PDA

View Full Version : Boutique dealers in Nederland



Tristan
17 april 2006, 19:51
Misschien is het leuk om een lijstje samen te stellen van alle boutique dealers in Nederland. Ik zal alvast beginnen...
www.haarguitars.nl
www.gvees.com
www.gtrgear.com
www.premiumpedals.nl
www.degiergitaarbouw.nl
www.jiconcept.com

marc_o
18 april 2006, 13:48
Misschien is het leuk om een lijstje samen te stellen van alle boutique dealers in Nederland. Ik zal alvast beginnen...
www.haarguitars.nl
www.gvees.com
www.gtrgear.com
www.premiumpedals.nl
www.degiergitaarbouw.nl
www.jiconcept.com


www.zwiergitaarbouw.nl

Les Paul
18 april 2006, 18:39
Als je bedoelt dat er boutique spullen te koop moeten zijn, dan komen veel gewone muziekwinkels er ook voor in aanmerking. Zelfs bij Feedback kan je de nodige boutique spullen kopen. Ze weten er alleen niets over te vertellen :)

Tristan
19 april 2006, 01:18
Ik bedoelde eigenlijk meer de importeurs inderdaad...

Wizz
24 april 2006, 12:38
Dan zou ik dat "Jiconcept" er maar snel uitgooien, of je moet ook Yamaha en Fender als boetiekmerken willen zien...

Wizz

Tristan
24 april 2006, 14:56
Ze verkopen ook Matchless hoor!
Dat doet Van De Haar ook, maar misschien is het prijstechnisch wel interessant...

Wizz
24 april 2006, 15:15
Ik weet niet of Matchless nog wel zo te gek is... is "The man" achter Matchless nu niet voor zichzelf begonnen met het weergaloze Badcat ?
Misschien wel de mooiste versterkers die ik op de Namm zag, Badcat...

Wizz

Tristan
24 april 2006, 15:52
Ik weet het niet want ik heb ze nog niet gehoord, maar Mark Sampson heeft in de tussentijd wel meer amps ontwikkeld en daar hoor ik weinig positiefs over... (o.a. de Star en de Sonus amps e.d.) Bovendien zouden die Bad Cats wat moderner en meer hifi klinken, nou dat hoeft voor mij niet...
Als dat zo is, geef mij dan maar een Matchless, want ze zijn zeker weten nog net zo goed als dat ze eerst waren... (ik heb ook een oude HC30 getest)
Waarschijnljk is het typisch zo'n geval van, het eerste, het beste...

lespaulnmarshall
29 mei 2012, 22:04
Guitarplayer.nl