PDA

View Full Version : Tja..dit doet pijn..



Mienmachine
22 april 2006, 14:18
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8&search=guitar

wow

soup
22 april 2006, 14:19
zet het is in off-topic!!

mdb
22 april 2006, 14:42
Dat nr. werd ook afgespeeld op de begrafenis van mijn opa, ik vind het wel mooi ken het wel langer though.

AART
22 april 2006, 15:04
saai :nervous:

Random_hero
22 april 2006, 15:15
Zo intens saai. Leuk hoor wat ie allemaal kan maar men, wat saai.

Panto
22 april 2006, 16:44
idd, saai is precies het woord dat ik zocht.
Toen ik de eerste keer dat filmpje zag dacht ik nog ..ok.
Maar naar mate ik dat filmpje steeds vaker tegen kwam van mensen die die link posten begon ik er steeds meer een schijt hekel aan te krijgen.

Bram+
22 april 2006, 17:02
Ok, snelle vingertjes. Nu er nog een beetje gevoel en schwung in krijgen.

Brord
22 april 2006, 17:13
tien tekens

Erikt
22 april 2006, 17:15
deze heb ik eerder gezien op dit forum..

gerrekat
22 april 2006, 17:15
Zo te zien een norme dork die aardig HELLOWEEN solootjes kan spelen....

Zo vreselijk snel is het ook niet.....

Negative K3 fan
22 april 2006, 18:09
oooooooooooooooouuuuuud dat nummer moet a;l wel 150 keer voorbij zijn gekomenop dit forum. Vind het wel leuk gespeeld, maar ook heel lelijk kwa klank

washburn93
22 april 2006, 18:21
Hoe heet dat liedje weet iemand dat?

Bram+
22 april 2006, 18:42
Da's de Canon in D van Johann Pachelbel.

gerrekat
22 april 2006, 18:48
Klinkt als een willekeurige HELLOWEEN solo......serieus.

Overigens niet verkeerd ofzo, ik denk niet dat ik het zo 1,2,3 zou kunnen, maar zo bijzonder is het ook weer niet daar de grootste shredders van de wereld alom vertegenwoordigd zijn op het internet.

Davidian
22 april 2006, 19:06
Vind het wel lekker eigenlijk haha!

fullorder
22 april 2006, 19:20
slechte smaak kun je altijd nog compenseren met een stortvloed aan toonladdertjes. net als bijvoorbeeld mariah carey, die ook al toonladdertjes uitkreunend complete melodieen (mooie en lelijke) om zeep kan helpen.
maar goed, het is nog een jonge knul, misschien komt het nog wel goed met 'm ;)

timbo
22 april 2006, 19:38
gewoon dit nummer effe oefene en je kan het ook wat een kut nummer

Tupelo
22 april 2006, 20:04
Geef 't jochie wat credit zeg.. om nu meteen over 'gevoel in je spel' enzo te vallen, fuck it, waar moet 'ie dat vandaan halen, de kiddo is wat, 11? :???:

Hij doet het goed.

guitartub
22 april 2006, 20:23
IDD,

Wat een HERO's zeg, om tegen een kiddo van 11? te gaan schoppen en zeiken, GO FUCK EEN IJSBEER!

Outrage
22 april 2006, 23:35
Er zitten toch bepaalde rifjes in die echt goed klinken op gitaar?

AlterEgo
23 april 2006, 00:38
Ik denk dat hij ouder is dan 11.. http://jerryc.tw/

EmgMaster
23 april 2006, 10:38
Dit is JerryC niet

Kaïn
23 april 2006, 12:21
Dat is een andere gitarist ;)

Bram+
23 april 2006, 12:45
IDD,

Wat een HERO's zeg, om tegen een kiddo van 11? te gaan schoppen en zeiken, GO FUCK EEN IJSBEER!
Er wordt toch ook toegegeven dat het wel snel is? Het is alleen maar om aan te geven dat zelfs deze Mozart nog wel wat te leren heeft. Daarbij: aan leeftijdsdiscriminatie doen we niet, positief of negatief.

Gitaro
23 april 2006, 12:50
KOTS, ik haat al deze nepvideo's. Het origineel komt van JerryC en is natuurlijk twintig keer beter. Dit is geen jonge mozart. Nummers naspelen kan iedereen.

Jax
23 april 2006, 12:52
KOTS, ik haat al deze nepvideo's. Het origineel komt van JerryC en is natuurlijk twintig keer beter. Dit is geen jonge mozart. Nummers naspelen kan iedereen.

