dat je het een lelijke collectie vindt.
Kun je op dat rek trouwens ook alle gitaren naar dezelfde kant laten wijzen? Dat lijk me er veel vetter uitzien........

Luke-wannabe
30 april 2006, 18:10
@Anders: Waarom heb je for god's sake 6 PRS'sen?

Mitch
30 april 2006, 18:40
Da's maar net hoe Anders hem heeft ingesteld, je kan ook prima alles 1 kant op draaien, je kan het rek ook dubbel gebruiken dus dan draai hem een kwartslag en doe je de gitaren aan beide kanten, wat jij wil.


Op die manier ! Ik wilde net heel bijdehant opmerken dat 't een stuk leuker zou zijn om alle gitaren dezelfde kant op te laten wijzen, maar dat kan dus ook...

Ook weer fijn om te zien hoe het gebrek aan verdraagzaamheid deifintief de nieuwe trend is op het forum. Ik zal een poging doen me aan te passen:
*haalt diep adem*
Sjonge jonge zewg, echt aso dat je gewoon een rek koopt voor al je stomme veel te duure gitaren twerijl je voor dat rek alleen al een echte kwaliteitsgitaar hadk unnen kopen, hoe dom kun je zijn zeg ?!
En niet zeggen dat ik jaloers ben of dat ik nie weet waar ik over praat want ik pseel al 4 maanden op een London city en heb al een jaar een Richwood gehad, hoor !

Michael AE
30 april 2006, 18:40
Mensen die gitaren lelijk vinden omdat de kleur ze niet aanstaat, moeten een andere hobby gaan zoeken. Ga dan bonbon papiertjes verzamelen ofzo. Gitaren worden gemaakt om muziek mee te maken. Het gaat dus om de klank, niet om dat gaye kleurgeleuter.

Michael AE
30 april 2006, 18:43
@Anders: Waarom heb je for god's sake 6 PRS'sen?

Because you touch yourself at night.

bram123
30 april 2006, 18:59
Gitaren worden gemaakt om muziek mee te maken. Het gaat dus om de klank, niet om dat gaye kleurgeleuter.

als dat jouw opvatting is dan zou je zelf ook vraagtekens moeten zetten bij Anders zuurstokcollectie.

Michael AE
30 april 2006, 19:10
als dat jouw opvatting is dan zou je zelf ook vraagtekens moeten zetten bij Anders zuurstokcollectie.

Da's een kwestie van smaak. Mijn gitaarcollectie is ook niet voor iedereen, maar ik ben er blij mee.

robert-gitarist
30 april 2006, 19:15
Da's maar net hoe Anders hem heeft ingesteld, je kan ook prima alles 1 kant op draaien, je kan het rek ook dubbel gebruiken dus dan draai hem een kwartslag en doe je de gitaren aan beide kanten, wat jij wil.

En iemand riep DUUR, het zijn niet gewoon ff een paar standaard rekkies, die dingen kosten normaal meer dan 500 euro. Okee veel geld, maar duur is wat anders. ?Trouwens veel geld is ook weer zo relatief, vergeleken met de gitaren die Anders heeft is het een koopje :satisfie:

He bekende rekken :D En inderdaad super mooie rekken.Helaas heb ik geen ruimte meer ervoor.Je kunt ze echt in allerlei standen hangen.Echt heel mooi spul en zien er echt allemaal nog puntje gaaf uit :)

Anders Destium
30 april 2006, 19:48
@Anders: Waarom heb je for god's sake 6 PRS'sen?

Ik heb er 5, maar een 6e gaat er zeker komen! PRS is mijn favoriete merk, en ze maken veel verschillende gitaren. Ik probeer er van elk type 1 te bemachtigen voor zover ze in mijn straatje liggen (jazzgitaren hoef ik bijv niet), dus ik kan nog een tijd vooruit!



Mensen die gitaren lelijk vinden omdat de kleur ze niet aanstaat, moeten een andere hobby gaan zoeken. Ga dan bonbon papiertjes verzamelen ofzo. Gitaren worden gemaakt om muziek mee te maken. Het gaat dus om de klank, niet om dat gaye kleurgeleuter.


als dat jouw opvatting is dan zou je zelf ook vraagtekens moeten zetten bij Anders zuurstokcollectie.

