PDA

View Full Version : Gitaar snel vals



Darkchild
20 april 2006, 17:07
Een vriend van mij heeft pas een flying v gehad van iemand, hij was natuurlijk heel blij:P Totdat hij begon te merken dat dat ding wel erg snel vals word. Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Ik zat te denken dat dat ding gewoon simpelweg een paar nieuwe snaren nodig heeft..... kan dat kloppen?

Nickname
20 april 2006, 17:09
Kan aan veel dingen liggen. Zit er een tremolo op? Het kan aan de tuners liggen.. aan de snaren aan de topkam en aan de brug of in het ergste geval aan de hals. Heb je er een fotowtje van? Of een betere beschrijving :) dan kunnen de mensen hier veel meer.

Balthazar
20 april 2006, 17:23
is het toevallig een stagg?

Outrage
20 april 2006, 17:43
Misschien dat hij 'm best even laat afstellen door iemand die er verstand van heeft.

Darkchild
20 april 2006, 19:48
Ik heb er niet echt een foto van, ik kan wel een maken binnenkort. Ook al heb ik geen idee hoe ik die hier moet posten, lol.

En 'et is geen Stagg, maar ik heb wel een Stagg, wat is er mis met een Stagg. Ik weet dat het een beginners gitaar is en niet een van de beste, maar verder is 'et een prima gitaar.

Het is een Sammick (of Samick, weet nie cker), paarse flying v.

Darkchild
21 april 2006, 11:36
Komop mense, feeeeddd meeeee;)

bert k
21 april 2006, 11:41
Moet je wel met wat info komen

Darkchild
21 april 2006, 21:59
Ik ben er al achter, schijnt dat er gewoon een onderdeel stuk is. Komt tie lekker op tijd mee, maar goed.