PDA

View Full Version : Akoustische Meeting



Don Capo
21 april 2006, 12:30
Zijn er mensen in voor een akoustische meeting binnenkort?
Ik meld mij als eerste aan. Dus, alles wat geen versterking nodig heeft is welkom.

Iemand een idee voor een locatie?

Janne
21 april 2006, 12:50
Ja goed idee, als ik kan kom ik ook weer! Uhm geen idee voor een locatie, of janskerkhof in Utrecht, gewoon op dat plein bij de kerk, is voor mij lekker dichtbij :p.

Don Capo
21 april 2006, 14:03
Ergens in Utrecht lijkt mij ook een goed plan

McEagle
22 april 2006, 10:06
Als het in utrecht is lijkt het mij ook wel wat!

1959SLP
22 april 2006, 11:50
Mijn interesse is ook gewekt.

Janne
22 april 2006, 17:35
Sow helemaal uit Sittard dan ;), naja ik ben de vorige keer uit Weert naar apeldoorn gekomen dus is te doen. Ik ben zelf alleen niet zo bekend in Utrecht, zal ns wat rondvragen of er mensen hier misschien een locatie weten.

Janne

Boom-chick-Franky
22 april 2006, 18:15
Sow helemaal uit Sittard dan ;), naja ik ben de vorige keer uit Weert naar apeldoorn gekomen dus is te doen. Ik ben zelf alleen niet zo bekend in Utrecht, zal ns wat rondvragen of er mensen hier misschien een locatie weten.

Janne

Je hebt geluk !
Ik woon zelf ook in weert, en als er een meeting is dan wil ik (als ik kan ) in principe ook wel komen (als het mag ! :dontgeti: )dan kun je met mij meerijden.
Dus als het zover is laat dan maar iets weten !
Utrecht is ongeveer anderhalf uur van Weert af dus het is wel te doen .
Ik hoor het wel !
Groeten Frank ;)

Janne
22 april 2006, 20:02
Hey,
Bedankt voor het aanbod, maar ik studeer in Utrecht, en als de meeting voor augustus is heb ik er zelfs een kamer midden in de stad :cooler:. Maar als het te laat wordt (of als iemand te veel gedronken heeft ;)) kan er altijd wel iemand blijven slapen :p.
janne

Don Capo
24 april 2006, 09:00
Ik weet niet hoe groot je kamer is maar aangezien de aanmeldingen ook nog niet heel erg vlot lopen hebben we ook geen grote ruimte nodig.
Een datum...

Ik ben zelf erg voor Mei, mijn voorstel 28 mei.

Janne
26 april 2006, 17:39
Mijn kamer is niet zo groot, en ik verwacht (hoop) wel dat er nog wel meer mensen interesse hebben. Het zou op zich wel kunnen en met mooi weer zou het hier zelfs in de tuin kunnen, en we hebben ook een grote kelder dus als die opgeruimd wordt deze maand zou het daar kunnen, maar mij lijkt het een beter idee om (zoals in Apeldoorn) een cafe te zoeken en daar iets in de richting van een open podium/meeting te houden.

nielsduursma
26 april 2006, 17:48
iemand interesse uit mijn epiphone western uit de jaren 60?? nee zeker :satisfie:

hij stelt nu niks voor aangezien de snaren vervangen moeten worden, nieuwe topkam, hals afstellen enz enz. moet ik wel laten doen eigenlijk.... :satisfie:

Boom-chick-Franky
27 april 2006, 21:14
Volgens mij loopt het niet echt storm met de aanmeldingen,Don Capo :confused:
Jammer , ik vindt het wel een leuk plan.
Misschien zijn we gewoon vergeten erbij te vermelden , dat Tommy Emmanuel ook(misschien) komt ! :sssh:

Werkt vast ;)

Frank

Merc Wiersma
27 april 2006, 22:22
Ik kan een prachtig kerkje in de omgeving van Leeuwarden regelen.

Don Capo
28 april 2006, 12:19
Het loopt helaas niet echt storm nog.. Maar we kunnen het topic regelmatig bumpen zodat we uiteindleijk tot genoeg mensen hebben. Tot nu toe:

Janne
Boom-Chick-Franky
1959 SLP
Mc Eagle
Merc Wiersma (Leeuwarden???? Das wel erg ver weg hoor :D)
En Ik

Dus.... Das nog niet genoeg lijkt mij. Misschien om de interesse wat op te wekken.. Wat spelen jullie precies.

Ik speel Flamenco en picking/klassiek. Alles op een spaanse gitaar.

1959SLP
28 april 2006, 15:02
Mss is het beter om wat meer tijd uit te trekken voor aanmeldingen. Eind juli begin augustus ofzo. Eerlijk gezegd heb ik het best wel druk de komende 2 maanden hoewel ik er erg veel zin in heb.

Ik speel voornamelijk fingerstyle/picking wat ik toepas op muziek van de middeleeuwen tot Led Zep, van alles wat eigenlijk. M`n spaanse gieter is eigenlijk aan vervanging toe dus ik speel het meeste op m`n western.

Droffie
28 april 2006, 15:20
als de datum schikt ben ik er bij...

Gitaarbouwer
3 mei 2006, 19:01
Tel mij ook maar mee. Ik vind het een leuk initiatief!

Kun je iets uitleggen over het doel van het gebeuren?
En misschien is het handig om de moderator van dit forum te vragen om het onderwerp "sticky" te maken, zodat het altijd bovenaan blijft staan (dat heb ik ook gedaan met de Guitar Builders Meeting in het zelfbouwforum :))

Janne
3 mei 2006, 22:42
Waar is Harald?! Die had het de vorige keer zo mooi geregeld :). Maar het is misschien een goed idee om het wat later te doen, ik denk ook dat veel akoestische gitaristen hier wat minder vaak komen.
Vorige keer dat ik bij een meeting was (en dat beviel me wel), was in een café in Apeldoorn en kon gewoon iedereen binnenlopen (wel of niet gitaarforummer) en was er een soort open podium, maar daar speelden vooral gitaarforummers dan. En dan leer je elkaar een beetje kennen, zie je wie er achter een naam zit.
Tja dat was het wel, ik zal eens bij wat cafés enzo gaan kijken die misschien aan open podia doen.

Janne

Flipkoos
4 mei 2006, 03:37
iemand interesse uit mijn epiphone western uit de jaren 60?? nee zeker :satisfie:

hij stelt nu niks voor aangezien de snaren vervangen moeten worden, nieuwe topkam, hals afstellen enz enz. moet ik wel laten doen eigenlijk.... :satisfie:

Wat moet je er voor hebben? Ai...het forum begint op marktplaats te lijken... :)

Harald
4 mei 2006, 10:57
Utrecht is mooi centraal. Ik wil ook wel eens kijken of er in Apeldoorn iets te regelen valt. Er is een café bezig boven een zaaltje in te richten wat voor dit soort dingen waarschijnlijk erg geschikt zou zijn. We hebben daar wel eens gespeeld, kan het wel eens vragen. Moeten er wel wat mensen komen ook, en zou er zelf dan ook weer voor kiezen dat ook niet gitaarnetters kunnen komen.