PDA

View Full Version : [Bluescontest] Meul, Kuch!



meul
27 april 2006, 22:31
ik ben niet zo blues, en ik hou al helemaal niet van muziek!

p.s kan ik van iemand een geeltje lenen? :-)


http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/sound/meulblues.mp3

JorisBos
27 april 2006, 23:48
Haha, en dan te bedenken dat je hier echt je best op hebt gedaan. :) Je kunt heus geweldig spelen. beetje jammer dit.

Er zitten stukken in.. wow, echt vet. rond 1:20 zit er echt zo'n schreeuw. Na het beluisteren van je muzieksamples op je site zie ik toch echt een muzikaal lichtje hoor. Bijzonder! Zonde dat je er hier zo met de pet naar gooit.

(Limit en Romance.. te gek!)

meul
28 april 2006, 00:13
hey joris,

mijn inzending is een bewijs van het kennen van je eigen beperkingen
ik kan de blues niet spelen, ik zou het nooit geplaats hebben als het in de buurt was gekomen. maar deze is zo over de top belachelijk dat ik hem persoonlijk goed genoeg vond voor wereldkundigheid :-) dus.. bedankt voor je opsteker ;-)

gr,
j

JorisBos
28 april 2006, 10:22
Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet Meul. Ik vind je namelijk op die andere stukken geweldig spelen. Maar als je inderdaad hier je beperkingen aangeeft dan zeg ik ok; sorry.

meul
28 april 2006, 10:41
Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet Meul. Ik vind je namelijk op die andere stukken geweldig spelen. Maar als je inderdaad hier je beperkingen aangeeft dan zeg ik ok; sorry.

nee man, geen sorry's :-) dit is gewoon mijn blues, ik vind hem zo leuk, nogmaals juist omdat het niet standaard is. ik begrijp dat dit voor jouw als bluesman (sonora) estetisch niet door de beugel kan. voor mij persoonlijk is ie zelfs nog wat braaf. ik hoor toch nog wat dingen die kloppen :-)

gr,
jan

aad
28 april 2006, 12:05
nee man, geen sorry's :-) dit is gewoon mijn blues, ik vind hem zo leuk, nogmaals juist omdat het niet standaard is. ik begrijp dat dit voor jouw als bluesman (sonora) estetisch niet door de beugel kan. voor mij persoonlijk is ie zelfs nog wat braaf. ik hoor toch nog wat dingen die kloppen :-)

gr,
jan

Zie mijn onderschrift :D :D :D

met dank! :cooler:

benwave
28 april 2006, 12:17
ik vind hem lachen.

groet Ben

arjanb01
28 april 2006, 12:22
ik ben niet zo blues, en ik hou al helemaal niet van muziek!

p.s kan ik van iemand een geeltje lenen? :-)


http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/sound/meulblues.mp3

Briljant briljant en nog eens briljant !!!! Eerst a-tonaal beginnen en dan ubervet scheuren ! Go on dude !!! :rockon: :rockon:

Critic
30 april 2006, 20:32
Now THIS is cool, thumbs up all the way. But I think the "jury" will pick one of the cliche corny tracks, not the most original one, which is yours. They will miss the point like one in this thread did too.

meul
1 mei 2006, 00:46
Vielen dank mannen!

gr
j

erwin_ve
3 mei 2006, 21:37
Om eerlijk te zijn: toen ik het eerste rondje hoorde, heb ik het uitgezet, ik kon het echt niet aanhoren..., maar na enkele reacties hier gelezen te hebben toch maar even helemaal geluisterd hehe, lekker gespeeld, veel energie, lekkere timing. Wat zal ik zeggen over het eerste gedeelt....; op zoek naar de beginnende gitarist in jezelf!?!:seriousf:.

Jeroenvanhulsteijn
3 mei 2006, 21:56
Ik vind het wel wat "Living Color" vibe hebben. Klinkt erg aangenaam. Mss nu niet typisch blues. Ben er iig wel van gecharmeerd.

meul
4 mei 2006, 01:02
op zoek naar de beginnende gitarist in jezelf!?!:seriousf:.

dat was dus goed gelukt ;-) dank je wel!

meul
4 mei 2006, 01:07
Ik vind het wel wat "Living Color" vibe hebben. Klinkt erg aangenaam. Mss nu niet typisch blues. Ben er iig wel van gecharmeerd.

Living Color? oke! nu je het zo zegt, mwahh, ik voel m wel ja :-)
dank je wel!

gr,
j

JoostBaksteen
5 mei 2006, 19:58
Whaha deze is echt meesterlijk. :D

Wat de anderen ook al zeggen "Eerst a-tonaal beginnen en dan ubervet scheuren" echt leuk gedaan! Het is niet echt super vette blues, maar het is wel super vet!