PDA

View Full Version : Sonno witjes & co. - 2C or not 2C



Sonno
19 april 2006, 09:15
Ja ja, ik heb me alweer een tijdje niet laten zien/horen hier maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus bij deze weer een nieuwe chanson.

Het was eigenlijk opgenomen als schets maar ik ben stiekum toch best tevreden met het resultaat. (opgenomen met m'n metalzone en yamaha 15watt oefen versterkertje!!!)

Ingezongen door een maat van me....

Vinden jullie het wat?
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=454055
(bovenste nummer)


PS: Ook een hele openbaring om is lekker m'n gitaar in C# te stemmen!

Bins
19 april 2006, 10:03
Coole riffs man! vocalen zijn ook niet verkeerd, hadden van mij iets minder op de voorgrond gemogen. Het klinkt een beetje Trivium-esque (das positief imo :) )

Maar serieus... een Metalzone in een 15watt yamaha? Klinkt echt beestachtig! Ik vind dat je er echt een goeie sound uit haalt.

Basseytje
19 april 2006, 16:26
klinkt egt ruig:P zeker netjes gespeeld en bed8:rockon:

Noid
19 april 2006, 22:00
Wah diddah? (Lees: Wat is dit dan?) Voivod meets Testament of zo? Leuk gedaan, errug retro midden jaren 80! En zo leuk dat ik het nog een keer ga luisteren :).

new deep
19 april 2006, 22:15
Hey Sonno, klinkt goed man zeer vette riffs, inspiratie opgedaan vorige vrijdag in Dordrecht? :-)
cheers

Sonno
20 april 2006, 13:38
@Bins:
Trivium? Dat beschouw ik zeker als compliment! Thanks!
Ik sta d'r zelf ook van te kijken dat m'n ouwe metalzone het überhaupt nog doet! En dat versterkertje is compleet afgeragd en oud, krakerig en heeeeel Yamaha! Bizar hoor...

@Basseytje:
Thanks!

@Noid
Fijn dat je 'm nog's gaat luisteren, doet me deugd. Testament vond ik vroeger erg cool maar Voivod ken ik niet zo. Wel grappig dat je het zo ouderwets vindt klinken, ik vindt het nl. wel meevallen...

@New deep
Thanks, en inspiratie, vrijdag? Een piep in m'n oren zal je bedoelen, damn!
Was wel ff genieten, die gitarist van Scar symmetry was errrruuug goed! En de pit bij Soilwork ook <auw!>...