PDA

View Full Version : gigbag Dean 79 V ?



SDMF_Lispel
21 april 2006, 17:43
hallo ,

Ik heb nou al een tijdje m'n Dean 79 V met koffer .. maar de koffer is echt 20 x zo zwaar als het gitaartje zelf. en Erg onhandig om mee te fietsen / gewoon onhandig groot.

Weet iemand toevallig of er iets van Dean V gigbags zijn ?

http://i7.photobucket.com/albums/y253/SDMF-PalJas/DEAN%2079%20V/PB260012.jpg

ijzerbroot1
21 april 2006, 18:28
Jawel...ik heb er een waar mijn ML ook in past, dus die V zeker. Kostte iets van 80 euro geloof ik excl verzendkosten bij Musikproduktiv als ik het goed heb.

Gitaro
21 april 2006, 19:40
Ik weet niet of je vlakbij een Dirk Witte vestiging woont (Amsterdam en Utrecht), maar ik wed dat ze daar ook goedkope V hoezen verkopen! Ik was namelijk een paar maanden terug op zoek naar een betaalbare Explorer hoes. Nergens te vinden, ja, voor 80 euro... en 30 bij een diutse webwinkel, maar ja, daar kwam ook weer 10 euro bij geloof ik. Volgens mij heb ik bij Dirk Witte €20 betaald voor mijn hoes.

En nee, er is niks mis mee. Hij is beter dan mijn duurdere strathoes. Zit ook een kussentje in voor de nek, en meer van dat soort onzin.

SDMF_Lispel
21 april 2006, 20:05
hmm nice , maar gaat dat ook goed komen met de "well know" Dean headstock?

ijzerbroot1
21 april 2006, 21:07
Van de goedkopere hoezen weet ik het niet, maar de Dean gigbag die ik heb is gemaakt van een soort taai kunstleer, dik gevoerd met een extra versteviging/pocket voor de headstock.......tis maar wat je axe je waard is.

SDMF_Lispel
22 april 2006, 00:21
Van de goedkopere hoezen weet ik het niet, maar de Dean gigbag die ik heb is gemaakt van een soort taai kunstleer, dik gevoerd met een extra versteviging/pocket voor de headstock.......tis maar wat je axe je waard is.

ja ik zag er net zo één bij music123, wat ik me afvroeg , kan je die ook op je rug dragen ? Ik zie het niet echt duidelijk op de foto en dat is toch wel erg handig .. maar iig ben ik dan zeker een aantal kilo's lichter met het vervoeren van mn axe !

http://images.music123.com/products/full/Dean/LGBVLmed.jpg

ijzerbroot1
9 mei 2006, 07:58
ja dat is ém. zitten geen schouderhengsels op, alleen een draagriem op de achterzijde, dus dan hangt ie schuin op je rug...