PDA

View Full Version : Gefeliciteerd speedy!!!



DREAMMACHINE
20 april 2006, 10:44
http://www.rivercityrockets.com/PedalOfTheMonth.html

Harry
20 april 2006, 10:53
dat is wel een felicitatie waard inderdaad!


Gefeliciteerd dus.

d'oh
20 april 2006, 11:20
gefeliciteerd speeddemon, dat is echt waardering voor je werk

het enige wat je nu nog mist is een site (of heb je die wel maar kan ik hem niet vinden?)

schizo910
20 april 2006, 11:24
Dat is inderdaad awesome....

E-J
20 april 2006, 11:51
Hey Rem, gefeliciteerd ermee!

Robbert
20 april 2006, 11:57
L e u k ! !

robert-gitarist
20 april 2006, 11:57
Hey Remco,
gefeliciteerd!Mooi werk.

Mithrandir
20 april 2006, 12:07
Ja, hele mooie prestatie. Dat zal best wel weer wat extra werk opleveren, ik krijg iig GAS voor een Lord of The Fuzz (One to rule them all) ;)

LordRiffenstein
20 april 2006, 12:32
[Cashing in mode on]Iemand aan super speciale one off Fuzzwork Orange kopen??[Cashing in mode off] :cooler:

Gefeliciteerd Remco!!!

Random_hero
20 april 2006, 12:34
Nu zal ie voorlopig niet meer op zn buik kunnen slapen ;)

dano
20 april 2006, 13:41
IMPORTANT NOTE: YOU CAN NOT GET A BAD SETTING OUT OF THIS PEDAL!!!

stoer Speeddemon

Trocar
20 april 2006, 14:05
Wow!
Te gek man!
:rockon:

fullorder
20 april 2006, 14:26
Mooi werk fritsie!
Gerechtigheid wat mij betreft :satisfie:

Kaboemba
20 april 2006, 14:37
He da's gaaf.

Rock&Roll
20 april 2006, 16:20
Tien tekens my ass: :rockon:

Angel
20 april 2006, 17:07
YEEEEEEEEAAAAAH
Proficiat Remco!!! I know i bought a very good pedal ;)
I've got nr. 2 :)

farstreetblues
20 april 2006, 17:12
En, inderdaad, die fuzzwork Orange is inderdaad echt geweldig, heb hem al een tijdje van Remco (nr1). Tot nu toe de beste fuzz van alle andere fuzzen die ik in het verleden gehad heb. Een aanrader voor iedereen die van fuzzen houd.

up-guitarman
20 april 2006, 17:13
Vetjes !!! Congrats speeddemon !!!
Binnenkort begin ik ook eens aan mn eerste pedaaltje, hopelijk geraak ik er ooit ook zo ver in verdiept ;)

duckman
20 april 2006, 17:31
very cool !!!gefeliciteerd Remco, ik volg de threads met reviews altijd en zag al dat je leuke pedalen maakt.

:rockon:

Speeddemon
20 april 2006, 17:43
Gracias, iedereen! :)

Mocht je je afvragen waar ik bleef;
ik heb sinds afgelopen dinsdag een fulltime baan (geen HWA fulltime helaas) bij Thomson/Bosch in Breda.

HWA gaat nu dus helaas wel een stuk langzamer, aangezien al 't werk in de weinige avonduren moet doen.

Maar ipv batches van 5 stuks kan ik de Fuzzwork Orange misschien nu wel per 10 maken. :cooler: (de huidige 5 waren binnen 1 dag besproken, nadat the Rev z'n eerste bevindingen postte op HCEF; zo invloedrijk is die gast nou!)

Mocht ik 'm verder 'verbeteren' zoals met zeefdrukken, wordt ie misschien wat duurder.

