PDA

View Full Version : Ik zoek mijn oude gitaarleraar



G.G.
18 april 2006, 08:42
Hoi, ik porbeer het eens op deze manier. Ik ben op zoek naar mijn oude gitaarleraar. heb van alles geprobeert met google maar kan niet van hem vinden, hopelijk gaat er bij iemand hier een lampje branden.

Vind het alleen niet heel erg netjes om persoonlijke gegevens op het internet te gooien. Met mijn omschrijving moet echt wel herkenbaar zijn als je hem kent.

Mocht je hem kennen, graag per persoonlijk bericht de gegevens en niet zo op het forum pleuren, weet niet of hij daar op zit te wachten. Wat ook een optie is is dat ik je mijn gegevens mail, zodat hij met mij in contact kan komen.

Ik wilde graag weten of hij nog steeds les geeft. Heb vroeger (denk iets van 10 jaar geleden les van hem gehad en dat beviel mij erg goed. Ook dezelfde muzieksmaak, da's altijd handig).

Het gaat om

Raymond (achternaam hou ik ff achterwege) (Hij is in ieder geval een Rotterdammer)
Handgebouwde telecaster met 3 elementen en een floyd (ouder type floyd)
blonde finisch met zwarte slagplaat.

Ik weet bijna zeker dat hij nog steeds op deze gitaar speelt, hij was er zoooo aan verknocht.

Als iemand hem kent......, neem ff met mij en hem contact op om te kijken of het mogelijk is dat ik weer bij hem kom lessen (als ie dat tenminste nog doet)

Zou super zijn.

Joris

-=JEROEN=-
28 augustus 2007, 19:17
ik weet niet of dit nog aankomt na zo'n lange tijd, maar ik ken een raymond die gitaarles geeft, hij heeft een donker tintje, is dat em?

G.G.
28 augustus 2007, 19:47
ik weet niet of dit nog aankomt na zo'n lange tijd, maar ik ken een raymond die gitaarles geeft, hij heeft een donker tintje, is dat em?

Yep, en hij zet super lekkere koffie. Ik PM je ff.

EDIT: En jij heet Jeroen, toevallig ook les bij hem gehad, en jij had een dikke bos ontploft krulhaar?