PDA

View Full Version : R. Taylor gitaren...



Picker
18 april 2006, 20:20
Nou dacht ik dat ik toch wel wat goede gitaren in mijn handen had gehad... maar het kan altijd weer beter! Vandaag heb ik op een R. Taylor gespeeld, dat is zo'n beetje de Martin Custom Shop van Taylor.

Adirondack spruce top, asymmetrische bracing, cocobolo zij- en achterblad, mahonie hals, cutaway, ES. Ik had eerder al eens gezegd dat mijn K22 mijn oordeel over gitaren resoluut ge-re-calibreerd had, en ik dacht niet dat het nog eens zou gebeuren.

Wel dus.

Wat een WAAAAAAAAAANZINNIG goede gitaar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zonder gekheid, we leven in een mooie tijd dat er dit soort prachtinstrumenten gemaakt kunnen worden. Mijn dag is weer goed! http://www.eltjohaselhoff.com/HTMLobj-2093/aniGif.gif

gijsbreghtgitaar
18 april 2006, 20:23
en jij hebt ém zeker al....... ;) ????

Picker
18 april 2006, 20:27
...besteld.


:cheerup:

Picker
18 april 2006, 20:31
Hee? Ik zie ineens dat ik tegenwoordig "Senior Member" ben. Op mijn leeftijd word je daar niet meer vrolijk van...

bert
18 april 2006, 20:50
Hee? Ik zie ineens dat ik tegenwoordig "senior member" ben. Op mijn leeftijd word je daar niet meer vrolijk van...

Geef niet hoor . . . . ( het is even slikken, maar het went. Ik spreek uit ervaring ! ! )

--=HANS=--
18 april 2006, 21:14
Ben benieuwd Picker, wel even foto`s posten als je hem hebt hè!

Picker
18 april 2006, 21:36
Zoiets als dit, maar dan met cutaway en een abalone bovenrandje. Maarreh... duurt nog wel even voor ik hem heb...


http://www.gruhn.com/photo/AT4227.jpg

GunMetalBlue
18 april 2006, 21:48
dude...:o

schitterend ding, vooral dat hout van het achterblad!

Hmmm... Cocobolo... Mahony... Love it :)

gertdm
21 april 2006, 10:00
PPPPRRRACHTIGGG :) :) Een gitaar om verliefd op te worden.


Maar Picker...mocht je zondag in Raalte zijn...dan moet je ook mijn Breedlove maar eens proberen...dat was voor mij n revelatie...:) Ook iets geheel anders dan doorsnee....en een andere sound dan Taylor, maar juist daarom kan het t spectrum verbreden ( of is die R Taylor gitaar toch ontworpen door Larry Breedlove haha).....

Martin D
28 april 2006, 17:04
Heb jij wel eens een bourgeois getest ? Schijnt een hele goeie te zijn, voor niet zo verschrikkelijk veel geld. Ik heb um zelf nog niet in handen gehad, jij wel ?

kornelius
29 april 2006, 19:10
hoezo niet zo duur? Ik heb laatst op een 2e handsje gespeeld, daar vroeg men meen ik 3800 euro oid voor.

wel heeel lekker trouwens