PDA

View Full Version : Gisteren Toto gezien in Emden!



FunkyR
8 november 2002, 15:03
WoW!! Gisteren naar Toto in Emden geweest. Steve gaf een geweldige reeks solo's weg onder meer op een acoustische gitaar. erg mooi! het was de eerste keer dat ik ze live zag. Wat een band zeg.... en het geluid en de lichtshow waren perfect! Die simon philips kan d'r ook wat van:) Ze speelden een paar nieuwe nummers en natuurlijk de reeks bekenden zoals hold the line, rosanna, africa, stop loving you. etc. Iedereen die naar de H.M.H. gaat alvast heel veel plezier toegewenst!!!

Raffel
8 november 2002, 15:12
*stinkt van jaloezie* goed issie he luke!

FunkyR
8 november 2002, 15:38
ja hij is Echt goed!!...Ik wil je niet nog jaloerser maken, maarree......ik heb ook nog een plectrum van hem gekregen! zo'n music man signature gitaar lijkt mij ook wel wat trouwens:)

Lucky
24 december 2002, 12:41
Cool !

Ik was bij de HMH en het was mega !!!!
Luke rules !

Ik heb kaarten voor februari...dvd opname !

FunkyR
24 december 2002, 21:40
Ik ook!:) misschien zie ik je dan!

Lucky
1 januari 2003, 23:35
Op 2002-12-24 20:40, schreef FunkyR:
Ik ook!:) misschien zie ik je dan!


heeee !!!! dat is goed....Ik ben diegene die in de zaal staat ...voor het podium....
:smile:

burt
13 februari 2003, 01:24
Jaaah! Toto was redelijk goed bezig in de HMH vorig jaar, maar ik heb het idee dat ze zich een beetje inhielden voor komende maandag.

Op de site van Luke (www.stevelukather.net) stond trouwens een review van een concert in Milaan (van een van de site-mensjes), en dat scheen behoorlijk bagger te zijn (slecht geluid, publiek dat de grappen niet begrijpt, laat staan alle niet-Africa-nummers), en die sloot af in de trent van 'nouja, maandag spelen ze in Amsterdam, nemen ze de DVD op, en dan komt alles goed he!'

IK HEB ER ZIN IN!!!!

burt
18 februari 2003, 06:34
Aaarghwaahsbrrrrrrrrrhmmmmmmmffffggggghhh...

Iemand een ibanez kopen voor een habbekratz?! ;->

't Was weer es errug cool! Ok... in sommige opzichten had ik het idee dat ze wat voorzichtiger (lees: zenuwachtiger) waren dan de vorige keer in de HMH, maar 't blijft toch vet om echte prof's aan het werk te zien!

FunkyR
18 februari 2003, 13:48
Dat idee dat ze wat zenuwachtiger waren had ik ook. Bijna hetzelfde als in Emden, maar toch erug leuk :smile:! kan niet wachten op de dvd en aangezien ik vooraanstond....sta ik er misschien nog eventjes op!

Lucky
18 februari 2003, 15:45
Ja, het was zeer cool...ik stond links net boven die zwengel met die camera !!!
Ik kom vast op het hoesje...ik voel het !!!

Ik vond het zaal geluid minder dan de vorige keer...gelukkig niet zo bloedverziekend hard.. maar zeker aan het begin...rommeliger.

Hij had ook andere speakers volgens mij...custom audio electronics cabjes

burt
18 februari 2003, 17:44
Jaah... het geluid in de zaal was minder, dat idee had ik ook (zeker in het begin, en de compressie op de zang was echt ruk, en Luke heeft het eigenlijk wel nodig).

Errug jammer dat ze het hele concert zoveel licht op het publiek aanhielden (waarschijnlijk om beter te kunnen filmen). Ik vond de zaal echt ontzettend rumoerig en ongeconcentreerd, maar misschien lette ik er gewoon wel meer op omdat ze zo verlicht waren.

e_lukather
20 februari 2003, 21:19
Check mijn naam :smile: :smile: :smile: