PDA

View Full Version : Nieuw project nieuw begin



Dridon
19 april 2006, 21:44
Hey,
Ben al een tijdje bezig met een nummer op de gitaar. Heb de brug van mijn gitaar vandaag opnieuw gelakt, en deze moet dus drogen. Ben vanmiddag bezig met wat midi, en heb besloten om een piano lijn paralel te laten lopen aan mijn gitaar lijn. Wat je nu dus hoort hoor je binnenkort dus ook nog met gitaar eroverheen, en misschien nog wat akkoorden...

Ik na een een tijdje tweaken wel heel tevreden met de sound van mn piano, tis nog wel een begin, ik bedoel hij word nog langer...

Ben wel een beetje trots op, gezien ik niet vaak keyboard speel, en hem zo af en toe gebruik voor wat strings achter mn muziek. Wat vinden jullie zoal van het geluid van de piano, realistisch, hol, te leeg, enz? :) Maargoed laat me weten wat jullie ervan vinden ;)

Klik op deze link en dan even op download piano works klikken (http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=BD05C10423C184D1)

Basseytje
19 april 2006, 22:59
heb je dit zelf gespeeld of ingeprogrammeerd? klinkt wel mooi. alleen soms versnel je een beetje en dat hoort volges mij niet zo maar ik vind het zeer goed gecomponeerd. ik zou het zo laten als het is en mss iets uitbreiden maar iig een stuk piano als intro zonder gitaar strings of drums

veel suc6 nog met je nummer

Dridon
19 april 2006, 23:03
Thanks!

Idd in het begin is het wat zachter, en het word steeds harder, totdat je een break hebt en daarna begint het als het ware echt.

Ik heb de tonen op mijn gitaar gespeeld, uitgezocht welke noten het waren, en daarna gespeeld op het keyboard, niet zoals je het hoort, maar daarna nog even goed gelegd. En idd de timing klopt op sommige momenten nog niet helemaal.