Ik daag je uit om binnen een week een filmpje te posten, waarin jij dit nummer speelt, half zo goed als deze gozer het doet.

hansies
23 april 2006, 13:23
Ik daag je uit om binnen een week een filmpje te posten, waarin jij dit nummer speelt, half zo goed als deze gozer het doet.

ook volledig met je eens, der geven hier veel gasten graag wat kritiek , maar is hun gitaarspel dan zoveel beter laat ze het maar eens bewijzen en ook een filmpje posten..................wie durft??????
Succes,
greetz

Roy K.
23 april 2006, 13:41
KOTS, ik haat al deze nepvideo's. Het origineel komt van JerryC en is natuurlijk twintig keer beter. Dit is geen jonge mozart. Nummers naspelen kan iedereen.

Van beide ben ik niet erg onder de indruk. Jerry C speelt niet veel netter dan dit gozertje en hij was ook niet de eerste gitarist volgens mij die dit stuk op gitaar speelt.

hansies
23 april 2006, 13:44
Van beide ben ik niet erg onder de indruk. Jerry C speelt niet veel netter dan dit gozertje en hij was ook niet de eerste gitarist volgens mij die dit stuk op gitaar speelt.

ik ben ook niet onder ondruk, wie is dan wel de eerste die dit stuk speelde, doet die het dan goed ?
Greetz

Dirk W
23 april 2006, 14:13
de klassieke versie is ook niet verkeerd. Luister hem nu van bach :listen:
Voor de rest is het idd zo dat er aardig wat gezeken wordt. Maar het is idd geen mozart hoor dat jochie. Ik denk niet dat ik het kan, maar zo heeeeeeel bijzonder is het nou ook weer niet. Tis ook gewoon te vaak gepost

Bram+
23 april 2006, 15:18
de klassieke versie is ook niet verkeerd. Luister hem nu van bach :listen:
Voor de rest is het idd zo dat er aardig wat gezeken wordt. Maar het is idd geen mozart hoor dat jochie. Ik denk niet dat ik het kan, maar zo heeeeeeel bijzonder is het nou ook weer niet. Tis ook gewoon te vaak gepost
Van Bach?.....

Dirk W
23 april 2006, 15:41
Van Bach?.....
Ja van bach.


Daar zit dus nog geen elektrische gitaar in...

Sim-Simon
23 april 2006, 15:43
Is toch echt niet van Bach. Of heb je soms een opname van Bach die het speelt?

nielsduursma
23 april 2006, 15:44
Is toch echt niet van Bach. Of heb je soms een opname van Bach die het speelt?

hoe dan ook het is een bekend klassiek stuk. ik drum in een orkest daar hebben we het lang geleden ook gespeeld.

Dirk W
23 april 2006, 15:48
Is toch echt niet van Bach. Of heb je soms een opname van Bach die het speelt?

Neem aan dat bach geen orkest in zn eentje kon bespelen.
Maarja klassieke stukken werden wel vaker gecoverd. In die tijd bestond er niets als plagiaat. Als je iets kon namaken en er iets mooiers van maakte werd er helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik had volgens mij ook een versie van mozart zien staan.
Van wie is het eigenlijk wel?

Sim-Simon
23 april 2006, 16:08
Neem aan dat bach geen orkest in zn eentje kon bespelen.
Maarja klassieke stukken werden wel vaker gecoverd. In die tijd bestond er niets als plagiaat. Als je iets kon namaken en er iets mooiers van maakte werd er helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik had volgens mij ook een versie van mozart zien staan.
Van wie is het eigenlijk wel?

Johann Pachelbel.

X-Rated
23 april 2006, 16:56
Ik vind de parodie erg leuk verzonnen en toch wel goed uitgevoerd als ik het origineel beluister en dan deze van dat kereltje. Ik ben het alleen niet eens met dat stacato... Of hoe moet ik het noemen. Dat nare afbreken van noten. Het laat zo'n lege ruimte achter. Blegh

fullorder
23 april 2006, 17:10
IDD,

Wat een HERO's zeg, om tegen een kiddo van 11? te gaan schoppen en zeiken, GO FUCK EEN IJSBEER!


brrrrrrr koud!

Gitaro
23 april 2006, 18:30
Wat nou, mij uitdagen om dat nummer te gaan spelen? Ik maak alleen effe duidelijk dat ik kotsmisselijk word van al deze na-apers die op fora eer krijgen die ze niet verdienen. Als ik een nummer van Yngwie naspeel ben ik toch ook geen genie? Dus dat wou ik even kwijt. Enzo.

Philippe
23 april 2006, 18:54
Nee, want dat is Yngwie ook niet.

Sorry.

