PDA

View Full Version : Lag elektrisch/akoestisch Komt iemand bekend voor????



reesink
24 april 2006, 16:47
Hoi mensen
Ik lees dit forum al geruime tijd, en tis erg behulpzaam. :-)
Maar goed nu heb ik zelf ook een vraag. Speel al een jaartje of 8/9 gitaar, en speel nu al 2 jaar op een (zeer aan te raden) Seagull S6. Ik had als backup een Epi chet atkins, maar die klinkt goed, maar heeft niet het "gevoel" van een ak. gitaar. Ik ben dus op zoek naar een andere. Mijn budget is MAX 450 euro. Nu kwam ik deze Lag tegen. Kost nieuw incl koffer een 400 euro met shadow preamp. Is dit wat of heeft iemand andere opties?
alvast bedankt!!!

groeten
Jelte

http://www.laboitenoire.net/images/produits/LAG/GLA-200BCE-B.jpg

Dit is ''m maar ik kan niet vinden hoe ik een plaatje moet toevoegen.

reesink
24 april 2006, 16:57
owja ik speel voornamelijk ritmisch, rock/pop, maar zo nu en dan ook wat fingerpicking. Verder heb ik als criteria dat het niet zo'n grote kast moet zijn, dat staat vaak so lastig als je er een paar uur mee op een podium staat. :rockon:

Flipkoos
26 april 2006, 23:08
Hmmm...niemand heeft er hier ervaring mee vrees ik. Heb ze wel eens zien staan in het krantje van Peter Verspuy, maar daar houdt het ook mee op....

gertdm
27 april 2006, 09:31
Ik zou met een budget van € 400,- voor tweedehandse kwaliteit gaan.....

reesink
27 april 2006, 16:00
ik heb inmiddels de Lag gekocht :-) :satisfie: zeeeeeeeeeeer fijn gitaartje, met een shadow-pickup die fantastisch klinkt! heerlijk op het podium. Lag gitaren zijn idd ws nogal onbekend :D , maar het zijn goede gitaren. Zeker voor die prijs-kwaliteit verhouding. De hals speelt lekker licht en snel, en de bindingen zijn van hout, solid bovenblad en achterkant etc. Mocht je eens een Lag tegen komen: zeker even checken! :cooler:
mzzzl

gertdm
27 april 2006, 18:08
proficiat :)

dunnoaname
27 april 2006, 19:05
Ik ben ook meer dan tevreden met mijn lag spring

master99
1 mei 2006, 09:15
Gitaren van het merk Lag zijn kwalitatief over het algemeen erg goed. Ze worden in een erg klein dorpje in het zuiden van Frankrijk gemaakt, n.l. Bedarieux. Bij toeval kwam ik tijdens een vakantie waarbij ik de weg kwijt was, het bedrijfje tegen. Los van dat denk ik dat je een goede (europeese) gitaar hebt gekocht.