Probeer je nu te beweren dat mijn gitaren vanwege de kleur onmogelijk beter kunnen klinken dan dezelfde gitaren in een andere kleur? :???: En dat dat een reden is om vraagtekens te plaatsen bij mijn collectie? Dat je mijn gitaren niet mooi vindt dat moet je zelf weten, dat is jouw goed recht, maar je posts binnen dit topic zijn echt beneden elk niveau. Als er 1 ding is waar mensen vraagtekens bij moeten plaatsen dan is het bij jouw gedrag in dit topic.

J-P
30 april 2006, 20:23
Nah, ik vind het een prachtige collectie, zou het ook niet erg vinden om maar een 10de van je collectie te bezitten. Als ik echter zo`n collectie zou verzamelen zou m`n meissie me onder curatele laten stellen, want je kan er maar op 1 tegelijk spelen zegt ze altijd (maar dan heeft ze Michael Angelo nog niet gezien :-) ) terwijl ze zelf verdomme 3 motoren heeft!!!!!

DarknessAwaits
30 april 2006, 20:32
Probeer je nu te beweren dat mijn gitaren vanwege de kleur onmogelijk beter kunnen klinken dan dezelfde gitaren in een andere kleur? :???: En dat dat een reden is om vraagtekens te plaatsen bij mijn collectie? Dat je mijn gitaren niet mooi vindt dat moet je zelf weten, dat is jouw goed recht, maar je posts binnen dit topic zijn echt beneden elk niveau. Als er 1 ding is waar mensen vraagtekens bij moeten plaatsen dan is het bij jouw gedrag in dit topic.

Ik denk dat hij een verband zocht tussen zuurstokken en bonbonpapiertjes...

Maar verder; je hebt een mooie collectie en jij hebt de mogelijkheid om er ieder moment van te genieten. Doe dat en laat ze kletsen.

Oh en hier nog even de spreekwoordelijke vraagtekens bij het gedrag van bram123: "????????"

grayfink
30 april 2006, 22:42
Oh en hier nog even de spreekwoordelijke vraagtekens bij het gedrag van bram123: "????????"

Die zijn niet spreekwoordelijk, ik zie ze toch duidelijk?

DarknessAwaits
30 april 2006, 23:24
Wie zei dat je spreekwoordelijke vraagtekens niet kon zien?

bert k
1 mei 2006, 00:08
Heren, graag weer on topic: gitaarrekken.

vulvasonic
1 mei 2006, 00:09
BERTJE!!!!!!!!! :D

bert k
1 mei 2006, 00:09
Net terug van mijn rekoefeningen...

vulvasonic
1 mei 2006, 00:11
Net terug van mijn rekoefeningen...

Kom even naar de chat

bram123
1 mei 2006, 00:14
Probeer je nu te beweren dat mijn gitaren vanwege de kleur onmogelijk beter kunnen klinken dan dezelfde gitaren in een andere kleur? :???: En dat dat een reden is om vraagtekens te plaatsen bij mijn collectie? .

nee, dat beweer ik dus niet, dat is je eigen paranoia. wat er wél stond was een reactie op michaels opmerking: 'Het gaat dus om de klank, niet om dat gaye kleurgeleuter'.
mijn punt was hier: als dit is wat michael denkt, dan zou ook hij moeite moeten hebben met een gitaarcollectie die zo overduidelijk gericht is op aantallen en appearance.

verder: ik ken jouw gitaren niet en ben er zelfs van overtuigd dat ze erg goed klinken. de collectie als geheel straalt alleen een hoop wansmaak uit wat mij betreft.

maar blijf gerust vraagtekens zetten bij mijn gedrag, waar nodig zal ik deze vragen blijven beantwoorden.

Negative K3 fan
1 mei 2006, 00:18
Mensen die gitaren lelijk vinden omdat de kleur ze niet aanstaat, moeten een andere hobby gaan zoeken. Ga dan bonbon papiertjes verzamelen ofzo. Gitaren worden gemaakt om muziek mee te maken. Het gaat dus om de klank, niet om dat gaye kleurgeleuter.

niet mee eens :)

klank is sowieso belangrijk, daarnaast feel en uiterlijk, je moet de juiste dingen afwegen en btw jij klinkt op elke gitaar hetzelfde :D

bert k
1 mei 2006, 00:29
Bram123, hou je een beetje in asjeblieft. Het interesseert echt niemand meer wat jij lelijk vind. Volslagen onboeiende discussie, en die gooi ik het liefst dicht.

