PDA

View Full Version : Welke speakers?



marter544
23 april 2006, 15:49
Eey,
Ik heb een probleem, mijn oude Philips Hifi speakers(de 427's, de grootste uit de serie destijds) kraken...
Nu wil ik dus andere, heeft iemand suggesties? Mag ook 2e hands, budget is ong. 250 euro.
Ik heb een Technics 4*100 watt versterker, een pioneer grafische EQ, en een Marantz CD-62 CD-speler. Een budget setje dus, mja, het klonk altijd wel mooi, totdat mijn speakers het niet leuk meer vonden.
Ik luister van alles, Meshuggah, Krezip, Marcy Playground, Alice in Chains, Metallica, Black Sabbath, Metallica, Slayer, Led Zeppelin, Nirvana etc. etc.

Heeft iemand suggesties, die ik zeker moet proberen?

Negative K3 fan
23 april 2006, 17:35
gewoon een buizenversterker zelfbouwen

nielsduursma
23 april 2006, 17:35
waarom is dit verplaatst naar moderne versterkers:???:??

Neals
23 april 2006, 23:18
Gewoon goed boxen luisteren. Heb zelf Technics 100w + Technics CD speler + B&W Boxen. Ben op zich geen audiosnob.

Kim Wilson
24 april 2006, 07:59
Kijk eens voor een setje van Tannoy. Fijne speakers. Ik heb zelf ook Tannoy speakers en ik ben er heel tevreden over.

Of Mission. Ook heel goed...


En ik vroeg me ook al af waarom dit hierheen is verplaatst. Dit gaat toch gewoon om audio?

marter544
24 april 2006, 15:37
Ja, dit is gewoon audio. Maar het mag gesloten worden, ik heb 2 nieuwe middentoners en filters erin gedaan, en nu is het weer kraakvrij. Ik ben overigens wel een audio snob :sssh:

En @ NK3, ik heb al een zelfbouw buizenamp :chicken: