PDA

View Full Version : ik voel mij zo nietig



license to kill
17 april 2006, 20:54
ik ben 14 jaar eneuh, ik heb al mijn moed bijeengeraapt om dit liedje op dit forum te zetten, verwacht er niet veel van, maarjah, als je niemand het laat beoordelen, dan zal jet nooit weten of het ook maar een beetje goed is.

kben geen fantastische gitarist, kspeel nog maar 2 jaar gitaar, en als ik naar die andere soundjes hier luister, weet ik dat dit veel slechter is, majah.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=half_a_day.MP3

grayfink
17 april 2006, 21:32
Voor iemand van 14 die net 2 jaar speelt vind ik het prima. Blijf oefenen.

koella
18 april 2006, 00:18
Precies. Gewoon blijven oefenen.
En probeer een mogelijkheid te vinden om de zang en gitaar 1 voor 1 op te nemen. Dan nog wat drumsampletje's erbij, dan ben je al een heel eind.:)

freddietjetje
18 april 2006, 11:29
Je zult denk ik moeten wennen aan het idee dat sommigen hun gitaar tot luciferhout shredden en dan vervolgens zeggen: ja, ik verveelde me, en dat dan te posten.

Maar het deuntje is leuk, het zou zeker koel klinken met echte drums erbij.

Maar volgens mij kun je veel beter zingen als je nu doet:)

license to kill
18 april 2006, 18:00
zang apart opnemen? kzal eens proberen, en bedankt voor de (ongeveer) positieve commentaar.
Een solo schrijven vind ik nogal moeilijk, majah, dat komt door mijn (nog) gebrekkige techniek.

maar hoe geraak je aan een drummer??? :p
en denken jullie dat ik een andere zanger moet zoeken of gewoon moet blijven oefenen?

Marsi Hendrix
18 april 2006, 20:23
Nou aan een drum(mer) kan je komen door wat drum-samples te gebruiken en eronder te zetten.
Ik ben zelf ook 14, en ik vind dat je toch iets best leuks heb bedacht :)
Wel kan de zang beter denk ik.

Hoe komt het trouwens dat ik de hele tijd je plectrum hoor? Ik denk dat als je dat niet niet hoort, en dus puur de gitaar, dat het dan wel mooier zal worden.

license to kill
18 april 2006, 21:04
waar haal ik drumsamples? (gratis liefst)

Dridon
19 april 2006, 00:38
Klinkt al aardig cool, jammer van de opname kwaliteit gezien je de gitaar nu niet echt hoort.

Misschien zit hier iets tussen voor de drums ;)

Misschien wat drums! :) (http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=free+drum+samples&spell=1)

freddietjetje
19 april 2006, 11:21
zang apart opnemen? kzal eens proberen, en bedankt voor de (ongeveer) positieve commentaar.
Een solo schrijven vind ik nogal moeilijk, majah, dat komt door mijn (nog) gebrekkige techniek.

maar hoe geraak je aan een drummer??? :p
en denken jullie dat ik een andere zanger moet zoeken of gewoon moet blijven oefenen?


Ik denk wel dat je beter kan zingen, op sommige stukjes klonk je stem ff wat *gevoeliger* en dat moet je hebben (denk ik)

Basseytje
19 april 2006, 16:24
waar haal ik drumsamples? (gratis liefst)

als het goed is bij fruityloops. mmaar moet je zelf maar ff ondervinden en anders ff op google zoeken. btw je leid heeft wel wat maar je zou wel ietsje meer aan de opname kwaliteit kunnen done mss

license to kill
19 april 2006, 20:38
i guess, ma ik heb een keyboard met drums erop, dan moet ik niet betale voor drum samples en heb ik die ook lekker zelf gemaakt :) ik laat jullie wel weten als ik het opnieuw opgenomen heb met betere kwaliteit, een poging tot betere zang en "drums"

koella
19 april 2006, 23:45
We kunne bijna niet wachte Li Cense :D