Tupelo
1 mei 2006, 01:01
Niet liever een mooi vitrinekastje in elkaar lijmen en ze naast elkaar ophangen i.p.v. dit klimrek?

(btw over je gitaren rep ik niet maar dat schilderij op de achtergrond... dat kan echt niet! :sssh:)

DarknessAwaits
1 mei 2006, 01:07
(btw over je gitaren rep ik niet maar dat schilderij op de achtergrond... dat kan echt niet! :sssh:)

Misschien is het verstandiger om volgende keer het topic eerst door te lezen:


Waar ik daarentegen slecht tegen kan dat is als mensen het nodig vinden om iets te zeggen over de "lelijke snackbarposter". Het is namelijk geen poster maar een schilderij dat mijn opa heeft gemaakt en waar ik als gevolg daarvan erg aan ben gehecht. Dat hadden mensen natuurlijk niet kunnen weten, maar als mensen mij proberen te pakken op zo'n manier dan bewijzen ze voor mij hoeveel ze als persoon waard zijn. Hij was trouwens gratis, voor het beeld.

Harm
1 mei 2006, 10:55
Anders, je hebt een super mooie collectie!

Kan er niets van zeggen!! Laat ze maar zeuren... Ik ben ook aangestoken door het prs virus en ben druk bezig met een Single cut trem bij elkaar te sparen... Hmmmm, heerlijk!

Alles qua merk, kleur en model is susbjectief! Iedereen vindt iets anders mooier... Gelukkig maar!

It's all a matter of respect!

En als iemand bijvoorbeeld iets niet mooi is dan kan dat ook gezegd worden, toch??

En tsja, ik vind de kleuren ook wat minder :-p maar de keuze is super!
Ik ben wel eens benieuwd naar de verschillen in klank tussen de prs-en! Kun je me daar eens over inlichten Anders??

On topic:
Maar ja, het ging over de standaard!!! Hahahaha!!! Tsja, een echte ruimte opslokker!! Maar stoer als je de ruimte hebt!!!

Voor mij is tegenwoordig klank nummer 1, maar altijd in combinatie met de cosmetica (dus wat ik mmoi vindt). een gitaar moet wel heel erg goed klinken als ik hem blind koop...

Harm

vulvasonic
1 mei 2006, 11:08
Anders, zijn die rekken niet zo te plaatsen dat alle halzen dezelfde kant op wijzen?

Of zijn die bevestigingen niet schuifbaar?

schizo910
1 mei 2006, 11:11
Ziet er cool uit hoor Erik...

Het is ook mijn smaak niet qua gitaren, maar fuck it... Ik kan wel snappen dat iemand ze te gek vindt.

Sowieso blijkt maar weer uit de reacties dat het tegenovergestelde waar is van wat Bram zei.


"een gitaarcollectie die zo overduidelijk gericht is op aantallen en appearance."

Erik laat juist met deze collectie zien dat hij scheit heeft aan wat anderen ervan denken...

gdvrmme Erik, heb ik nu een symphatieke toon aangeslagen richting jou?!? waar gaat het heen met de wereld...

robert-gitarist
1 mei 2006, 11:23
Anders, zijn die rekken niet zo te plaatsen dat alle halzen dezelfde kant op wijzen?

Of zijn die bevestigingen niet schuifbaar?

Je kunt ze op allerlei manieren bevestigen...Ook met alle halzen na de zelfde kant op wijzen..Geloof me je kunt ze echt op tig verschillende manieren in hangen.

almarvk
1 mei 2006, 11:32
Ziet er wel gaaf uit. En dan niet specifiek de gitaren, maar puur dat de gitaren zo hangen.

maar is het ook echt handig?

Dude
1 mei 2006, 11:32
maar blijf gerust vraagtekens zetten bij mijn gedrag, waar nodig zal ik deze vragen blijven beantwoorden.


Geloof dat je echt net zon arrogant eikeltje bent als je jezelf probeert voor te doen he ?


ach fuck it.. anders, mooi spul !!! kan zien dat dr een hoop geld en effort is ingestoken en daar heb ik respect voor !

