PDA

View Full Version : Pearl Jam komt!!



Arjo
19 april 2006, 15:58
http://www.nu.nl/news/715798/62/Pearl_Jam_naar_Nederland.html


ARNHEM - Pearl Jam komt naar Nederland. Na een afwezigheid van zes jaar geeft de Amerikaanse rockband op 29 augustus een optreden in het Gelredome in Arnhem. De voorverkoop begint op 28 april, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten. Op die dag ligt ook het nieuwe album 'Pearl Jam' in de winkels.






Yes ik ben van de partij, dit word een heel goed jaar :D.

Dude
19 april 2006, 16:12
oh my sweet jesus



ik MOET daarheen

Arjo
19 april 2006, 19:17
Damn....zo'n kaartje kost wel 75 euri, das niet grappig :dontgeti:

new deep
19 april 2006, 19:42
nee joh 43 toch? maar ik moet er ook heen ;-)

Arjo
19 april 2006, 20:00
nee joh 43 toch?
Ik zie het nu ook staan idd..pffff scheelt weer :D

Globetrotter
19 april 2006, 20:31
Djeezes, eindelijk... Ik wacht al meer dan 10 jaar om ze eens aan 't werk te kunnen zien. Ik hoop der stiekem wel op dat ze dan ff in België stoppen ook... nouja, anders kom ik wel naar Arnhem...
Grootste teleurstelling ever... na ettelijke jaren wachten kwamen ze naar België, Werchter 99 of 2000 ofzo? Ik was daar... was dat even balen toen ze dit concert hebben afgebeld omdat ze daags voordien aan 't spelen waren bij de ramp in Roskilde. Trouwens wel te begrijpen, ik denk dat geen enkel artiest dat wil meemaken, en 't zijn gevoelige jongens hé. Dus nu...










BEN IK BLIJ!!!!!

Cheers,

Bart

Droffie
25 april 2006, 14:34
Leuk Pearl Jam....

Ik heb ze ondertussen in '93 in Ahoy gezien en in de Rai en nog 2x op pinkpop.

Dus gaan we weer...:D

Veekeren
25 april 2006, 22:10
Nou ik heb mn kaarten in ieder geval al binnen! 136 dollar, maar ik mag dan ook eerder naar binnen als het goed is...

Bram+
25 april 2006, 22:12
En je mag een vriendje meenemen natuurlijk.

Ik heb ook al een kaartje gelukkig.

Droffie
26 april 2006, 13:36
Yeah baby...2 kaarten in de pocket...!!!!

Arjo
26 april 2006, 14:29
Hey...die gaan toch pas vrijdag in de verkoop of zitten jullie allemaal bij de tenclub ofzo :???:

Droffie
26 april 2006, 14:33
Hey...die gaan toch pas vrijdag in de verkoop of zitten jullie allemaal bij de tenclub ofzo :???:

Jep...Mijn vrouw is al jaren 10c member.

we mogen een kwartier eerder naar binnen dan de rest met een speciaal bandje.

Geinig....

Arjo
26 april 2006, 14:34
Damn....moet toch maar eens een creditcard scoren en lid worden :D

Veekeren
26 april 2006, 19:05
Beetje te laat Arjo :) Maar ach, over 5 jaar als ze weer naar Nederland komen heb je er misschien wel wat aan ;)

Arjo
26 april 2006, 19:30
Afgezien van de kaartjes heb je natuurlijk ook de vette chrismas singel die je krijg :D en over aantal jaar gaan we weer voor die kaartjes :)

amon
27 april 2006, 19:24
Jaja, Ik had er ook al een topic over geopend, maargoed...

Ga dr samen met een vriend van me zeker te weten heen. Dit is echt de beste band die momenteel nog actief is. Jammer dat het dan weer in arnhem moet.....

Hoewel ik wel zit te twijfelen: als ze 28 augustus in gelredome staan, staan ze eerder die maand ook vast wel op Lowlands.
Zouden die kaarten over de toonbank vliegen of kan ik het volledige programma van lowlands nog even afwachten om te kijken of ze daar ook komen...?

Arjo
28 april 2006, 08:17
Ik denk zelf dat het best wel eens snel kan gaan, al hoop ik het niet omdat ik eigenlijks geen geld heb voor de kaartjes :(

schizo910
28 april 2006, 09:36
Leuk Pearl Jam....

Ik heb ze ondertussen in '93 in Ahoy gezien en in de Rai en nog 2x op pinkpop.

Dus gaan we weer...:D

In de Rai stond ik vooraan. Een van de beste quotes van Mr Vedder gehoord toen :D.
Er was een meisje met een shirt waarop "Fuck me Eddy" stond. Op een gegeven moment zei Eddie, there's a girl over there with a shirt that says "Fuck me Eddy.... Well babe, if you want me to fuck you, you should at least spell my name right..."

geniaal :D

DREAMMACHINE
28 april 2006, 10:24
....en de kaarten zijn besteld!....

ben benieuwd wat ze er van bakken, maar te zien aan de playlist van hun laatste show ( astoria,londen) komt het wel goed !
http://www.pearljam.com/tour/setlist.php?date=200604202000

Dude
28 april 2006, 11:13
Weet iemand of je daar alleen maar zitplaaten hebt ? (rang 1 tm 7 dacht ik) of kan je ook staan.

ik kan namelijk nu al geen sta plaatsen meer vinden

Bram+
28 april 2006, 11:46
Staplaatsen zijn rang 1 denk ik, dat is in ieder geval altijd zo. Ik schat dat die al allemaal weg zijn inmiddels.

