PDA

View Full Version : [Blues contest] Thomas



Thomas88
26 april 2006, 18:10
Zo, ook ik heb een poging gewaagd.

Denk dat het allemaal nogal saai is ben ook nog maar beginner, enne ook het geluid is lang niet zo vet als bi jde andere hier.. speel namelijk met een beginners setje (Schaam :|) mag ik eigelijk wel wat insturen ?! haha, naja ben benieuwd wat voor tips jullie hebben...

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=532194

Thomas

aad
26 april 2006, 18:17
Zo, ook ik heb een poging gewaagd.

Denk dat het allemaal nogal saai is ben ook nog maar beginner, enne ook het geluid is lang niet zo vet als bi jde andere hier.. speel namelijk met een beginners setje (Schaam :|) mag ik eigelijk wel wat insturen ?! haha, naja ben benieuwd wat voor tips jullie hebben...

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=532194

Thomas
moeilijk te lezen staat er "not found"
wat een kleurstelling :mad:.

Thomas88
26 april 2006, 18:19
hmm, bij mij geen problemen, gewoon het zelfde als bij andere soundclick.com gebruikers...

nopster
26 april 2006, 18:43
Ik hoor waar je naartoe wil in je clipje en dat is belangrijk in blues.
Je idee is goed.

Het gitaarspel zelf is minder goed. (timing, bends, enz ... )

Aan je geluid zul je wrs niet veel kunnen doen. Had je een beter geluid kunnen hebben, dan had je dat wel al gevonden denk ik. :)

Jeroenvanhulsteijn
26 april 2006, 20:46
Heel duidelijk thema heb je. Klinkt erg vintage. Ik vind het eigenlijk wel charmant. Misschien wel erg cliché. Maar dat is wel eigen aan blues misschien.

Stop je de gitaar direct in de computer of zit er nog een DI tussen?

Verder staat volgens mij je gitaar slecht gestemd. En de gitaar ligt niet lekker in de mix. Mss het volume iets terugdraaien en een klein beetje reverb toevoegen.

Thomas88
26 april 2006, 21:08
Heel duidelijk thema heb je. Klinkt erg vintage. Ik vind het eigenlijk wel charmant. Misschien wel erg cliché. Maar dat is wel eigen aan blues misschien.

Stop je de gitaar direct in de computer of zit er nog een DI tussen?

Verder staat volgens mij je gitaar slecht gestemd. En de gitaar ligt niet lekker in de mix. Mss het volume iets terugdraaien en een klein beetje reverb toevoegen.

de gitaar is geplugged in de versterker, en die op zijn beurt weer in de pc...
ik ga nog wat aan kliere, het definitief komt ooit nog eens..

meul
26 april 2006, 22:26
[QUOTE=Jeroenvanhulsteijn] Ik vind het eigenlijk wel charmant. QUOTE]

dat vind ik nu dus ook, ook best een dappere poging.

gr,
jan

aad
26 april 2006, 22:53
Heel duidelijk thema heb je. Klinkt erg vintage. Ik vind het eigenlijk wel charmant. Misschien wel erg cliché. Maar dat is wel eigen aan blues misschien.

Nou ik moet hier toch wel aan toe voegen dat het feit dat je een beginner bent een beetje (lees: duidelijk) te horen is. Tsja dat is wel jammer want je hebt inderdaad duidelijk een thema.
Het viel me op dat je erg goed eindigde (vond ik)

Thomas88
26 april 2006, 23:04
in iedergeval bedankt !

heb je de normale gehoord, of contest 2 ?!
contest 2 had ik voor vriendin even online gezet om dat ze dat wou horen, maar zitte nwat foutjes in, en haal ik weer offline..

Letsgo21
27 april 2006, 12:10
Even oefenen op timing, gitaar deftig stemmen en gaaaaan!
Je sound vind ik super, echt plain old vintage blues, mankeert mss idd een beetje reverb maar voor de rest is het echt knap...

Critic
30 april 2006, 20:34
Off pitch, almost everything. Can't you hear it yourself?