PDA

View Full Version : Paul Reed Smith SE II



jeroenmoore
6 november 2002, 19:00
Ik heb uit een erfenis twee PRS gitaren, en een Ovation gekregen, ziet er allemaal goed uit, volgens mij bijna nooit op gespeeld. Ze waren helemaal in schuim verpakt. Nu is mijn vraag, zijn dit een beetje goed gitaren, heb er niet echt heel veel verstand van, misschien stom, maar ik heb nog nooit van dat merk gehoord eigenlijk

Negative K3 fan
6 november 2002, 19:10
PRS en Ovation zijn allebei duurdere merken, dus je hebt een mooie erfenis te pakken (y)

Ic3gl0vE
6 november 2002, 19:16
zoek maar eens op google.nl naar ovation en prs, en dan vooral naar sites waar er ook een prijs van deze gitaren bij staat...

Fenisi
6 november 2002, 19:18
Jezus en je had een pacifica.. wow.. vette verbetering lijkt mij.. :grin:

Ibanez RuleZ
6 november 2002, 19:24
wat iedereen schijnt te vergeten: gecondoleerd met het overlijden van de persoon die jou dat nagelaten heeft. Je moet m wel na aan het hart gelegen hebben, als hij je zo'n erfenis nalaat!

harrald

Fenisi
6 november 2002, 19:47
Jah dat vergat ik door het grote nieuws.. gecondoleerd..

BLOK182
6 november 2002, 20:32
Gecondoleerd.

Braindead
6 november 2002, 20:59
Gecondoleerd.

En succes met de PRS'jes
Wow

Iceman
6 november 2002, 21:31
Gecondoleerd.

Santana SEII zijn de koreaanse versies van de duurdere amerikanen. Maar zelfs hun goedkoopste serie (rond de 950 euro) nog erg goed, worden overal door bladen goed beschreven. De reden waarom jij die gitaren hebt gekregen, lijkt mij omdat ze dan nog bespeeld zouden worden. Dus ondanks je verlies nog veel speelplezier toegewenst.

skabouter
6 november 2002, 21:58
gecondoleerd !

maar je bent ook wel een lucky guy. ik hoop niet dat je verlies te groot is, om van de gitaren te kunnen genieten, maar dit is echt niet te geloven. 2 PRS`sen. dat is echt to much.

trouwens, de santana SE is toch maar 700 euro ? geen 950 ?

jeroenmoore
7 november 2002, 12:31
Oeeeeeeppps, ik ben vanmorgen naar de winkel gegaan en heb de twee Prs gitaren meegenomen en heb het nagevraagd, Het is niet een SE maar een Santana III, de andere is een Mcarthy. De Ovation is een CU 247.Ik ben heel erg geschrokken van de prijzen, ik denk er hard over om ze te verzekeren.

BLOK182
7 november 2002, 13:01
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vulvasonic
7 november 2002, 13:32
Al waren die gitaren 3 euro waard. Uit eerbied zou ik ze toch nooit verkopen, mocht je dat willen. Het is een stel mooie gitaren.

Gecondoleerd en veel succes!

BLOK182
7 november 2002, 14:19
Groot gelijk vulvasonic, die dingen moet je nooit verkopen Jeroen! Aangezien het ook nog eens topgitaren zijn, kan je ze larer nog aan je kinderen of weet ik wie nalaten.

Ibanez
7 november 2002, 14:46
Ook gecondoleerd, maar aan de andere kant ook wel weer erg vet! 2 prssen! shit man.

Arbz
7 november 2002, 15:18
Dat zijn wel heel erg mooie gitaren.. kan je al spelen? Zo niet, dan zou ik eens overwegen om er een nieuwe hobby bij te nemen! :wink: