PDA

View Full Version : Damage control TimeLine delay: ervaring anyone?



BeeJee
25 april 2006, 19:41
Heeft er al iemand ervaring met bovenstaand pedaal? Volgens de website www.damagecontrolusa.com (http://www.damagecontrolusa.com) zien de feautures er bijzonder indrukwekkend uit. Ik voel GAS borrelen...

DREAMMACHINE
25 april 2006, 19:44
zijn volgens mij net uit en in NL nog niet te krijgen....die features klinken wel goed, maar het ding is echt te groot voor gewoon een beetje delay...en de looks...tja...

BeeJee
25 april 2006, 19:53
Ik zou hem mogelijk in mijn rack kunnen gebruiken en dan via midi de boel willen aansturen. Jammer dat ze (nog) geen 19"-formaat hebben van hun spullen, want ook die pre-amps hebben verrekte goede features. Als alles in Nederland verkrijgbaar is, toch maar eens naar Feedback om de boel eens te testen.

nielsduursma
25 april 2006, 20:36
bij feedback heb ik alleen die paar preamps gezien meer niet. (rotterdam)

ruezzz
25 april 2006, 22:25
Lijkt me wel interessant - hoe ie eruit ziet boeit me eigenlijk niet zo.
Ik heb wat dudes uit de USA die ik via een ander forum ken gevraagd of ze hem willen testen en/of wat soundclips kunnen maken.

Als ik meer weet meld ik me..

BeeJee
25 april 2006, 23:58
Ok Ruezzz, ik ben benieuwd!

Jeanken
26 april 2006, 08:51
Staar je maar niet blind op features, ik heb al eens zo'n drive geprobeerd, vond er niet echt veel aan moet ik zeggen.

Mitch
26 april 2006, 09:45
http://www.damagecontrolusa.com/mp3/dreamy.mp3

Erg mooi hoor. Klinkt veelbelovend, maar als die womanizer en demonizer al zo duur zijn vrees ik het ergste....

vinni
26 april 2006, 23:19
Het ziet er in ieder geval erg ok uit.
Ben bijzonder benieuwd hoe zoiets nu klinkt.

De MP3's klinken erg goed. Maar ja....dat doen ze van Line6 en
de Diamond Memory lane ook.
Zou'm graag eens proberen.

Vinni

Nitefly7
27 april 2006, 10:51
Het ziet er in ieder geval erg ok uit.
Ben bijzonder benieuwd hoe zoiets nu klinkt.

De MP3's klinken erg goed. Maar ja....dat doen ze van Line6 en
de Diamond Memory lane ook.
Zou'm graag eens proberen.

Vinni

maar de DC is wel een stuk flexibeler dan de L6 en (IMHO) mooier dan de L6 en ML bij elkaar...
Memory Lane lijkt me ook wel tof, maar voorlopig moet ik weer gaan wennen aan het dromeriger stapelen van DD-5 + 'analog' Magicstomp'y delay

als ik nog plaats (en geld) had zou er meteen een DC-pedaal bij kunnen ...en ja, dat zou dan voor 49% aan't uiterlijk liggen...

provisus
27 april 2006, 13:25
Meestal moet je niet van die sounds clips uit gaan, heel vaak zijn ze nog erg bewerkt : P, maar het klinkt wel veel belovend.

vinni
30 april 2006, 21:17
Zie andere topic van lord riff.

Had dus de Timeline en Glass Nexus besteld.
Blijkt pas leverbaar te zijn in september...
Kutterde kut.

Blijf voorlopig dus met de G-system spelen.

Grrrrrrr......

Vinni