PDA

View Full Version : attax 50 eruit, iets kleins erin



G.G.
24 april 2006, 18:45
Hoi, ff een vraagje, wie heeft er goeie suggesties:

Ik heb een H&K attax 50 combootje in absolute nieuwstaat. Maar ik wil iets kleiners dat lekker klinkt (stratjes met humbuckers en enkelspoels) moet een veelzijdig versterkertje zijn dat erg betaalbaar is. Want budget is er bijna niet (wel de verkoop van de attax)

Ik speel alleen thuis en woon in een gehorig pand, dus ik wil iets dat zachtjes ook lekker klinkt (clean en overstuurt)

heeft iemand een goeie suggestie van wat ik eens kan testen? Ik weet dat wanneer ik zomaar begin te testen bij de muziekhandel, ik na 3 versterkens door de bomen het bos niet meer zie, dus ik hoor graag hier wat een goede optie zou zijn.

Clean vind ik de attax 50 super (maar hij klinkt pas lekker als ie te hard staat, dus ik moet echt iets anders hebben).

Overstuurt vind ik de attax niets (mist natuurlijk het lekkere buizengeluid.

vester86
24 april 2006, 20:27
zo'n mini-buizenampje (ibanez valbee,epiphone valve junior or something like that)

terrasbeest
24 april 2006, 21:52
Vox Valvetronix 15W, da's de mijne. Staan geen nummertjes bij maar ik schat volume op 4 Master op ong 2,5. Manual settings.
Is al redelijk hard, iets luider dan de TV.

Neals
24 april 2006, 22:35
ik heb een H&K Attax 50 gehad, en vond het een goede versterker, tot ik betere spullen kreeg, toen was het een RAMP!

Ook in een bandsituatie vond ik het niet je van het, en overstuurd, een drama.

Dolf
25 april 2006, 01:44
ik heb een H&K Attax 50 gehad, en vond het een goede versterker, tot ik betere spullen kreeg, toen was het een RAMP!

Ook in een bandsituatie vond ik het niet je van het, en overstuurd, een drama.

+1

(Was wel met de Attax100)

G.G.
25 april 2006, 08:00
Ik vind de attax 50 nog steeds wel lekker klinken clean. Maar hij is niet veelzijdig en overstuurd vind ik het niets. Ook gebruik ik het volume niet echt. Ik speel gewoon thuis en heb fijne buren, dat wl ik graag zo houden, vandaar een andere versterker.