Rock&Roll
20 april 2006, 18:08
Nu gaat de 2dehands prijs van HWA producten de hoogte in! :hippie:

BartL
20 april 2006, 19:11
Hahaha...dit is echt mega vet :D

Maar ff serieus, nooit aan gedacht om echt fulltime pedalen te gaan bouwen, of gaat dat nog eens gebeuren ´vraagteken´ ;)

marc_o
20 april 2006, 20:20
PROFICIAT VENT!!! ik ben absoluut trots op je!

Swan
20 april 2006, 20:27
cool, gefeliciteerd!

Speeddemon
20 april 2006, 20:38
Maar ff serieus, nooit aan gedacht om echt fulltime pedalen te gaan bouwen, of gaat dat nog eens gebeuren ´vraagteken´ ;)
tuurlijk aan gedacht, maar de markt in NL/Europa is daar veel te klein voor.

Daarbij, ik wil eerst nog eens een MTS of HTS studie gaan doen, zodat ik (makkelijk) m'n eigen circuits kan ontwerpen.

Had trouwens wel gedacht dat die FA-1's wat harder zouden lopen.
Na een flitsende start een beetje ingekakt. Terwijl 't toch echt 1 van de beste en veelzijdigste boosts is, die ik ooit heb gehoord.

@Marc, misschien moet je er Pascal eentje aansmeren;
een Bløf-endorsement staat wel goed op m'n CV. :satisfie:

marc_o
20 april 2006, 20:42
tuurlijk aan gedacht, maar de markt in NL/Europa is daar veel te klein voor.

Daarbij, ik wil eerst nog eens een MTS of HTS studie gaan doen, zodat ik (makkelijk) m'n eigen circuits kan ontwerpen.

Had trouwens wel gedacht dat die FA-1's wat harder zouden lopen.
Na een flitsende start een beetje ingekakt. Terwijl 't toch echt 1 van de beste en veelzijdigste boosts is, die ik ooit heb gehoord.

@Marc, misschien moet je er Pascal eentje aansmeren;
een Bløf-endorsement staat wel goed op m'n CV. :satisfie:


Ben voor je bezig, hij weet er al van...eerst mijn pedaal in de studio uitproberen natuurlijk.

Robbert
20 april 2006, 20:47
Ben voor je bezig, hij weet er al van...eerst mijn pedaal in de studio uitproberen natuurlijk.

Hehe, fuck dat, ik zie een prijsstijging van 150% nu :D

Speeddemon
20 april 2006, 20:48
Hehe, fuck dat, ik zie een prijsstijging van 150% nu :D
Zelfs na zo'n prijsstijging zou ik cheap zijn t.o.v. allerlei bouwers, die echt niet veel specialers doen. :sssh:

Robbert
20 april 2006, 20:51
Zelfs na zo'n prijsstijging zou ik cheap zijn t.o.v. allerlei bouwers, die echt niet veel specialers doen. :sssh:

Made in USA verkoopt nog altijd beter dan Made in Holland. Tja :)

Einzeln
20 april 2006, 20:52
tuurlijk aan gedacht, maar de markt in NL/Europa is daar veel te klein voor.

Daarbij, ik wil eerst nog eens een MTS of HTS studie gaan doen, zodat ik (makkelijk) m'n eigen circuits kan ontwerpen.

Had trouwens wel gedacht dat die FA-1's wat harder zouden lopen.
Na een flitsende start een beetje ingekakt. Terwijl 't toch echt 1 van de beste en veelzijdigste boosts is, die ik ooit heb gehoord.

@Marc, misschien moet je er Pascal eentje aansmeren;
een Bløf-endorsement staat wel goed op m'n CV. :satisfie:

Ben je al weer bezig met nieuwe fa-1's?

fullorder
20 april 2006, 21:03
Had trouwens wel gedacht dat die FA-1's wat harder zouden lopen.
Na een flitsende start een beetje ingekakt. Terwijl 't toch echt 1 van de beste en veelzijdigste boosts is, die ik ooit heb gehoord.



probeer nog steeds de andere gitarist van m'n band er 1 aan te smeren, maar die heeft nogal gebrek aan pedalen-GAS. Daarentegen heeft ie wel weer meer gitaar-GAS dan ik, dus daarin vullen we elkaar dan mooi aan ;)

