PDA

View Full Version : beste speakerKast voor t wat Punk/hardcore/metal



Thrice
7 november 2002, 17:47
Ik zit er over te denken om een andere speakerkast te kopen ..ik heb nu een set van 2 kasten met 2 x 12" speakers....van t merk Powercity

BLOK182
7 november 2002, 18:12
Enne, wat voor top heb je erop??

Nocki
7 november 2002, 22:59
de mijne is het beste daarvoor.
al heb ik op ebay ook welleens een kast gezien waar met een bierflesje door de speakers is geslagen dus dat is ook wel een goede punk kast. de mijne is mischien nog te netjes....
(zie mijn site)
Nocki

Thrice
8 november 2002, 17:27
Ik heb een powercity top....

Thrice
8 november 2002, 17:28
En eeeh ik wil best een netjese kast hoor ik wil gewoon een duidelijke distortion uit m'n speakers horen...

Negative K3 fan
8 november 2002, 17:30
Op 2002-11-07 22:59, schreef Nocki:
de mijne is het beste daarvoor.
al heb ik op ebay ook welleens een kast gezien waar met een bierflesje door de speakers is geslagen dus dat is ook wel een goede punk kast. de mijne is mischien nog te netjes....
(zie mijn site)
Nocki


offtopic: je hebt enorm geile gear enzo (vooral die dearmond ofzo), maar misschien is het tijd voor een opfriscursusje engels :smile:

Nocki
8 november 2002, 21:31
ja daar is het zeker tijd voor... :smile:
ik spendeer te veel tijd aan de gitaar ipv aan de site. maar het gaat om het idee hoor...
ik zal er ieg wat meer aandacht aan besteden in het vervolg...

nocki

lars
10 november 2002, 21:54
Gisteren in denbosch (wat een boutstad) geweest en kwam daar in een muziekzaak een ouwe groene londoncity 4x12 tegen. gevraagd voor de lol wat die moest kosten: 100 euro's
Was trouwens niet goed bedraad aan de binnekant, noggal dom, maar na 2 minuten solderen was ie weer perfect. lijkt me de ideale punk kast.