PDA

View Full Version : ja een nieuwe ja



drap
22 april 2006, 20:48
geil, geil, geil...

http://img199.imageshack.us/my.php?image=nibanez1kv.jpg

drap
22 april 2006, 20:53
Ik zal het ook nooit leren dat foto's opsturen....

Snuiter
22 april 2006, 20:54
Mooi, mooi, mooi!

d'oh
22 april 2006, 21:27
mooi erg mooi

qroy
22 april 2006, 21:32
http://img199.imageshack.us/img199/6798/nibanez1kv.jpg

als je de url van 't plaatje tussen


tags zet, werkt 't wel.

drap
22 april 2006, 21:51
http://img199.imageshack.us/img199/6798/nibanez1kv.jpg

als je de url van 't plaatje tussen


tags zet, werkt 't wel.

Nou ja, hij staat er nu ook op waarvoor mijn dank :) Dit is 'm dus, m'n nieuwe Ibanez Artcore AS83L. Kijk nog maar goed naar de elementen, want die gaan vervangen worden

hoofd
22 april 2006, 22:23
Mooi ding Drap, congratz! Wat voor elementen ga je erin pleuren?

Anders Destium
22 april 2006, 22:26
Erg netjes inderdaad, gefeliciteerd!

drap
22 april 2006, 22:27
Ik twijvel nog. Of Seymour Duncan phatcats, of van die Gretsch TV Jones (?), of Gibson PAF's. Ik ga me er nog over beraden. M'n voorkeur gaat uit naar die Gretsch elementen, maar ik weet niet of dat gaat passen

hoofd
22 april 2006, 22:30
TV Jones zit ik over te denken voor in mijn Sheraton...die zien er ook zo gaaf uit!

drap
22 april 2006, 22:35
TV Jones zit ik over te denken voor in mijn Sheraton...die zien er ook zo gaaf uit!

Ze zien er geweldig uit, maat het zijn geen standaard humbuckers dus of 't past... Zo niet is m'n 2e optie die phatcats. p90's in humbuckerformaat. p90's zijn gewoon geil

Bram+
23 april 2006, 12:53
Mooi dingetje, ik zit ook nog te gassen op zo'n artcore ding (talman modelletje natuurlijk). Nieuwe elementen kan volgens mij geen kwaad inderdaad, maar is het ook niet beter om het een en ander te isoleren bij die dingen? Ik heb er nog geen écht op de donder kunnen geven, maar ze schijnen redelijk gevoelig te zijn voor feedback, zelfs mét betere elementen. Coherent met hollow-bodies natuurlijk, maar bij die artcores schijnt het een graad erger te zijn door goedkope pots en draad.

Edit:
misschien ook iets om naar te kijken: GFS heeft ook TV Jones-achtige elementen die wel op humbuckerformaat zijn geloof ik.

hoofd
23 april 2006, 16:03
misschien ook iets om naar te kijken: GFS heeft ook TV Jones-achtige elementen die wel op humbuckerformaat zijn geloof ik.

Hey, das een goeie, zal ik 's opzoeken, thx!

drap
23 april 2006, 19:25
Mooi dingetje, ik zit ook nog te gassen op zo'n artcore ding (talman modelletje natuurlijk). Nieuwe elementen kan volgens mij geen kwaad inderdaad, maar is het ook niet beter om het een en ander te isoleren bij die dingen? Ik heb er nog geen écht op de donder kunnen geven, maar ze schijnen redelijk gevoelig te zijn voor feedback, zelfs mét betere elementen. Coherent met hollow-bodies natuurlijk, maar bij die artcores schijnt het een graad erger te zijn door goedkope pots en draad.

Edit:
misschien ook iets om naar te kijken: GFS heeft ook TV Jones-achtige elementen die wel op humbuckerformaat zijn geloof ik.

Dat feedbacken heb ik inderdaad vandaag gemerkt. Ik denk, ik neem 'm mee naar repeteren. Volume open, pjieuwieuwieuw!!! Niet echt bevordelijk. Tijdens het spelen heb ik er geen last van, maar ff een stilte, ho maar. Die GFS's ga ik zeker ff naar kijken. Thanx voor de info :)

Shifty
23 april 2006, 20:06
Vette gitaar drap, vette looks! Ik zat er zelf ook over te twijfelen :D

Veel plezier ermee!

drap
30 april 2006, 13:08
Vind ik me nog een mooiere foto. Denk de nieuwe TV Jones elementen er nog ff bij en 't is 'm over een week of wat. What the fuck is trouwens een flamed Sycamore top. Dat flamed begrijp ik nog, maar Sycamore???

http://www.westerhaven.nl/shop/catalog/art000000000005103.jpg

bram123
30 april 2006, 13:30
Sycamore = hooooooooooooout

drap
30 april 2006, 15:06
Sycamore = hooooooooooooout

Ja dat snapt m'n kleine teen ook nog, maar 't type hout heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Het lijkt op een soort hardhout, maar zeker weet ik 't niet

Lune-a-tic
30 april 2006, 15:18
Dat flamed begrijp ik nog, maar Sycamore???

Ken je klassiekers :
Dream a little dream of me (Louis Armstrong,maar ook veel uitvoerders zoals d e Mama's and the Papa's e.v.a.)
Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "i love you"
Birds singin’ in the sycamore trees
Dream a little dream of me

Say nighty-night and kiss me
Just hold me tight and tell me you’ll miss me
While I’m alone and blue as can be
Dream a little dream of me

Stars fading but I linger on dear
Still craving your kiss
I’m longin’ to linger till dawn dear
Just saying this

Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me

(instrumental break)

Stars shining up above you
Night breezes seem to whisper "i love you"
Birds singin’ in the sycamore trees
Dream a little dream of me

Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me

En via Google :

A large tree, the sycamore reaches 35 metres high in the north and 60 metres in the United States. Its life span ranges from 250 to 600 years.

The sycamore is one of the largest broadleaf trees in North America. Young sycamores are sensitive to cold. It is found mainly on rich, deep soils, from southern Ontario down to Mississippi.

Uiteindelijk zal je vindend dat de sycamore familie is van de Acer, en dus esdoorn is. Meer bepaald moeras-esdoorn. :hippie:

drap
30 april 2006, 15:21
Dank u! :)

Jeroenvanhulsteijn
30 april 2006, 16:44
De TV'Tron is een TV Classic in hb formaat.

Maar die pickup ringen voor de TV classic en soortgelijke elementen dekken het voldoende af om een TV'Classic in een hb pocket te gebruiken.
Ik heb zelf Powertrons in een hb pocket gebruikt.

drap
30 april 2006, 20:43
De TV'Tron is een TV Classic in hb formaat.

Maar die pickup ringen voor de TV classic en soortgelijke elementen dekken het voldoende af om een TV'Classic in een hb pocket te gebruiken.
Ik heb zelf Powertrons in een hb pocket gebruikt.

Met andere woorden de originele TV Jones elementen moeten gewoon kunnen passen?

vulvasonic
30 april 2006, 22:24
Met andere woorden de originele TV Jones elementen moeten gewoon kunnen passen?

Had Mark daar gisteren al niet een heel duidelijk antwoord op gegeven? :D

drap
30 april 2006, 22:48
Had Mark daar gisteren al niet een heel duidelijk antwoord op gegeven? :D

Zekerheid boven alles Vulv :D