PDA

View Full Version : Luister naar Kreeezip & Ka-neeeee



Sonic Soul
6 november 2002, 16:00
!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonic Soul op 2002-11-10 18:26 ]</font>

guitarboy
6 november 2002, 16:18
Je klint zielig, probeer zelf maar zo ver te komen.

sleep_to_saturate
6 november 2002, 16:44
Jouw username klinkt niet zielig wou je zeggen.

Volledig mee eens: Incense luisteren!
Nog een paar goeie haagse bands:
Grechko's Doll
Aberration
Footsweep (hehe :grin: )

Sjors
6 november 2002, 21:40
Zinloos topic dit.

Bouke
6 november 2002, 22:37
Hey,

vrij zinloos ja, idd. Als ik roep "Weg met die kut-gitaar! Blokfluit rules!" dan is dat net zo zinloos als een paar bands afkraken die niet geheel in je straatje vallen. Als de topic-starter dit had gepost in 'Biertje erbij' had ik tenminste nog kunnen denken dat 'ie dronken was en misschien nog glimgelachen, maar nu vind ik het gewoon irritant!

Nogmaals, als je bepaalde muziek niet leuk vindt of iemand's kop staat je niet aan, luister dan niet, kijk de andere kant op maar ga het niet lopen afkraken. Je kunt het vast niet beter, maar dat mag ik ook niet zeggen want dat gaat ook richting mening.

Amen

Bouke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bouke op 2002-11-06 22:38 ]</font>

sash
6 november 2002, 23:02
Amen brother... Praise the lord.

moretel
7 november 2002, 01:32
De laatste CD van Kane is trouwens erg goed.

Kitaarhiero
7 november 2002, 09:17
Juist niet :wink:

Harry
7 november 2002, 09:17
ik hou niet zo van Kane, maar Krezip vind ik wel geinig...

Rutger
7 november 2002, 09:25
Op 2002-11-06 22:37, schreef Bouke:

"Weg met die kut-gitaar! Blokfluit rules!"



yeah baby, yeah :grin:

Neals
7 november 2002, 10:32
Kane = een zeer matige band... technisch slecht, en ook die vocalist is veels en veels te eentonig...
Kane is gewoon pop, en op een site waar pop niet zo gewaardeerd word... neemt niet weg dat ik ooit een ban heb gekregen voor het kane forum :grin:

Krezip = Net als di-rect een beginnend schoolbandje dat toch wel weer redelijk over het paar is getild.
Technisch zijn ze zeker niet slecht, maar van een proffesioneel bandje mag je zeker geen nummers/geluid verwachten van dat ene bandje van je diplomauitreiking

Harry
7 november 2002, 11:09
Op 2002-11-07 10:32, schreef Neals:
Kane = een zeer matige band... technisch slecht, en ook die vocalist is veels en veels te eentonig...
Kane is gewoon pop, en op een site waar pop niet zo gewaardeerd word... neemt niet weg dat ik ooit een ban heb gekregen voor het kane forum &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">

Krezip = Net als di-rect een beginnend schoolbandje dat toch wel weer redelijk over het paar is getild.
Technisch zijn ze zeker niet slecht, maar van een proffesioneel bandje mag je zeker geen nummers/geluid verwachten van dat ene bandje van je diplomauitreiking


ik heb Krezip live gezien voor Pinkpop en 'i would stay', en ik zag een gedreven en enthousiaste band, met een act die grote impact op het publiek had. Dat kan ik niet van veel (professionele) bands zeggen.

MAY
7 november 2002, 12:38
Kane = technische slecht
Krezip = technisch zeker niet slecht

ahum, volgens mij andersom!! Dat wil niet zeggen dat ze dan geniaal zijn wat ik vind kane dus absoluut een k.t band en kan krezip meer waarderen dan kane.

moretel
7 november 2002, 16:18
Kane = een zeer matige band... technisch slecht, en ook die vocalist is veels en veels te eentonig...
Kane is gewoon pop, en op een site waar pop
Muzikaal vind ik de laatste CD gewoon goed, smaken verschillen
maar als je zegt ze zijn technisch slecht waar doel je dan op, als je dat nu eens helder uitlegt.

guitarboy
7 november 2002, 16:50
Ja ben ik ook benieuwd om,zijn toch goede muzikanten met ervaring dacht ik zo. Ben jij beter wou je zeggen?

nilfisk
7 november 2002, 18:16
Op 2002-11-07 10:32, schreef Neals:
Kane is gewoon pop

Euhmm, Kane pop :s ? kweet niet waar jij hebt gezeten maarre, er is echt wel een verschil tussen pop en ballads hae...
Zelf vind ik Kane een prima band. gitarist stelt niet zo veel, maar de nummers steken lekker in elkaar en live klinken ze super. zeker boven gemiddeld iig, dat in tegenstelling tot krezip maar goed.

