PDA

View Full Version : Photoshop verzoekje



G.G.
28 april 2006, 15:50
Heb vandaag een Behringer V-amp pro gekocht. Niet gelijk zeggen dat het bagger is. Heb hem geprobeert, en voor mijn thuisgitaarspel (iets anders doe ik niet) voldoet ie prima, ook klinkt mijn versterker nu met zeer laag volume wel zoals ik wil.

Ik ben er dus blij mee, en da's het enige dat voor mij telt.

Nou zit ik met het probleem dat ik dus zo'n los ding heb.

Ik wil graag het versterkergedeelte van de attax uit de kast halen en de Attax en de V-amp in een top proppen en van de attax gewoon een speakercab maken. Het versterkergedeelte van de attax is hoger dan het metaalkleurige gedeelte aan de voorzijde. Naar beneden toe moet je er ongeveer de helft bijtellen.

Maar nou heb ik echt geen inspiratie, en geen photoshop om wat ontwerpjes uit te proberen. Ik hoop dat er iemand is die een leuk ontwerpje kan maken, dat ook nog redelijk uitvoerbaar is.

Ontwerp moet met hout, schroeven en eventueel ander normaal gereerdschap goed te maken zijn voor iemand die dit voor het eerst doet. Andere eis is dat het simpel en betaalbaar blijft en het moet er strak uitzien.

Winnende ontwerp stuur ik per post een setje snaren toe (want een hogere beloning hakt natuurlijk in het budget, je snapt wat ik bedoel, er zitten hier waarschijnlijk en hopelijk een hoop photoshophobbiïsten.)

Alvast bedankt,

G.G.


http://img151.imageshack.us/img151/9453/image001235hf.jpg

http://img142.imageshack.us/img142/9047/image001226ui.jpg

AART
29 april 2006, 00:10
misschien kan je je attax rackmount maken en dan stop je hem samen met je v-amp pro in een rackje...

is makkelijk te doen met een rackhouder voor cd spelers met 4 he randen en dan zelf een mooi frontpltje maken.

G.G.
29 april 2006, 08:31
misschien kan je je attax rackmount maken en dan stop je hem samen met je v-amp pro in een rackje...

is makkelijk te doen met een rackhouder voor cd spelers met 4 he randen en dan zelf een mooi frontpltje maken.

De attax is net te smal, maar da's met een paar beugeltjes wel op te lossen. Maar ik vind het gewoon leuker om er een mooi topje van te bouwen.

De Behringer onderop en de Attax boven (aangezien die een beetje geknikt is en de knoppen iets schuin staan.

AART
29 april 2006, 11:16
De attax is net te smal, maar da's met een paar beugeltjes wel op te lossen. Maar ik vind het gewoon leuker om er een mooi topje van te bouwen.

De Behringer onderop en de Attax boven (aangezien die een beetje geknikt is en de knoppen iets schuin staan.

je zou er gewoon langere rack oren aan kunnen maken.

Maar een topje is wel makkelijk hoor.

Kijk maar eens naar mesa mark series tops, die hebben ook zo'n schuin frontje, maar zo'n topje is niet moeilijk te bouwen.

G.G.
29 april 2006, 20:15
Het in elkaar timmeren zal inderdaad niet echt moeilijk zijn. Maar het gaat me meer om leuke ontwerpideeën. Het moet er wel een beetje uitzien natuurlijk.