Ik zal eens bij wat andere gitaristen gaan spammen. En binnenkort komen echt die soundclips eraan hoor! Wordt het sowieso niet eens tijd voor een mooie HWA website met soundclips? Of kan Gvees ze niet voor je gaan verkopen? Die heeft al een slicke site ;)

Speeddemon
20 april 2006, 21:05
Ben je al weer bezig met nieuwe fa-1's?
ik kan ze wel handgespoten maken, maar Kirk @ Pedalpartsplus heeft nog steeds niet de juiste kleur lime-green weten te vinden.

Als dat op niks uitloopt, kies ik z'n donkerdere kleur lichtgroen wel (dat FA-1 groen is echt HEEL specifiek. Volgens mij komt de kleur 'charteuse' het beste in de buurt, maar dat is geen zogenaamde RAL kleur, en poedercoaten kan bij mijn weten alleen met RAL kleuren.)

Mufftin
20 april 2006, 21:16
goedzo gefelicidinges

Quink
20 april 2006, 21:42
Mmm, zou het heel genant zijn om op de eerstvolgende pedalendag een handtekening te vragen.... twijfel, twijfel....

http://www.clicksmilies.com/s0105/aetsch/cheeky-smiley-036.gif

Thom TK
20 april 2006, 21:54
Ik wou een jaar geleden al wat kopen van HWA....maar ik vrees dat ik nu wel moet opschieten, anders schieten de prijzen zo omhoog, lol :D

Maar gefeliciteerd, Speeddemon, cerveza CERVEZA!!!

Speeddemon
20 april 2006, 21:55
Mmm, zou het heel genant zijn om op de eerstvolgende pedalendag een handtekening te vragen.... twijfel, twijfel....

http://www.clicksmilies.com/s0105/aetsch/cheeky-smiley-036.gif
volgens mij heb jij wel één van de eerste Tiny TB Boxjes (#004). Maar ja, daar staat al een handtekening IN. :hippie:

DREAMMACHINE
20 april 2006, 22:26
...trots bezitter van een mig*boost en clean sanchez ziet zichzelf binnen paar jaar al rentenieren...... . . . . . .

Quink
20 april 2006, 22:30
volgens mij heb jij wel één van de eerste Tiny TB Boxjes (#004). Maar ja, daar staat al een handtekening IN. :hippie:

Ja, ok, maar weet je hoe lastig het is om zo'n ding in een fototlijstje te proppen..

Harry
20 april 2006, 23:08
wat is een FA-1?Ik ben ook toe aan een nieuwe booster merk ik. De Carl Martin lijkt een beetje te verzadigd......

bogner
20 april 2006, 23:34
pff wanneer komen de uitgebreidere pedalen ? chorus delay enz.. .dat hoort er echt bij hoor ! pak het hele gamma in een keer mee..

tillens
20 april 2006, 23:42
Zeg Bogner, wat heb jij zoal gepresteerd de laatste tijd?

bogner
20 april 2006, 23:46
nou tillens moeilijk hoor een beetje schema lezen en solderen... maar het moeilijkere werk is echt de delay en de chorus.. Ik wil speedy zn werk niet afkraken.. maar er is nog wel vetter werk te doen...
Speedy SUC6..


Iedreen op dit hele forum gaat de hele tijd in de aanval..
begint wel een beetje standaard te worden...

sorry .. off topic..

En tillens jij bent nu de muziekant met het lijstje in je sig... jemig air..

tillens
20 april 2006, 23:50
Inderdaad dat soort schema's kan ik niet lezen, en bovenal vind ik het leuk dat Speedy zich erin verdiept en tegen hele leuke prijzen mooie producten aan de man kan brengen... Leuk he die lijst, anders kom je een keertje kijken...




nou tillens moeilijk hoor een beetje schema lezen en solderen... maar het moeilijkere werk is echt de delay en de chorus.. Ik wil speedy zn werk niet afkraken.. maar er is nog wel vetter werk te doen...
Speedy SUC6..


