PDA

View Full Version : barbarisme



Orpheo
22 april 2006, 12:43
http://www.provide.net/~woodrails/galpics/lp59mod.jpg

een '59 les paul..... :angry: :o das net zoiets als de piramide van gizeh opblazen, of ankor afbreken...

nielsduursma
22 april 2006, 12:45
gadverdamme...

en ook nog zoiets als een wannabe-linkhandige-tremolo-geval-ding...

DarknessAwaits
22 april 2006, 12:46
Wel een originele gitaar zo, dat kun je niet ontkennen.

Harry
22 april 2006, 12:48
is al eerder voorbijgekomen.


En je wilt niet weten hoeveel monumenten er afgebroken zijn om met het materiaal iets anders te kunnen bouwen.... Het blijft jammer, dat is waar.

Orpheo
22 april 2006, 12:49
is al eerder voorbijgekomen.


En je wilt niet weten hoeveel monumenten er afgebroken zijn om met het materiaal iets anders te kunnen bouwen.... Het blijft jammer, dat is waar.

in het verleden wel ja... ik dacht dat we anno... NU wel iets meer beschaving hadden dan monumenten (hetzij van steen, metaal of hout!) te slopen.

AART
22 april 2006, 12:51
waarschijnlij is dit ding ooke rgens rond 1960 zo gemod, toen het nog een oud kreng was, want nieuwe les pauls waren veel beter :satisfie:

bram123
22 april 2006, 13:04
wat een gezeur over een gitaar die je toch nooit kan betalen.

bert k
22 april 2006, 13:07
Aart heeft gelijk. Ooit was het gewoon een ouwe gitaar. Waarom zou je die niet verbouwen?

the sure thing
22 april 2006, 15:03
... ik vind 'm alleen maar meer waard geworden omdat het nu de meest unieke les Paul uit 1959 is :-) En wllicht is door de dubbele cutaway de klank alleen maar verbeterd :-)

Bram+
22 april 2006, 16:29
Omgebouwd voor een linkspoot zo te zien? Koop dan een linkshandige gitaar of zo, of leer rechtshandig spelen, net als ik heb gedaan. Beetje aanpassingsvermogen zou sommige mensen niet misstaan!

Overigens best leuk zo, die doublecut, alleen die 'slagplaat' bij de controls is lelijk.

Erikt
22 april 2006, 17:30
http://www.provide.net/~woodrails/galpics/lp59mod.jpg

of die man kan niet mikken, of hij vond al die slagplaten gewoon sexy :hippie:

Bram+
22 april 2006, 17:33
Volgens mij zie je het wel eens als armsteun, maar het zal ook wel te maken hebben met de weg te werken controls of zo.

Snuiter
22 april 2006, 18:33
http://www.provide.net/~woodrails/galpics/lp59mod.jpg

een '59 les paul..... :angry: :o das net zoiets als de piramide van gizeh opblazen, of ankor afbreken...

Hetgeen met deze gitaar is gebeurd, is ook met de Piramiden van Gizeh gebeurd.

RUIS
22 april 2006, 18:48
Da's waar. Iemand heeft in 1960 een tremolo op één van de piramides gemonteerd, en er een stukje zwart plastic op geschroefd. Tegenwoordig vraagt men zich af waarom iemand zoiets doet, maar 40 jaar geleden was het heel normaal. 't Was toch al een ouwe piramide......

vulvasonic
22 april 2006, 18:51
Da's waar. Iemand heeft in 1960 een tremolo op één van de piramides gemonteerd, en er een stukje zwart plastic op geschroefd. Tegenwoordig vraagt men zich af waarom iemand zoiets doet, maar 40 jaar geleden was het heel normaal. 't Was toch al een ouwe piramide......

. :seriousf:

Orpheo
22 april 2006, 19:16
Hetgeen met deze gitaar is gebeurd, is ook met de Piramiden van Gizeh gebeurd.

hoe erg kan je iemands woorden verdraaien.... damn

Snuiter
22 april 2006, 20:52
hoe erg kan je iemands woorden verdraaien.... damn

Leg me dit eens uit, ik heb namelijk het idee dat je een stukje geschiedenis van de piramiden niet weet.