Semafoor
7 november 2002, 19:22
Op 2002-11-07 10:32, schreef Neals:
Kane = een zeer matige band... technisch slecht, en ook die vocalist is veels en veels te eentonig...
Kane is gewoon pop, en op een site waar pop niet zo gewaardeerd word... neemt niet weg dat ik ooit een ban heb gekregen voor het kane forum &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">

Krezip = Net als di-rect een beginnend schoolbandje dat toch wel weer redelijk over het paar is getild.
Technisch zijn ze zeker niet slecht, maar van een proffesioneel bandje mag je zeker geen nummers/geluid verwachten van dat ene bandje van je diplomauitreiking


HEEL groot ahum, je mag van Kane zeggen wat je wilt, maar alsjeblieft niet dat ze technisch slecht zijn (en dan van Krezip beweren dat die technisch wel aardig zijn...).
Hun vorige bassist (nog steeds zonde dat 'ie weg is) had conservatorium gedaan en speelde dacht ik ook bij het metropoolorkest. Voor de rest helpt het ook wel te bedenken dat Kane eigenlijk een bijelkaar geraapte band is. Drie van de vijf bandleden zaten niet in de oorspronkelijke bezetting en zijn er later bijgekomen. Ik hoop oprecht niet dat je gelooft dat deze drie mensen zo maar zijn aangenomen...
F*ck ik kan me hier echt over opwinden gewoon terwijl ik geeneens Kane fan ben. Zeg dan gewoon dat het klote muziek is, technisch zijn ze dus echt alles behalve slecht.

nilfisk
7 november 2002, 20:31
hehe, Semafoor !! als je geen vent was geweest had k je gezoend :grin:

alhambra
8 november 2002, 11:01
Raar eigenlijk he dat Nederlandse bands weer is afgezeken worden, we zouden eigenlijk trots moeten zijn op deze en veel meer bands. Als je je dan druk wil maken maak je dan druk over al die kl@te covers en andere bagger waar je mee dood gegooit wordt. Iets wat ik zelf trouwens ook erg irritants vindt is al die dj op de radio die er voor zichzelf zitten en niet voor de muziek. En voor iedereen die loopt te zeiken over deze bands 1 vraag: kan jij al lekker rondkomen van je gitaarspel ?????????


Juist dat dacht ik al :grin: .

Harry
8 november 2002, 11:35
Op 2002-11-08 11:01, schreef alhambra:
Raar eigenlijk he dat Nederlandse bands weer is afgezeken worden, we zouden eigenlijk trots moeten zijn op deze en veel meer bands. Als je je dan druk wil maken maak je dan druk over al die kl@te covers en andere bagger waar je mee dood gegooit wordt. Iets wat ik zelf trouwens ook erg irritants vindt is al die dj op de radio die er voor zichzelf zitten en niet voor de muziek. En voor iedereen die loopt te zeiken over deze bands 1 vraag: kan jij al lekker rondkomen van je gitaarspel ?????????


Juist dat dacht ik al &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> .



ja, heb respect voor iemand die iets bereikt met iets dat ie leuk vind. Dus niet voor de eerste de beste trut die m.b.v. grote tieten een clip mag opnemen en dan playbekt of 'zingt' via een vocoder.

moretel
8 november 2002, 11:49
Het is niet verstandig om als muzikant Nederlandse rock bands af te zeiken,
want wat doe je als je zelf bekend wordt ?
of speelt de helft in amerikaanse of engelse bands ?

suzanne
9 november 2002, 15:36
ik hou van alle 5 de mannen die hier als laatste gereageerd hebben!!!dat zegt genoeg over mijn mening toch?
:wink:

FNaRK
9 november 2002, 16:41
ik begin Musicforum visioenen te krijgen...
en da's niet best :sad:

moretel
10 november 2002, 01:27
Niet aanstellen roadkill, ik hou ook van metal , ook Ramstein, heerlijk tijdens het koken, lekker hard ,m'n dochters worden er gek van.
Of Satriani lekker hard.

FNaRK
10 november 2002, 11:29
ging meer over de topic-keuze :grin:
Voordat je het weet zitten we in een Kane - Direct - Krezip wipkip discussie

SPIKE RULEZ.................

Marshallover
10 november 2002, 14:38
Ok, weer zo'n bende zinloze meningsverschillen, dan die van mij er ook maar bij:

Kane heeft goede muzikanten alleen die aap van een Dinand moet weg.

Krezip heeft gewoon vette mazzel en zijn absoluut geen goeie muzikanten, ze hebben gewoon veel mazzel gehad, ik gun het ze wel.