Iedreen op dit hele forum gaat de hele tijd in de aanval..
begint wel een beetje standaard te worden...

sorry .. off topic..

En tillens jij bent nu de muziekant met het lijstje in je sig... jemig air..

bogner
20 april 2006, 23:53
Nou dat zal ik zekers wel een keer doen.. sorry bij deze dat mn zaad in het verkeerde keelgat schiet

tillens
20 april 2006, 23:56
Wow, das geloof ik de eerste keer dat een forum member aangeeft dat ie aan auto-fellatio doet. Dapper!

iwamoto
21 april 2006, 00:01
Iedreen op dit hele forum gaat de hele tijd in de aanval..
begint wel een beetje standaard te worden...

sorry .. off topic..

hoe zou dat nou komen? iwamoto fronst, want dat is toch raar, ik bedoel, als ik zomaar bij iemand langs zou komen, en op alles letterlijk en figuurlijk begin te zeiken, en gerespecteerde mensen belachelijk maar, nee ik zou echt niet snappen dat iemand dat erg zou vinden. nee echt boggie, ik snap het ook niet.

bogner
21 april 2006, 00:04
Gerespecteerde mensen.. jemig laat me niet kotsen.. Waar is lord riff. enz. dan.. die zie je toch ook niet meer.. Maar laten we dit in offtopic doen.. Zoveel zaad heb ik ook niet .. Ik heb ne t van tillens zn sterretje een rondje gemaakt.. BInnenkort zie je ons live !

Han S
21 april 2006, 00:18
Gerespecteerde mensen.. jemig laat me niet kotsen.. Waar is lord riff. enz. dan.. die zie je toch ook niet meer.. Maar laten we dit in offtopic doen.. Zoveel zaad heb ik ook niet .. Ik heb ne t van tillens zn sterretje een rondje gemaakt.. BInnenkort zie je ons live !

Is dit een vorm van bedreigen of zo?

Robbert
21 april 2006, 00:31
Is dit een vorm van bedreigen of zo?

Gezien zijn andere reacties concludeer ik dat we weer last hebben van onkruid, schimmel of anders een trol.

vdgraaf
21 april 2006, 07:55
Tof hoor! Gefeliciteerd!

LordRiffenstein
21 april 2006, 08:20
Gerespecteerde mensen.. jemig laat me niet kotsen.. Waar is lord riff. enz. dan.. die zie je toch ook niet meer.. Maar laten we dit in offtopic doen.. Zoveel zaad heb ik ook niet .. Ik heb ne t van tillens zn sterretje een rondje gemaakt.. BInnenkort zie je ons live !

Damn, heb ik nou weer een memo gemist??? :mad:

LordRif is hier zeker nog, heb in dit draadje op pag1 gepost, ik snap alleen niet wat mijn aanwezigheid te maken heeft hiermee.

Ik wil enkel toevoegen voor bogner, als het zo makkelijk is om pedalen te bouwen en te verkopen, doe het zelf een keertje. Met wat oefening kan iedereen wel een schema lezen maar daarom maak je nog geen goed pedaaltje en die Fuzzwork Orange is al helemaal geen standaard schemaatje.

marc_o
21 april 2006, 11:14
Mensen, mensen en medeforummers...zullen we nu maar alvast kappen met zeuren naar elkaar? Dit wordt op deze manier wéér een leuk topic wat om zeep geholpen wordt.

AART
21 april 2006, 11:16
On-Topic:

Gefeliciflapstaart speedy!

:cheerup:

Rock&Roll
21 april 2006, 11:45
Hehe, eigenlijk had dit allemaal een paar maanden eerder gekund, want toen was de FA1 Rev's pedal pick of the month... :rockon:

Einzeln
21 april 2006, 12:01
JA met nog 10 andere pedalen ofzo. Dit is net even leuker.