@ Ruis, haha,:D!

Orpheo
22 april 2006, 20:54
Leg me dit eens uit, ik heb namelijk het idee dat je een stukje geschiedenis van de piramiden niet weet.

@ Ruis, haha,:D!

is t echt zo moeilijk? ik bedoelde dat die verminking van die les paul imo net zo erg is ALS bv de piramide opgeblazen zou worden... :S :sssh:

Snuiter
22 april 2006, 21:00
De piramiden zijn op soortgelijke wijze verminkt. Voorheen hadden allen een witgouden omhulsels, een deel hiervan is gestolen, een deel is omgesmolten door de Egyptenaren zelf. Daarnaast hebben een aantal vroegere restauratiewerken een averechts effect gehad.

Vandaar de opmerking. Verder begrijp ik je punt wel hoor, :).

Orpheo
22 april 2006, 21:01
De piramiden zijn op soortgelijke wijze verminkt. Voorheen hadden allen een witgouden omhulsels, een deel hiervan is gestolen, een deel is omgesmolten door de Egyptenaren zelf. Daarnaast hebben een aantal vroegere restauratiewerken een averechts effect gehad.

Vandaar de opmerking. Verder begrijp ik je punt wel hoor, :).

klopt niet. dat was wit gepoleist marmer ;) ja ik ken mijn geschiedenis hoor.

Snuiter
22 april 2006, 21:18
(Y). Dan heb ik niets gezegd.

Bram+
23 april 2006, 12:37
Dus... de piramides zijn ook verminkt, net als deze gitaar. Dus Snuiter had het op zich wel goed.

Orpheo
23 april 2006, 17:16
Dus... de piramides zijn ook verminkt, net als deze gitaar. Dus Snuiter had het op zich wel goed.

verminkt door een beschaving dat zich niet geciviliseerd noemde...

AART
23 april 2006, 17:22
jongens, waar makne jullie je druk om.

het is maar een oude LP.....


als het nou een '59 Ibanez RG was geweest.... tja...... :soul:

Orpheo
23 april 2006, 17:33
jongens, waar makne jullie je druk om.

het is maar een oude LP.....


als het nou een '59 Ibanez RG was geweest.... tja...... :soul:

fuck ibanez :angry: das imo pas echt brandhout. dan nog liever een strat.

BartL
23 april 2006, 17:37
'T is wel handig dat nu de switch aan de goede kant zit :D

Ik vind de plek van de elementenswitch hoogst irritant op mijn LP.

Orpheo
23 april 2006, 17:40
'T is wel handig dat nu de switch aan de goede kant zit :D

Ik vind de plek van de elementenswitch hoogst irritant op mijn LP.

dude je hebt pm!

koennie
23 april 2006, 19:13
wat een gezever weer om niks. Een ouwe rotte gitaar die gewoon gebruikt is waar ie voor bedoeld is. Er zijn zoveel gitaren gesloopt in de loop der jaren, kijk naar slash en kurt cobain.

verder vind ik m wel vet, ik verbouw ook al mijn gitaren zoals ik het wil hebben.

tmcm
23 april 2006, 19:18
[QUOTE=koennie] Er zijn zoveel gitaren gesloopt in de loop der jaren, kijk naar slash en kurt cobain.

QUOTE]

.. ik kijk nou al een hele tijd naar Kurt Cobain maar bewegen ho maar...

B-bass
23 april 2006, 19:36
waarom kijk je naar kurt cobain ouwe?
:stop:

Neals
24 april 2006, 11:43
Ik kan er ook niet mee zitten, mooi is anders, en ik zou hem ook niet snel kopen hoewel een goede gitaarbouwer hem aardig richting orginele staat zou kunnen krijgen.

Bram+
24 april 2006, 11:46
verminkt door een beschaving dat zich niet geciviliseerd noemde...
Dus?.........

Nickname
24 april 2006, 14:45
Wat een lelijk ding zeg.. maarja.. je kan van een varken geen koe maken.. een LP blijft een LP :D

vester86
24 april 2006, 15:52
al draagt een varken een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding