PDA

View Full Version : McEagle



McEagle
19 april 2006, 09:42
Tjonge, wat moet je over jezelf vertellen...

Nou in iedergeval dat ik 30 ben, (laten we het hier maar verder niet over hebben) dat ik getrouwd ben en trotse vader een kerel van 4 jaar mag zijn.

Ik ben ontiegelijke "muziek idioot", zo wordt ik in iedergeval regelmatig genoemd door mijn collega's aangezien het nooit "stil" is om mij heen en er altijd wel muziek aanstaat!

Ik speel voornamelijk acoustisch en heb ik verschillende bands gezeten. Op dit moment zijn we lekker een "Jam band" aan het opbouwen.

Mijn motto in het maken van muziek is: "Probeer de andere muziekanten, door ondersteunend te spelen, beter te laten klinken." Ik probeer dus altijd in dienst te spelen van de band en dat lukt ook vaak erg goed. Vanaf het moment dat ik dit motto gebruik "klikt" het ook bijna altijd als ik samen met andere muziekanten speel.

Wat ik mis is theoretische kennis en dat probeer ik door behulp van dit forum te verbeteren.

My Gear:
Ik heb niet zoveel, zoals ik al zei; ik ben een acoustische gitarist en hou van een clean en natuurlijk geluid. Als ik soms de vooraad gitaren zie die sommige gitaristen hebben denk ik wel eens dat je een complete schuur nodig hebt om alles op te slaan... :satisfie:

Ik speel op een Jasmine Acoustische gitaar en heb qua versterking een VOX Cambridge 30 Reverb. Daarnaast heb ik ook een Squier Strat met een BOSS Overdrive en de BOSS Acoustic Simulator pedaal.

Zoals ik al zei ik ben niet echt into de effecten. ;)

Goals:
Ik heb sinds kort muziek van Tommy Emmanuel en ben zwaar fan. Door zijn muziek heb ik weer nieuwe doelen gekregen in mijn gitaarspel. Ik ga trachten om zijn muziek, of soort gelijke muziek, te studeren. Maar goed het begin is allemaal erg moeilijk denk ik maar zo! :)

Anyways, het lijkt me een leuk forum en hoop dus veel te leren...
Pfff, wat een verhaal, sorry als ik jullie verveeld heb! 8-)