Mitch
21 april 2006, 16:14
Dave is cool. Made in Holland is cool. We're all cool. 8-)



nou ja, behalve verdwaalde Off Topic trollen dan

Speeddemon
21 april 2006, 16:45
Niet om die troll nou verder te voeden, maar
schemaatje kunnen lezen is één ding, het geheel in een kleine behuizing proppen, goed solderen, mooi afwerken, en zorgen dat 't allemaal tegen een stootje kan, dat ken nie iedere boerenlul. :stop:

En geloof me, soldeerwerk van iemand die 2 weken soldeert, of 2 jaar, dat maakt uit.

Robbert
21 april 2006, 16:53
En geloof me, soldeerwerk van iemand die 2 weken soldeert, of 2 jaar, dat maakt uit.

Hehe, eens! :D

Vonk
21 april 2006, 17:03
Niet om die troll nou verder te voeden, maar
schemaatje kunnen lezen is één ding, het geheel in een kleine behuizing proppen, goed solderen, mooi afwerken, en zorgen dat 't allemaal tegen een stootje kan, dat ken nie iedere boerenlul. :stop:

En geloof me, soldeerwerk van iemand die 2 weken soldeert, of 2 jaar, dat maakt uit.

Nou klopt het dat sommigen voor geen meter kunnen solderen, maar je moet het ook niet zien als een kunst. Solderen is een trucje wat je moet kennen, je hoeft er echt niet 2 jaar voor te oefenen om een meester te worden. Als ik mijn allereerste pedaal overnieuw zou maken zou ie hetzelfde klinken, tuurlijk soldeerwerk is beter geworden maar het is echt niet geluidsbepalend, een verbinding is een verbinding (en niet bijdehand doen dat een nieuw pedaal van mij net zo kut klinkt als in het begin ;) ;) )

Ik vind het alleen leuk van Speeddemon dat hij zijn best doet om het uiterlijk "af" te maken, alles is netjes verzorgd. Vele mensen zouden, ook ik, geen moeite doen om het zo mooi te maken.
En experimenteren met fuzz-circuitjes kan ook iedereen, alleen Speed neemt de moeite om te kijken wat alles doet met het geluid.

Mijn punt is, dat iedereen mooie dingen kan maken als je er maar tijd in steekt. Steek je die tijd er niet in, ga dan niet mensen afkraken dat jij het ook zou kunnen. Want nee, jij, Bogner, krijgt niet hetzelfde product omdat je te belazerd bent om er tijd in te steken.

supahfuzz
21 april 2006, 17:06
ik ben trots op je mien jong ;)

Speeddemon
21 april 2006, 17:13
Nou klopt het dat sommigen voor geen meter kunnen solderen, maar je moet het ook niet zien als een kunst. Solderen is een trucje wat je moet kennen, je hoeft er echt niet 2 jaar voor te oefenen om een meester te worden. .
't was meer ook om aan te geven dat ik ondertussen 2 jaar ervaring hiermee heb (pedalenbouw in z'n geheel), en m'n eerst-verkochte MiG*Boost (onlangs effe terug voor een optische refurbishment) was best o.k., maar niet zo netjes afgewerkt, bedraad en gesoldeerd als wat ik nu maak.

't kan altijd beter, ik verbaas me nog steeds over hoe een Diamond pedaal of iets van Shannon er vanbinnen uitziet.

Aan de andere kant zie je soms ook goedbetaalde builders die er nog steeds een potje van maken.

Robbert
21 april 2006, 18:15
Nou klopt het dat sommigen voor geen meter kunnen solderen, maar je moet het ook niet zien als een kunst.

Het is inderdaad een trukje dat iedereen kan leren. Maar vooral in het begin heb je solderingen die je vaak zo los trekt. Als je dan pedaaltjes verkoopt die niet alleen in de vitrine staan, moet je wel degelijk een bepaalde kwaliteit neerzetten.

bogner
21 april 2006, 19:27
Speedy , by deze mijn excuses.. het was niet bedoeling om zo lullig te doen..