PDA

View Full Version : Tappen met ringvinger.



sebass
6 november 2002, 23:19
Ik ben nu bezig met de solo van the spirit carries on van dream theater. Ja ik dacht dat doe ik even. Maar nou zit er een klein tap stukje in:

------------------------------------------------------------------------------------
-12-----------------------------------------------------------------12h14h15--------
-14b--------------------------------------9h11h12----------11h12h14-----------------
----------------------------------9h11h12---------11h12h14--------------------------
------------7h9h10---------7h8h10---------------------------------------------------
-----7h9h10--------7h8hh10----------------------------------------------------------

Hmm ja dit ziet er niet uit. Maargoed die 7h9h10 die 9 wil ik pakken met mijn ringvinger maar die werkt niet mee. Ik wordt er goed ziek van. Weet iemand hoe ik die ene vinger even goed bij kan scholen? Ik heb er nooit last van gehad, maar hij heeft nu zijn eigen wil :sad:

moretel
7 november 2002, 02:30
Dat moet toch geen probleem zijn?
Let eens goed op de stand van je hand en begin heel langzaam.
Doe je ook regelmatig aparte vingeroefeningen?

Anders Destium
8 november 2002, 16:06
Oefen eens op je hammers, wil vooral bij je ringvinger en pink nogal eens helpen :wink:

En probeer eens wat toonladderoefeningen, coordinatie is ALLES