Mitch
1 mei 2006, 12:00
Guys, geen olie op het vuur, moderator bert heeft er al wat van gezegd en dat moet genoeg zijn :harmony:

Kim Wilson
1 mei 2006, 12:04
Ik vind het er ook supergaaf uitzien. Ik zou er zelf ook andere gitaren inhangen, denk ik. Vooral meer diversiteit. Maar dat neemt niet weg dat ik dit een zeer indrukwekkende collectie vind. En dat rek, echt mooi zo! Als je de ruimte en de gitaren hebt, hartstikke gaaf!

Ik zal het mijn vrouw eens voorstellen. Ik heb er echter een hard hoofd in. Want dan zou ik een apart gitaarkamertje moeten hebben (wat verhuizen betekent), een rek moeten kopen t.w.v. €175, én nog minimaal een stuk of 5 gitaren om het rek te vullen.

Ach, ik kan het net zo goed níet voorstellen. :satisfie:

vulvasonic
1 mei 2006, 12:13
Je kunt ze op allerlei manieren bevestigen...Ook met alle halzen na de zelfde kant op wijzen..Geloof me je kunt ze echt op tig verschillende manieren in hangen.

Dan zou ik dat doen, Eer. Lijkt me veel mooier als alle halzen dezelfde kant op wijzen (scheelt volgens mij ook in de ruimte naar 1 kant). En het ziet er nog meer uit als een mooie display.

Cool!

Luke-wannabe
1 mei 2006, 14:27
Ik heb er 5, maar een 6e gaat er zeker komen! PRS is mijn favoriete merk, en ze maken veel verschillende gitaren. Ik probeer er van elk type 1 te bemachtigen voor zover ze in mijn straatje liggen (jazzgitaren hoef ik bijv niet), dus ik kan nog een tijd vooruit!

:seriousf: Okey!

Tupelo
1 mei 2006, 15:54
Misschien is het verstandiger om volgende keer het topic eerst door te lezen:

Tja, een bloedband reikt gewoon niet zo ver voor mij...! :)

Kaboemba
1 mei 2006, 19:50
[/url] http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p60320n1.jpg

Zo beter ?
[url="http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p60320n1.jpg?1146505788"]
(http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p60320n1.jpg?1146505788)

Tupelo
1 mei 2006, 20:01
Nahh ja, ik vind het zelf niets. Van die gewone dingen die je aan de muur kunt hangen vind ik mooier. Bovendien hardstikke kwetsbaar dit. Is vragen om problemen als je wat lompe visite hebt.

Maar goed, er zullen vast liefhebbers voor te vinden zijn.
Hoe kom je eraan maak je ze zelf of importeer je ze?
En hoe werkt het met gewicht verdelen?
Geen situatie mogelijk dat 'ie topzwaar wordt als je er een gitaar uitpakt?

Kaboemba
1 mei 2006, 20:06
Nahh ja, ik vind het zelf niets. Van die gewone dingen die je aan de muur kunt hangen vind ik mooier. Bovendien hardstikke kwetsbaar dit. Is vragen om problemen als je wat lompe visite hebt.

Maar goed, er zullen vast liefhebbers voor te vinden zijn.
Hoe kom je eraan maak je ze zelf of importeer je ze?
En hoe werkt het met gewicht verdelen?
Geen situatie mogelijk dat 'ie topzwaar wordt als je er een gitaar uitpakt?

Kwetsbaar ? want.

Neuh dit valt niet om hoor, stevig als een huis, tis wat ze ook in sommige winkles gebruiken. Gitaren hangen ook super stevig, ik druf het zo heen en weer te schudden. Heeft onderaan een paar massieve poten die wegen een paar kilo per stuk, rack weegt meer als 20 kilo en de buizen zijn hol dan kan je wel nagaan waar het meeste gewicht in zit.

vulvasonic
1 mei 2006, 20:23
http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p60320n1.jpg

Zo beter ?

(http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p60320n1.jpg?1146505788)

Een stuk beter!
Als je zo twee van die rekjes naast elkaar heb staan. Netjes!

MichaelSS
1 mei 2006, 21:04
Eunt.

Maar wel wat duur voor dat geld.

Had liever een paar mooie wandhaken gehad voor die gitaars van je.

Anders Destium
1 mei 2006, 21:10
Het meervoud van gitaar is gitaren, maar dat wist je natuurlijk al (hoop ik :o)...

