PDA

View Full Version : EMG pups, waar te verkrijgen?



Bram+
29 april 2006, 12:41
Ik ben op zoek naar een winkel die EMG-elementen verkoopt. Ik heb hier een P-bass (kopie) staan die ik wil gaan gebruiken. Alles is verder OK aan de bas, alleen de electronica en met name de pups zijn aan revisie toe. Ik zoek ook een hogere output dan dat ik nu heb, dus het zou perfect moeten zijn. Iets vetter slapgeluid, etc.

Ik heb voor de rest alleen nog maar Vox Humana gevonden die ze wel heeft, maar ik wil graag ook voor het gevoel even verder kijken.

Misschien zijn er mensen met alternatieven, een eis wel dat het makkelijk te installeren is (EMG is praktisch drop-in, je krijgt er twee pots en een jack bij, volgens mij helemaal voorgesoldeerd, dus je hoeft alleen maar wat los en vast te schroeven). Ik heb vooralsnog geen zin gaten te boren in de bas etc.

Alvast bedankt!

Voor de wijsneuzen:


Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

De volgende woorden zijn of te gewoon, te lang, of te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoek-opdracht : EMG

SBloke
29 april 2006, 13:18
Voor de wijsneuzen:


Probeer eens specifiek op de pup naam te zoeken... is wat langer en waarschijnlijk dus wel te vinden :D

...tsja, en waar vind je EMG's... Feedback misschien? of een van de tig andere gitaarzaken in Nederland? En anders kun je nog altijd bestellen online, of zelfs van ebay af plukken.

Bram+
29 april 2006, 13:29
Hehe ja: EMG P..

edit:
ik heb ook al gezocht op Precision Bass pickup, maar dat helpt niet echt. ik kan het natuurlijk op basgitaarforum.nl vragen, maar ik dacht, misschien weet hier iemand zo uit zijn blote hoofd een goede EMG-dealer. En hier is het gezelliger natuurlijk.