PDA

View Full Version : wienerschnitzel



hendrix2
19 april 2006, 20:59
ok, ik hoop dat de wereld er klaar voor is. Vorig jaar voor onze 100 dagen (de laatste honderd dagen van je humaniora worden gevierd in belgië op deze dag). wouden we een heel erg marginaal nummer maken. Dit is het resultaat...
Het is uitgekomen op singel (zeer beperkt, want we hebben ze allemaal zelf geperst, en ze zijn allemaal uitverkocht...)
Het heeft ons 'raar maar waar' redelijk wat optredens geleverd en het blijft een heerlijk nummer om live te spelen... (hoe marginaal en gemakkelijk het ook is). Het nummer heet Wienerschnitzel (groep RAM397), er zit gitaar, keyboard, saxofoon en bas in.. en natuurlijk een stevige beat!!!(ook met keyboard).
Hoogst wss vind je het slecht... maar op een podium staan en 500 mensen volledig zien flippen op je nummer is geniaal...(en al onze vrienden en hun vrienden zijn ongelooflijke wienerschnitzelfans...)
Ik zou zeggen, geniet ervan...(gitaarsolootje op 1.40)

Via soundclick:
wienerschnitzel (http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=528531)

edit: link is aangepast, gaat nu via soundclick
of kopieer dit en plakken: http://www.freewebs.com/hendrix2/wienerschietzel%20(original%20track).mp3

fotootje van optreden, met gorilla en konijn op het podium...
http://www.freewebs.com/hendrix2/100%2520dagen%2520SLC%2520025.jpg

Basseytje
19 april 2006, 23:05
whahah. wel relaxte solo en voor de rest geinig nummer

koella
19 april 2006, 23:38
Kan hem niet openen.

What about Soundclick.com ?

hendrix2
20 april 2006, 09:46
werkt nu ook via soundclick, link is aangpast

Dude
20 april 2006, 11:29
ik wordt een beetje paranoide van je nummer.... drukdrukdrukzenuwachtig

soloo'tje is cool en past gek genoeg ook nog in het nummer

hendrix2
20 april 2006, 19:43
ik wordt een beetje paranoide van je nummer.... drukdrukdrukzenuwachtig

soloo'tje is cool en past gek genoeg ook nog in het nummer
het is gewoon bedoelt om paranoide van te worden :hippie:
ja, vond het ook altijd raar dat die solo er op past. Is wel niet de solo die er live opgespeeld word (die live vind ik persoonlijk iets beter), maar we waren dit aan het opnemen en de andere leden van ons groepke wouden er nog een gitaarsolo in...maar mijn bus kwam vijf minuten later, dus in een keer zonder er over na te denken dit ingespeeld en ben best wel tevreden van het resultaat...
Het nummer is trouwens vandaag hermixed en we proberen het op de radio te krijgen... als snappie en andere nonsens in de hitlijst raakt, dan wienerschnitzel ook!!!!(hopen we toch)

Kaboemba
20 april 2006, 19:46
Humor een nul, uitvoering een 1.
tja makkelijk scoren is niet ZO makkelijk.

hendrix2
20 april 2006, 19:56
Humor een nul, uitvoering een 1.
tja makkelijk scoren is niet ZO makkelijk.
tja, smaken van humor verschillen hé :)
en uitvoering...veel uitvoering is er niet aan, nummer bestaat welgeteld uit drie noten.
En bij veel anderen viel het wel in de smaak, hier in oost vlaanderen zijn er zelf veel singles van verkocht (redelijk wat geld mee verdient).

plukeenolifant
20 april 2006, 20:41
daar is t ook belgie voor

Bl44t44p
20 april 2006, 21:17
Oke, het toverde toch een glimlach op mijn gezicht, dus opzich... solo-tje is leuk, maar daar blijft het ook bij :eek:

Reigor
20 april 2006, 21:23
Whehe, ik vind het wel een geinig nummertje. Solo is ook wel leuk :cooler: