PDA

View Full Version : Wie speelt er op koch studiotone danwel multitone II en kan mij uitleggen ......



cale
26 april 2006, 12:57
Kunnen de koch spelers mij vertellen waarom zij voor de koch studiotone danwel voor de multitone II hebben gekozen.
Ik wil een buizen versterker van koch kopen voor thuisgebruik. Ik zoek een vesterker die op laag volume goed bespeelbaar is. Daarom gaat mijn keuze uit naar de studiotone. Ik heb nu allleen het gevoel dat ik dadelijk met meer speel ervaring mogelijk spijt ga krijgen dat ik de multitone II niet heb gekocht.
Wie kan mij over de drempel trekken door met goede argumenten te komen voor een van beide versterkers. Graag jullie advies.
Ik weet dat de studiotone goedkoper is doch dat vind ik geen argument. Ik wil graag een versterker waar ik veel plezier mee heb.

Gr. Cale

arjanb01
26 april 2006, 13:02
Kunnen de koch spelers mij vertellen waarom zij voor de koch studiotone danwel voor de multitone II hebben gekozen.
Ik wil een buizen versterker van koch kopen voor thuisgebruik. Ik zoek een vesterker die op laag volume goed bespeelbaar is. Daarom gaat mijn keuze uit naar de studiotone. Ik heb nu allleen het gevoel dat ik dadelijk met meer speel ervaring mogelijk spijt ga krijgen dat ik de multitone II niet heb gekocht.
Wie kan mij over de drempel trekken door met goede argumenten te komen voor een van beide versterkers. Graag jullie advies.
Ik weet dat de studiotone goedkoper is doch dat vind ik geen argument. Ik wil graag een versterker waar ik veel plezier mee heb.

Gr. Cale

Koch Studiotone zou ik kiezen. Ikzelf heb al bijna 20 jaar speelervaring en die koch studiotone heb ik anderhalf jaar geleden gekocht, en zowel voor thuis als in de band ideaal. Laad hem in de achterbak van mn auto en scheuren maar richting een gig ! :hippie:
Dus je zult ook qua geluid je nooit vervelen met de studiotone. Op hogere volumes kan zo'n klein buizenwondertje echt gloeien en dan heb je echt een lekkere tooooone !
Dus aanschaffen zou ik zeggen en je zult er jaaaaaaren plezier van hebben, tenzij je in een bruute hardcore/metalband gaat spelen, dan zou ik voor de koch powertone gaan ! :rockon:

Ritch
26 april 2006, 13:11
Ik denk dat je eerst even naar H. Anders moet gaan en een bril kopen, waarna je direct door kunt naar de gitaarboer om te TESTEN!

Orpheo
26 april 2006, 13:23
@ stevelukather

mee eens.

@ t.s.: dit is electrische gitaren subforum. er is een heel mooi 'moderne versterkers' subforum, EN een



SEARCH!!!!!!

GEBRUIK 'M DAN OOK!!!!!!!!! GEWOON INTIKKEN KOCH STUDIO EN DAN KRIJG JE ZAT!!!!!!

Anders Destium
26 april 2006, 13:25
het is een crosspost, -> slotje.