Basseytje
28 april 2006, 11:55
Djeezes, eindelijk... Ik wacht al meer dan 10 jaar om ze eens aan 't werk te kunnen zien. Ik hoop der stiekem wel op dat ze dan ff in België stoppen ook... nouja, anders kom ik wel naar Arnhem...
Grootste teleurstelling ever... na ettelijke jaren wachten kwamen ze naar België, Werchter 99 of 2000 ofzo? Ik was daar... was dat even balen toen ze dit concert hebben afgebeld omdat ze daags voordien aan 't spelen waren bij de ramp in Roskilde. Trouwens wel te begrijpen, ik denk dat geen enkel artiest dat wil meemaken, en 't zijn gevoelige jongens hé. Dus nu...

Bart

ik wil niet moeilijk doen mnaar als jij ff moeite had genomen en op de site had gekeken had je gezien dat ze de dag erna in antwerpen staan

http://www.pearljam.com/tour/

Droffie
28 april 2006, 12:05
Weet iemand of je daar alleen maar zitplaaten hebt ? (rang 1 tm 7 dacht ik) of kan je ook staan.

ik kan namelijk nu al geen sta plaatsen meer vinden

Ik kan nog een staanplaats kaart krijgen...gewoon blijven proberen.
Iemand interesse?

Bram+
28 april 2006, 12:15
Ik kan nog een staanplaats kaart krijgen...gewoon blijven proberen.
Iemand interesse?
Het wil wel eens helpen om te refreshen ja, er komen vaak nog kaarten vrij als mensen de betaling annuleren. Maarja, dan loop je wel het risico dat je uiteindelijk ergens in de engelenbak zit.

amon
28 april 2006, 13:12
Vandaag bij de Free Record SHop geweest, vraag ik of ze die cd hebben en ja die hadden ze. Mooi!
Zeggen ze "heb je ook al kaartjes?" "nog niet", zei ik en ik vroeg ze of ze hard gaan. En ja, volgens hun zal het vandaag wel uitverkocht raken, staanplaatsen waren sowieso al allemaal uitverkocht.

Ik ben uiteindelijk met alleen de cd (en nog een paar andere) de deur uit gegaan. Als ik bij een concert moet blijven zitten kan ik net zo goed die dvd even aanzetten en op de bank met een pilsje erbij gaan zitten.

Ik zal marktplaats maar eens in de gaten houden, of daar nog staanplaatsen aangeboden worden voor niet al te gek veel meer dan de originele prijs. Als dat niet gaat lukken, ga ik gewoon heel hard hopen dat ze inderdaad op Lowlands komen.


Ik zit nu trouwens naar die nieuwe cd te luisteren. Maar ik heb het idee dat deze nu alleen nog leuk is omdat hij nieuw is, als ik deze straks uit mn hoofd ken, zal het niet de cd zijn die daarna nog het meest in de speler gegooid wordt....

Droffie
28 april 2006, 15:17
Het wil wel eens helpen om te refreshen ja, er komen vaak nog kaarten vrij als mensen de betaling annuleren. Maarja, dan loop je wel het risico dat je uiteindelijk ergens in de engelenbak zit.

Engelenbak? wtf is dat?

Een staanplaats is toch gewoon voor de hele arena?

Don Capo
28 april 2006, 15:20
Engelenbak? wtf is dat?

Een staanplaats is toch gewoon voor de hele arena?

Engelenbak is ook een theatertje in Amsterdam, lijkt mij best leuk om daar een concert vanPearl Jam mee te maken.

Btw ik heb gewoon ouderwets in de rij gestaan vanochtend en 8 mooie veldplaatsen bemachtigd. Niet zo lui achter die computer zitten maar gewoon eens wat vroeger je bed uit!!

Bram+
28 april 2006, 15:21
Engelenbak? wtf is dat?

Een staanplaats is toch gewoon voor de hele arena?
Engelenbak is een uitdrukking..

De staanplaatsen zijn de veldkaarten (1e rang). De rest is tribune en daar hebben ze in het gelredome stoeltjes. Kun je inderdaad ook voor/op staan, maar toch hebben we het meestal over zitplaatsen en/of tribunekaarten (net als in de Arena, Kuip, Ahoy).

Arjo
28 april 2006, 17:49
Yes ...... ik heb ze ook !!!!!

Mijn lieve aanstaande heeft 2 kaarten gescoord :D

Dus ook ik ben erbij !!!! I'm a verry happy person

new deep
29 april 2006, 00:26
Kaarten zijn binnen, ben benieuwd naar de cd :-)