PDA

View Full Version : Santana, 8 mei



Hector_Tsolodimos
24 april 2006, 15:27
Ik ga er heen, wie nog meer?
Ik hoop niet dat hij er te veel nummers zal doen van zijn nieuwe album die zwaar zuigt.. en hij zal toch vast wel Europe doen toch? en nog wat klassiekers..
Ik geloof dat de kaartverkoop niet zo goed ging/gaat.. klopt dat?
Hij heeft dan ook zijn beste tijd wel gehad..al vind ik zijn Plaat van een jaar of 6 terug genaamd 'supernatural' echt geweldig..

Helter Skelter
24 april 2006, 16:48
ik ben een jaar of 8 (?) naar de man geleden geweest in Ahoy, ik kan me nog herinneren dat het concert een hoog reli-gehalte had en hij ook nauwelijks zijn bekende (re) werk speelde.

Als hij beloofd dat reli-gedoe wat te beperken ga ik denk ik wel weer :)

waar is het eigenlijk?

Gitaro
24 april 2006, 18:00
Ik vond het toen het aangekondigd werd te duur voor woorden. Anders was ik wel gegaan, omdat ik hem tof vind. Kon me niet voorstellen dat het veel mensen zou trekken met zo'n prijs

Hector_Tsolodimos
24 april 2006, 21:35
ik ben een jaar of 8 (?) naar de man geleden geweest in Ahoy, ik kan me nog herinneren dat het concert een hoog reli-gehalte had en hij ook nauwelijks zijn bekende (re) werk speelde.

Als hij beloofd dat reli-gedoe wat te beperken ga ik denk ik wel weer :)

waar is het eigenlijk?

Ahoy, en een kaartje kost 50 euro

Helter Skelter
24 april 2006, 21:37
Ik geloof dat de kaartverkoop niet zo goed ging/gaat.. klopt dat?

toen ik er was was het bij lange na niet uitverkocht, de hele 2e ring was dicht en afgedekt met gordijnen of iets dergelijks...

Ash ketchum
27 april 2006, 09:14
Ik ga dit jaar voor het eerst naar h'm toe, ik heb een kaartje gehad voor me verjaardag (ik ben eigenlijk een maand later jarig). Ik ben wel reuze benieuwd.

Letsgo21
27 april 2006, 10:57
Ik ga dit jaar voor het eerst naar h'm toe, ik heb een kaartje gehad voor me verjaardag (ik ben eigenlijk een maand later jarig). Ik ben wel reuze benieuwd.

dito, ook eerste keer, benieuwd naar wat'em gaat brengen?

new deep
29 april 2006, 00:29
Ik ga er heen, wie nog meer?
Ik hoop niet dat hij er te veel nummers zal doen van zijn nieuwe album die zwaar zuigt.. en hij zal toch vast wel Europe doen toch? en nog wat klassiekers..
Ik geloof dat de kaartverkoop niet zo goed ging/gaat.. klopt dat?
Hij heeft dan ook zijn beste tijd wel gehad..al vind ik zijn Plaat van een jaar of 6 terug genaamd 'supernatural' echt geweldig..

Ik ga hem in iig in Juni in Lissabon tijdens 'Rock in Rio' zien maar vind zelf de nieuwe cd op een paar uitzonderingen na vrij sterk juist :-)

Luc-O
29 april 2006, 22:05
Overschatte kontgitarist...

Ash ketchum
1 mei 2006, 09:28
wat een zelfkennis

moos
9 mei 2006, 12:14
Gisteren geweest.....in een woord geweldig. Goede mix tussen oude en nieuwere nummers. Alleen het geluid was soms slecht, klonk op sommige momenten overstuurd.

nopster
9 mei 2006, 12:35
Ik ga er vanavond naartoe. Is dat voorprogramma een beetje de moeite?

moos
9 mei 2006, 12:40
Tja...mix tussen latin, hip hop, rock, jazz, beetje santana, beetje eigentijds....leuk opwarmertje. Spelen ze twee avonden in Ahoy? Of ga je ergens anders heen? Ach, ja........kwartje valt. Belgie, he?

Ash ketchum
9 mei 2006, 14:38
Fantastisch, Super verjaardagscadeautje. Goeie binnenkomer/opwarmer, alleen Benny Rietveld was niet echt duidelijk hoorbaar (komt dat door de Ahoy zelf?) Dennis Chambers was super, wat kan die man drummen zeg.
BTW, weet iemand wat voor akoestische gitaar hij gebruikte? Een tele body met een 3+3 kop.

nopster
9 mei 2006, 14:49
Tja...mix tussen latin, hip hop, rock, jazz, beetje santana, beetje eigentijds....leuk opwarmertje. Spelen ze twee avonden in Ahoy? Of ga je ergens anders heen? Ach, ja........kwartje valt. Belgie, he?

Oke, dat was wel ergens wel te verwachten, zal wel leuk zijn. Ik ga in Antwerpen gaan kijken. (België dus idd :) )

Hector_Tsolodimos
9 mei 2006, 16:36
Wie zijn er hier allemaal geweest?
ik wel.. ik vond het tegenvallen

Letsgo21
10 mei 2006, 02:02
Buiten de crappy geluidsvoorzieningen van't sportpaleis en een pak saaie nummers wa het een toffe avond

nopster
10 mei 2006, 13:15
Het is mij immens tegengevallen. Veel te eentonig en langdradig, en af en toe zelfs vals. (die pianist, damn) Ik vond het met momenten gewoon een muur van lawaai. Heel jammer.