Reel Big Fish
23 april 2006, 20:41
Nou kom op, hou het wel lief heh :cheerup:

Dirk W
23 april 2006, 22:14
Dat filmpje dat derde in die rij staat klinkt echt super relaxed...

Lennert
24 april 2006, 14:28
Wat nou, mij uitdagen om dat nummer te gaan spelen? Ik maak alleen effe duidelijk dat ik kotsmisselijk word van al deze na-apers die op fora eer krijgen die ze niet verdienen. Als ik een nummer van Yngwie naspeel ben ik toch ook geen genie? Dus dat wou ik even kwijt. Enzo.

Grappig dat je dat zegt, yngwie heeft dat stuk (canon in D dus) óók "gecovered" zijn stuk is alleen rustiger, en heeft n beetje n harmonic overdosis..

Bram+
24 april 2006, 15:37
Ja van bach.


Daar zit dus nog geen elektrische gitaar in...
Tja, ook ik heb niet altijd de waarheid in pacht, maar zoals ik al eerder in deze thread zei (en nog in het filmpje staat ook): Johann Pachelbel, Canon in D. Excuses aanvaard.

Zwaluwnoot
24 april 2006, 16:07
Ghehe deze is al een paar keer langsgekomen, ik vind het van Jerry C toch leuker. Maar het liedje zelf blijft zaai.

Trouwens als dat al pijn doet wat doet Dit (http://www.youtube.com/watch?v=GNIWuVK-MFI&search=Canon%20in%20d) dan?

washburn93
24 april 2006, 17:02
Licht het aan mij of klinkt die supervals?

Zwaluwnoot
24 april 2006, 17:49
Het ligt niet aan jou. Het klinkt gewoon niet

washburn93
24 april 2006, 17:55
owke gelukkig

Kris Haex
1 mei 2006, 22:01
Dat kereltje heeft dat toch wel goed gespeeld. Zo'n jong jongetje. Was echt wel goed hoor!

sunday violence
1 mei 2006, 22:14
waarom kunnen gitaristen die snel sspelen over het algemeen rustige stukjes niet spelen? iig het enige vette aan dit filmpje vind ik die blueslick helemaal op het laatst, die was vet!

MichaelSS
1 mei 2006, 22:23
Wie weet hoe lang deze gozer hieraan heeft gezeten.

Is nu ook niet echt een super moeilijk nummer :/

Maar waar haalt hij die Backing Track vandaan :( wil hem ook.

Nummer is trouwens erg makkelijk op keyboard/piano. Zou hem wel eens posten als ik hem ff opgenomen heb.
Waneer ik laptop terug heb iig.

Voor de rest kan ik ook geen goede tab vinden van dit nummer

Trocar
1 mei 2006, 23:18
Uhm... ken je google?

De site van JerryC: www.jerryc.tw (http://www.jerryc.tw/)

Dan "Lessons" en daar staan, onder elkaar, de backingtrack en de tab (de goede).

MichaelSS
2 mei 2006, 08:27
:cooler: Bedankt man.

Trocar
2 mei 2006, 18:43
:cooler: Bedankt man.

You're welcome! 8-)

Wormaap
2 mei 2006, 21:10
Technisch is't best leuk gedaan, al is'ie hier en daar nog wel aardig slordig.
Wat mij echter stoort, is dat je aan z'n timingfoutjes kan horen dat'ie totaal niet in de muziek zit, en dat is gewoon érg jammer.

Hiermee wil ik geenszins zeggen dat ik het beter kan, maar als je speelt, zorg dan in ieder geval voor 'n beetje 'vibe'

MichaelSS
3 mei 2006, 17:13
:jam:
Wie weet hoe lang deze gozer hieraan heeft gezeten.

Is nu ook niet echt een super moeilijk nummer :/

Maar waar haalt hij die Backing Track vandaan :( wil hem ook.

Nummer is trouwens erg makkelijk op keyboard/piano. Zou hem wel eens posten als ik hem ff opgenomen heb.
Waneer ik laptop terug heb iig.

Voor de rest kan ik ook geen goede tab vinden van dit nummer

Naja klein stukje maar dan he. Bagger kwaliteit, maja kijk er maar door heen zouk zeggen.

www.evolutiongaming.nl/Michael/gitaarnet/Michaelhighj

ow ja

Rechtermuisknop > Doelopslaan als

Trocar
3 mei 2006, 19:09
Okay, koel!

Nu op gitaar! En een beetje meer tempo erin he? ;)

MichaelSS
3 mei 2006, 19:25
Nee :P op keyboard moet dat dus even niet.

http://www.youtube.com/watch?v=y_XiDPXM24I&search=canon%20in%20d%20major

My Sassy girl :cheerup: