PDA

View Full Version : echopark in da house!



skabouter
26 april 2006, 15:47
jawel, een line-6 dus! ampmodeling moet ik niets van hebben, maar veel FX`s in 1 bakkie vind ik prima! nu dus de echopark gekocht! echt een heeeel vet delay pedaal, waar ik werkelijk niets op mis, stroomt over van de opties, die stuk voor stuk bruikbaar en leuk zijn, en hij klinkt goed!!!

tja, misschien beetje nutteloze bijdrage.......maar wilde het even kwijt:) is mijn eerste FX-pedal, de eerste van vele die gaan volgen :)

cosmos
26 april 2006, 16:36
Ik ben erg tevreden over mijn Verbzilla. Als ze alleen maar wat fatsoenlijke draaiknoppen erop hadden gezet, dan was het al een stuk beter geweest. Ik heb het gevoel dat dit niet echt "road-worthy" is, voelt alsof het elk moment kan afbreken...

10Man
26 april 2006, 16:43
jawel, een line-6 dus! ampmodeling moet ik niets van hebben, maar veel FX`s in 1 bakkie vind ik prima! nu dus de echopark gekocht! echt een heeeel vet delay pedaal, waar ik werkelijk niets op mis, stroomt over van de opties, die stuk voor stuk bruikbaar en leuk zijn, en hij klinkt goed!!!

helemaal mee eens! vooral de taptempo functie is zeer bruikbaar

skabouter
26 april 2006, 17:31
idd, het mooiste had ik nog niet genoemt, de tap-tempo functie ja! heeel prettig om mee te werken!

mss dat ik idd ook die verbzilla erbij neem. het alternatief is de Holy Grail waarmee je ook altijd goed zit. maar die tone-cores bevallen me wel opzich, en veel reverbs hebben is best ok!

Wicked Willy
26 april 2006, 18:25
Ik ben sinds vandaag ook aan de Line6 Delay (Dl4).........superhandig apparaatje. Klinkt misschien niet zo warm als bijvoorbeeld een MemoryMan, maar is live erg gebruiksvriendelijk.

Nitefly7
26 april 2006, 22:43
hoe bevallen die footswitches?
laatste keer dat ik Echopark probeerde vond ik 't niet ideaal eigenlijk...

cosmos
27 april 2006, 09:43
Het is even wennen, maar eigenlijk is het allemaal nogal simpel. De pedalen met de tap-functies moet je gewoon wat harder (wah-pedaal-achtig) indrukken. Maar toch, die draaiknopjes....

Nitefly7
27 april 2006, 10:43
Het is even wennen, maar eigenlijk is het allemaal nogal simpel. De pedalen met de tap-functies moet je gewoon wat harder (wah-pedaal-achtig) indrukken. Maar toch, die draaiknopjes....

ik vond die 2-traps(raket ?) actie niet zo fijn dus 't verschil tussen aan/uit en aan/uit +/tap tempo, beetje vreemde 'klik'

maar ja, dat zegt de man die een DD-5 terugkoopt en nu weer aan't hele principe van tap-tempo moet wennen (in die 2 jaar vooral op gehoor gesync'd...)

skabouter
27 april 2006, 17:24
kvind die taptempo prima te bedienen, gewoon lekker meetappen met je hak op de grond voor tempotiming, en als ie aan/uit moet gewoon wat harder op trappen. kvind de meeste wah`s vervelender aan/uitgaan!

skabouter
27 april 2006, 17:25
ow over wah gesproken:) ook net een nieuwe binnengekregen! leuk ding he:D

http://www.backalleymusic.co.uk/media/vox_union_jack_wah_pedal.jpg