PDA

View Full Version : MXR EVH Flanger?



turboblues
28 april 2006, 00:51
Heeft iemand de nieuwe MXR EVH Flanger al (getest)?
Ik zou hem graag kopen volgende maand, kost wel heel wat meer dan de Phaser. Die heb ik al trouwens..
Iemand een review?

robert-gitarist
28 april 2006, 12:41
Flanger?
Phaser bedoel je misschien?...Zie alleen een EVH Phaser op de site van Dunlop staan.. :stop:

Einzeln
28 april 2006, 12:44
http://images.music123.com/products/full/Dunlop/387763.jpg

robert-gitarist
28 april 2006, 16:35
http://images.music123.com/products/full/Dunlop/387763.jpg

Wow ziet er echt stoer uit!
Ben benieuwd of ie echt anders klinkt dan de gewone Flanger..Wist niet eens dat deze uit is.Komt MXR met nog meer nieuw spul?(opdeze en de RI Script Phase90 dan).Na de Script Phaser heb ik gevraagt en die komt pas rond juni/juli uit dus denk dat je met de Flanger ook nog moet wachten.Heb nog nergens gezien ook.Die site van Dunlop loopt ook lekker achter dan..

turboblues
29 april 2006, 00:48
In de VS is hij toch overal te koop : 189 Dollar.
Wel nergens nog een review..

robert-gitarist
29 april 2006, 00:50
In de VS is hij toch overal te koop : 189 Dollar.
Wel nergens nog een review..

Ja net als de Script RI van de Phase90 ;)
Maar hier in de EU nog niet..pas rond juni/juli volgens den importeur

metalyves
10 juli 2006, 15:52
Heeft iemand de nieuwe MXR EVH Flanger al (getest)?
Ik zou hem graag kopen volgende maand, kost wel heel wat meer dan de Phaser. Die heb ik al trouwens..
Iemand een review?
wou je eens vragen of de mxr phaser evh echt een klasse pedaaltje is
ben nml ook van plan eentje aanteschaffen
grtz yves

Harm
11 juli 2006, 08:06
wou je eens vragen of de mxr phaser evh echt een klasse pedaaltje is
ben nml ook van plan eentje aanteschaffen
grtz yves
De Phase is super... Van Halen trek je eruit (script en zijn eigen stand) en je haalt het welbekende intro van Shine on You Crazy Diamond eruit... Ik vind het geweldig klinken en zit ook te loeren naar de Flanger! De standaard MXR Flanger vind ik zelfs al super, dus ik denk dat dat wel goed komt!

Harm

vinni
11 juli 2006, 21:36
Wow ziet er echt stoer uit!
Ben benieuwd of ie echt anders klinkt dan de gewone Flanger..Wist niet eens dat deze uit is.Komt MXR met nog meer nieuw spul?(opdeze en de RI Script Phase90 dan).Na de Script Phaser heb ik gevraagt en die komt pas rond juni/juli uit dus denk dat je met de Flanger ook nog moet wachten.Heb nog nergens gezien ook.Die site van Dunlop loopt ook lekker achter dan..

Ja MXR komt ook nog met een door Bob Bradshaw ontworpen boost en een OD/boost. Verder komt de customshop nog met een OD pedaal.

Vinni

robert-gitarist
11 juli 2006, 23:50
Ja MXR komt ook nog met een door Bob Bradshaw ontworpen boost en een OD/boost. Verder komt de customshop nog met een OD pedaal.

Vinni

Yepz i know..zag het al tijdje terug :)
Mooi spul.Wil zeker weten die Overdrive halen en CAE/MXR Boost hebben.