PDA

View Full Version : Vrijmarkten ruleren



B_2_the_a
29 april 2006, 17:16
http://www.freewebs.com/plakband/avora.JPG

vandaag in r'dam gekocht voor 10 euro :P





jan, ik heb toch een goedkopere :P

Andijvie
29 april 2006, 17:24
Gefeliciteerd

Dan heb je echt geluk gehad! Ik heb hier ook nog gezocht maar helaas niks te vinden.

Davidian
29 april 2006, 17:29
Wat een onding zeg, ik zou hem gratis niet eens willen hebben.

B_2_the_a
29 april 2006, 17:43
Is leuk voor aan de muur :P



javaca had er 60 euro voor gedokt, maar dat was wel een black sparkle en met 'werkende' mechanieken... dus dan is dit echt een leuke deal:D

Wouter!
29 april 2006, 18:02
als je zoiets koopt en het werkt niet is het wel mooi voor aan de muur

wietse
29 april 2006, 18:12
een echte avora :D, deze ziet er wel goed uit en alles functioneert ook nog?
komt gezien de elementen ook uit de kawai fabriek, als er geen geluid uitkomt ligt meestal aan de potmeters of die schakelaartjes, de elementen is eigenlijk nooit wat mee.
potmeters kan je vervangen en schakelaars effe schoonmaken en klaarecht stuk zijn ze eigenlijk nooit.
voor 10 euro had ik hem ook meegenomen, puur voor de handel zijn toch nog een 60 euro waard.
dit model element klinkt trouwens best wel lekker, zijn door de jaren heen er beter op geworden, goed gerijpt zeg maar.
de kawai die javaca kocht had ik nooit 60 euro voor betaald 30 moet zo'n ding ophouden.
het enige wat mist is de tremelo handel zie ik, die zijn trouwens bijna altijd weg, je kan er zelf wel 1 maken als je handig bent van de steel van een oude soepllepel of vleesvork(wel in overleg met moeders natuurlijk)
maar goed ik had vandaag voor 5 euro een kay es model, zit wel werk aan maar voor dat geld.
kan dus altijd goedkoper:D.

Javaca
29 april 2006, 18:25
Gefeliciteerd Robert

Leuk ding

piezo
29 april 2006, 19:02
Ik heb dat ding ook zien staan aan de Westersingel. Veel plezier ermee.

G.G.
29 april 2006, 20:18
He, ik sprak iemand op het Heemraadsplein die precies zo'n zelfde had gekocht (zonder snaren) voor 8 euro, lachuh joh.

Dirk W
29 april 2006, 20:29
He, ik sprak iemand op het Heemraadsplein die precies zo'n zelfde had gekocht (zonder snaren) voor 8 euro, lachuh joh.

:| dat zou ik dus wel doen!

Noid
29 april 2006, 21:11
Strakke Avora voor dat geld! Leuk zeg, om zo'n koopje te scoren. Leuk ding, ik hoop dat ie nog een beetje lekker speelt. Ook ik was vandaag op een vrijmarkt, maat helaas niks fatsoenlijks qua gitaren of zo.

@Wietse: piccie van die Kay? (ik dacht trouwens dat die Kay gitaren meestal van slechte kwaliteit waren, klopt dat?)

wietse
29 april 2006, 21:55
@Wietse: piccie van die Kay? (ik dacht trouwens dat die Kay gitaren meestal van slechte kwaliteit waren, klopt dat?)

staat er al 1 in off topic over vrijmarkten.
slechte kwaliteit?
niet altijd, de vroege kays waren redelijk tot goed, pas toen de productie verschoof van de usa naar japan ging de kwaliteit achteruit.