Ik vind het persoonlijk niet duur, zeker niet als een simpele gitaarstandaard al 20 euro kost. Koop 8 gitaarstandaards en je bent bijna even duur uit :)

Het rek staat flink stabiel heb ik gemerkt. Ik vind het persoonlijk ook eerder vragen om problemen als je lompe vrienden hebt en daarbij thuis uitnodigt ;)

bat
1 mei 2006, 21:23
Schaamteloze spam.

Maar het ziet er natuurlijk wel gewoon gelikt uit. (Als je van afstoffen houdt ;) )

Anders Destium
1 mei 2006, 21:27
Hoe is mijn topic spam? Ik verkoop geen gitaarrekken en geen van mijn gitaren is te koop :???:

vulvasonic
1 mei 2006, 22:08
Het meervoud van gitaar is gitaren, maar dat wist je natuurlijk al (hoop ik :o)...

Ik vind het persoonlijk niet duur, zeker niet als een simpele gitaarstandaard al 20 euro kost. Koop 8 gitaarstandaards en je bent bijna even duur uit :)


Wat is het meervoud van standaard eigenlijk?

MichaelSS
1 mei 2006, 22:09
kut die had ik moeten zien. ( wist je wel hoop ik :o )

Anders Destium
1 mei 2006, 22:11
Wat is het meervoud van standaard eigenlijk?

Het mag allebei, standaarden of standaards. Sorry :)

stan·daard1 (de ~ (m.), ~en/~s)

MichaelSS
1 mei 2006, 22:19
Gitaar (de ~ (m.), ~en/~s) :chicken:

Orpheo
1 mei 2006, 22:30
Gitaar (de ~ (m.), ~en/~s) :chicken:


niet volgens mijn van dale

MichaelSS
1 mei 2006, 22:31
Wel volgens mijn eigen woordenboek. :hippie:

Bram+
1 mei 2006, 23:22
Volgens jouw woordenboek is het ook gitaaren? Gaaf woordenboek.

grayfink
1 mei 2006, 23:48
Ik heb helemaal geen woordenboeks. Alleen een boel stripboeks.

DarknessAwaits
1 mei 2006, 23:51
Al dat gedoe om wat meervouds

-vormen

Fumi SG
1 mei 2006, 23:55
Ik heb helemaal geen woordenboeks. Alleen een boel stripboeks.

Alles menss hebben stripboeks, alleen ik niet!:(

Die gitaarrekken zijn wel cool, ik heb één gitaar gewoon aan de muur hangen. Staat ook wel cool. Gitaarhangeren zijn cool...

Anders Destium
2 mei 2006, 10:39
Ik zeg altijd maar zo: hou je haaks!

Ik heb een paar haaks voor aan muurs, die waren zekers niet duurs.

Fvddungen
2 mei 2006, 10:42
Ik wil ook een gitaar aan de muur bevestigen, maar dan wel schuin zoals je dat in dat rek doet. Dus ik zoek zo'n haak daarvoor. Als iemand weet waar ik die kan krijgen, hou ik me aanbevolen.

marc_o
2 mei 2006, 11:40
Anders, ziet er tof uit allemaal, lijkt me ook wel wat. Nu is mijn gitaarkamertje wat aan de kleine kant en stampvol, maar ik merk dat ik veels te weinig op sommige planken speel, puur omdat ze in de koffer zitten. Ik ga toch eens kijken hoe ik dat kamertje opnieuw kan inrichten.

turboblues
6 mei 2006, 00:18
Anders, gaaf rek en prachtige collectie gitaren!
Ik vond dit wel een onderhoudende topic. Vooral die meervoudtoestanden..
Heel grappig, maar in zekere zin ook triestig..waar gaat het naar toe met die jeugd? Alhoewel het niet altijd de jeugd is, denk ik.
En Marc : Ron Jeremy, was dat die kerel die zijn eigen "dick" kon "sucken"?

glacius
6 mei 2006, 11:01
Gooi die single cuts toch weg man en koop er iets fatsoenlijks voor in de plaats. Heb je tenminste ook nog iets moois om in dat rek te hangen! :D

als je dit doet gooi ze dan iig mijn kant op, die singlecuts zijn echt super !!! ik wil er echt zoeen !!!!