PDA

View Full Version : [Bluescontest] Armond89



Armond89
26 april 2006, 21:49
Leuk contest :cooler:

Druk hier op groene hi-fi:

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=532229

Groet,
Armond

meul
26 april 2006, 22:34
haaaaaaaaHHH, begin is oke, maar vanaf 1:02 word ie ineens woest!!!!
0p 1:09 ben ik een beetje jaloers op, juiste noot, juiste plaats, juiste timig!

gr,
j

JorisBos
27 april 2006, 08:27
Zo.. jij hebt erg lekkere timing op sommige momenten :)

Echter vind ik het mooier als je minder effecten over je geluid heengooit. Je kunt namelijk gitaar spelen dus je hebt deze effecten helemaal niet nodig :P

Weg die chorus, weg die echo en spelen met ballen. Ik was in ieder geval op sommige punten positief onder de indruk.

0:24 vind ik kicken. Jonny Lang doet dat ook altijd :P

Nice!

Letsgo21
27 april 2006, 12:05
great! maar nog beter zonder al die effecten idd..

Critic
30 april 2006, 20:35
It is verrrrrrry cliche, Hendrix meets SRV nonsense. Joris says it needs more balls with less effects, however he uses less effects and plays wih no balls whatsoever, so don't listen to that poser.

JorisBos
30 april 2006, 20:45
Critic, L-e-z-e-n. Ik zeg niet dat hij met meer ballen moet spelen maar koppelde het gebruik van effecten aan het verdoezelen van iemands kunsten/kunnen en het spelen zonder effecten als zijnde 'met ballen'.

Kortom, ik vind het goed wat hij doet en hij hoeft dit dus niet te 'verbergen' met effecten :)

lastig he? (bluesmaster i assume ;) )

Scali
30 april 2006, 21:17
(bluesmaster i assume ;) )

Idd, ik heb em maar eens gerapporteerd.
Hij heeft wel een grote bek voor iemand die niet eens zelf iets instuurt, maar alleen wat spul van Malmsteen aan elkaar plakt. Zal wel een steekje aan los zitten.

Anders Destium
30 april 2006, 21:19
Ik heb Br@mbo een mailtje gestuurd, ik hoop dat we snel van deze knakker af zijn.

Scali
30 april 2006, 21:47
Ik snap het punt ook niet helemaal... Ik hou ook niet van blues, ik hoor ook liever Malmsteen, maar ik ga de inzendingen van anderen niet de grond in trappen. Sterker nog, ik probeer er zelf ook wat van te maken.
En als hij blues zo vreselijk vindt, dan kan ie toch gaan luisteren naar de andere contest die aan de gang is, of eventueel daar aan meedoen. Daar is de opdracht vrij, dus als je er een neo-klassiek stuk van wilt maken, moet je dat vooral doen.

aad
30 april 2006, 22:08
Ik snap het punt ook niet helemaal... Ik hou ook niet van blues, ik hoor ook liever Malmsteen, maar ik ga de inzendingen van anderen niet de grond in trappen. Sterker nog, ik probeer er zelf ook wat van te maken.
En als hij blues zo vreselijk vindt, dan kan ie toch gaan luisteren naar de andere contest die aan de gang is, of eventueel daar aan meedoen. Daar is de opdracht vrij, dus als je er een neo-klassiek stuk van wilt maken, moet je dat vooral doen.

Het enige punt dat die gast heeft is wat er nu en hier gebeurt. Er wordt op ingegaan. Over de hele wereld heb je dit soort gasten. In elk forum zitten ze.

Critic2
1 mei 2006, 00:11
.
hij hoeft dit dus niet te 'verbergen' met effecten :)


You sound like a jealous girl there :sssh:

JorisBos
1 mei 2006, 00:46
You sound like a jealous girl there :sssh:

hahah, je kan echt niet begrijpend lezen he. hahaha!

gitaarnet
17 mei 2006, 16:44
armond89, kun je je mp3 mailen naar info-at-gitaarnet.nl?