Hector_Tsolodimos
10 mei 2006, 16:10
ik vond het ook niet geweldig
kan er iemand een recensie op internet vinden?
ik vond Santana's nieuwe nummers zowiezo kut, heel kut
zijn gitaarspel was ook niet alles
hij had meer blazers en zangeres(sen) bij moeten hebben

de drummer was overigens wel HEEL erg goed
ik stond helemaaal vooraan :D

Wabbie
10 mei 2006, 16:24
Ik vond het wel erg cool en gaaf.

Luc-O
10 mei 2006, 16:42
ik vond Santana's nieuwe nummers zowiezo kut, heel kut zijn gitaarspel was ook niet alles


Santana is gewoon een kutgitarist.

nopster
10 mei 2006, 17:13
Ik had af en toe het gevoel dat ik op een monsterjamsessie zat.
Maar hebben jullie nu ook niet gehoord dat het af en toe vals was? Vooral die pianist zat er geregeld helemaal naast.
De drummer was idd vet, die solo was retestrak, maar er mocht wel wat meer variatie in.

Letsgo21
10 mei 2006, 19:02
Ik had af en toe het gevoel dat ik op een monsterjamsessie zat.
Maar hebben jullie nu ook niet gehoord dat het af en toe vals was? Vooral die pianist zat er geregeld helemaal naast.
De drummer was idd vet, die solo was retestrak, maar er mocht wel wat meer variatie in.

Vlgns mij lag het aan't geluid in't algemeen.
Geregeld vooral bij harde bastonen hoorde je gewoon ruis....
Die drumsolo was CRAZY!!!! Nooit gezien, die man kan er echt wat van!

Letsgo21
10 mei 2006, 19:04
BTW, ik hoop dat dat bij EC wel anders gaat zijn!!!

Ash ketchum
10 mei 2006, 19:18
De "drummer" beter bekend als Dennis Chambers is al een legende op zichzelf. Heeft al meerdere grote artiesten van zijn kunsten voorzien. Maar ja, wat wil je als je al vanaf je 8e in nachtclubs speelt.

@ Luc-o;
Ondertussen doet Santana een wereldtour en ben jij kansloos aan het posten op een forum

Luc-O
10 mei 2006, 20:08
@ Luc-o;
Ondertussen doet Santana een wereldtour en ben jij kansloos aan het posten op een forum

Maar wel in de wetenschap dat ik die gast het snot voor z'n ogen speel :D 8) ;)

Roy K.
10 mei 2006, 20:21
De "drummer" beter bekend als Dennis Chambers is al een legende op zichzelf. Heeft al meerdere grote artiesten van zijn kunsten voorzien.

Dennis is inderdaad geweldig en absoluut mijn favo-drummer, wat hij bij Santana te zoeken heeft snap ik dan ook niet zo goed...

Sora
10 mei 2006, 20:38
Ik ben hem gisteren ook gaan zien (gratis weliswaar, ik verkoop ijs en cola in het sportpaleis als studentenbaantje :D ) en ik vond hem vrij goed. Alleen het voorprogramma, zijn zoon, was echt verschrikkelijk slecht. Ik vond ook de zanger die hij had meegebracht niet zo'n succes, ht past gewoon niet dat er bij een santana concert "put your hands in the air like you just don't care" wordt geroepen. ^^
Ik heb een paar (niet al te duidelijke) filmpjes gemaakt, voor zij die geïnteresseerd zijn zal ik ze wel eens uploaden. :)

Ash ketchum
10 mei 2006, 20:56
Maar wel in de wetenschap dat ik die gast het snot voor z'n ogen speel :D 8) ;)
Bescheiden siert de mens, behalve de gitarist. Maar dat was jouw allang duidelijk volgens mij. ;)

Letsgo21
10 mei 2006, 22:48
Ik ben hem gisteren ook gaan zien (gratis weliswaar, ik verkoop ijs en cola in het sportpaleis als studentenbaantje :D ) en ik vond hem vrij goed. Alleen het voorprogramma, zijn zoon, was echt verschrikkelijk slecht. Ik vond ook de zanger die hij had meegebracht niet zo'n succes, ht past gewoon niet dat er bij een santana concert "put your hands in the air like you just don't care" wordt geroepen. ^^
Ik heb een paar (niet al te duidelijke) filmpjes gemaakt, voor zij die geïnteresseerd zijn zal ik ze wel eens uploaden. :)


uploaden maar

Hector_Tsolodimos
11 mei 2006, 15:54
ik heb ook (wel héél duidelijke) filmpjes en foto's
upload ze wel zodra iemand voor me een link heeft van een recensie van het optreden
ik kan er namelijk geen vinden :P

Letsgo21
11 mei 2006, 18:58
ik heb ook (wel héél duidelijke) filmpjes en foto's
upload ze wel zodra iemand voor me een link heeft van een recensie van het optreden
ik kan er namelijk geen vinden :P

is idd niks over te vinden...

Sora
11 mei 2006, 19:24
http://194.7.45.68/nl/item.php?text_id=108093

dit is van het belgisch concert op 9 mei

Letsgo21
11 mei 2006, 22:37
http://194.7.45.68/nl/item.php?text_id=108093

dit is van het belgisch concert op 9 mei

Die man spreekt van een obligate drumsolo!!! dat was het enige lichtpunt!!!

Hector_Tsolodimos
12 mei 2006, 07:54
ik zal zo wel wat foto's en (hele goede, duidelijke) filmpjes posten

nopster
12 mei 2006, 10:45
Die man spreekt van een obligate drumsolo!!! dat was het enige lichtpunt!!!

+ 3000 000 0000 en nog meer !!!

Hector_Tsolodimos
12 mei 2006, 17:57
http://img510.imageshack.us/img510/8871/10003920se.jpg (http://imageshack.us)

http://img507.imageshack.us/img507/3441/10003943qp.jpg (http://imageshack.us)