Sonic Soul
10 november 2002, 18:26
Ja, ik moet ff mijn mening wijzigen. Ik vind Kane, Krezip, Di-rect en al die bands echt te gek ja super. Prachtige hollandse bandjes zijn dat zeg ongelooflijk

En ze doen het nog goed in de top 40. Dus dan mag ik het ook nog eens een keertje goed vinden. Mooi.




Ahmm NOT

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonic Soul op 2002-11-10 18:28 ]</font>

Sjaak
10 november 2002, 20:04
Ik denk ook dat als een van ons hier de kans krijgt om ook landelijk een hele stapel platen te verkopen en op grote podiums te spelen, ook commercieel en a-muzikaal genoemd wordt.

Thuis kunnen we makkelijk praten, maar als ik het hele jaar in een busje rond mag rijden met de makkers van mijn band om elke avond op te treden omdat ik toevallig een nummer heb gemaakt die in heel nederland goed in de smaak valt, zou ik dat ook zeker doen.

En trouwens Kane en Krezip hebben beide op Pinkpop gestaan en naar mijn weten staan er geen pop artiesten (ook geen nederlandse) op deze twee podia's. Of heb jij ooit alleens een Backstreet Boy of Sita daar gezien??

Maurix
10 november 2002, 21:28
Wat vinden jullie nou precies zo slecht aan Kane? Ik vind het juist wel een toffe band. De zanger(Dinand Geloof ik) heeft wel een magistrale stem, maar hij kan er inderdaad meer uithalen, lijkt me.

Wat is er verder slecht aan kane?

Neals
10 november 2002, 22:37
Kane en perzik komen op TMF, dus is het pop!!!!

ijzersterk argument dacht ik zow.... en rondkomen, denk dat het vooral die sessiemuzikantjes van kane er wel lekker van rond kunnen komen, maar ze worden zeker geen miljonairs.
En trots word ik er niet van dat zo'n band Nederlands is..... want wij hebben ook Eddie, Adje...
Maar ach das ook allemaal nederlands, ik ben liever trots op de geweldige Friese bands

Harry
11 november 2002, 16:01
Op 2002-11-10 21:28, schreef Maurix:
Wat vinden jullie nou precies zo slecht aan Kane? Ik vind het juist wel een toffe band. De zanger(Dinand Geloof ik) heeft wel een magistrale stem, maar hij kan er inderdaad meer uithalen, lijkt me.

Wat is er verder slecht aan kane?


behalve dat ze spelen als een stapel ouwe kranten en dat di(sso)nand een stem heeft als een schorre kikker met poliepen? Niet veel...

:grin:

suzanne
11 november 2002, 19:00
ontzettend sterk argument hoor Neals! NOT!
Rammstein en dat soort shit komen ook op TMF dus dan is dat ook pop wil je zeggen???
lijkt me toch niet heh!
en jij bent trots op frieze bands? vast niet op Twarres dan want die komen ook op tmf.
of hou je meer van de kast?! gnagnagna

Neals
11 november 2002, 19:13
Rammstein = Pop..... onderschat niet de friese punk/hardcore scene, en de bluesband Roadhouse.

suzanne
11 november 2002, 21:32
ik heb niks tegen friesland hoor, kom er zelfs heel vaak, maar Rammstein pop, sorry vind ik wel een lachertje! dan is k3 zeker een metalband! :grin:

Bins
11 november 2002, 21:44
Pop staat voor populair. Dus ja, Rammstein is pop.

suzanne
11 november 2002, 21:58
dan is helaas,voor jullie dan, kane ook pop!

Bins
11 november 2002, 22:44
Niet dan?

Kitaarhiero
12 november 2002, 10:03
Binnen de Popmuziek zijn erg veel substijlen...

Kitaarhiero
12 november 2002, 10:03
Binnen de Popmuziek zijn erg veel substijlen...

MetalliCat
12 november 2002, 10:27
Pop zegt dus eigenlijk niet veel over de muziek (behalve dan dat het populair is..) Maar ik denk dat wanneer de meeste mensen het woord pop horen meteen aan britney, bsb, o-town blabla denken, omdat je dat soort dingen nog het meest in de popscene ziet.

Kitaarhiero
12 november 2002, 12:35
En *NSYNC niet te vergeten die in een liedje een ode brengen aan POP...

trouwens... in mijn vriendenkring betekent pop dus wiet :wink:

Marshallover
13 november 2002, 15:27
Foute vrienden heb jij dan !!!

suzanne
13 november 2002, 18:51
zo fout is het toch niet als eens een blowtje rookt!??

Marshallover
13 november 2002, 19:15
Moet jezelf weten !!!