PDA

View Full Version : deze man moet zuinig geweest zijn op zijn gitaar



gerrekat
16 april 2006, 22:09
http://cgi.ebay.com/1981-VINTAGE-CHERRYBURST-DEAN-V-USA-CHICAGO_W0QQitemZ7405752730QQcategoryZ41435QQrdZ1Q QcmdZViewItem

Ik heb al veel DEANs gezien, maar godver zeg, een 1981 V die eruitziet alsof ie gisteren van de band is komen rollen slaat alles.....

Wat een vet ding zeg, ik zou niet snel meer een cherryburst kopen, is me iets te vintage maar deze ziet er wel erg goed uit voor een 25 jaar oude gitaar, ik ben benieuwd waar de prijs naartoe gaat. Op zich zijn 1981 USA's niet zo heel erg zeldzaam althans het is een van de meest gangbare "vintage" jaren, maar wel in deze staat.

Agent_Smith
16 april 2006, 22:14
Ja,wat een schitterend ding zeg! Geweldig!
Wel stevig geprijsd vind ik.

gerrekat
16 april 2006, 22:17
Tja, ach voor zo'n gitaar is het nog redelijk zeker als ie voor die prijs weggaat. Er zitten veel collectors op te azen, pas geleden ging een 1981 Blueburst Z weg voor dik over de $ 2500.

HIj ziet er echt fantastisch uit, ik vermoedt dat iemand hem destijds zo besteld heeft en er nooit op heeft durves spelen ofzo...waanzinnig bijna alsof je in een tijdcaspule gaat..

robert-gitarist
16 april 2006, 22:24
Volgens mij wist die kerel toen de tijd al dat er van die vintige freaken zouden komen..gekocht en op zolder in de doos getieft..nu reeds jaren later gauw op Ebay zetten...heeeeel slim...

:D ;)

Maare mooi ding..damn..

Braindead
16 april 2006, 22:24
1500 dollartjes....... hmmmmmm

gerrekat
16 april 2006, 22:25
Tja ik ben ook zuinig op mijn Time Capsules die ik de afgelopen paar jaar nieuw heb gekocht....maar denk niet dat ze er zo uitzien over 25 jaar...zit zelfs geen roest op de polepieces van de elemeten...

goh dan ben ik al een grijsaard

Gearjunkie
16 april 2006, 22:37
citaat:
Volgens mij wist die kerel toen de tijd al dat er van die vintige freaken zouden komen..gekocht en op zolder in de doos getieft..nu reeds jaren later gauw op Ebay zetten...heeeeel slim...




Of... deze kerel weet dat er mensen veel geld voor een dergelijke gitaar willen geven (schrijven er meteen 'vintage' waarde aan toe) en laten in een goedkoop land een mooie replica maken...

gerrekat
17 april 2006, 08:36
Nee deze is echt, of ze hebben hem zo goed vervalst dat ze mij kunnen overtuigen dat het een echte is, maar dat lijkt me sterk....alles wijst erop dat het een echte is.

vinni
17 april 2006, 10:11
Inderdaad een bijzonder mooi exemplaar!

Hmm....prijs lijkt mij niet overdreven.

Als je zoiets zoekt, zou ik er echt voor gaan.

Groet,
Vinni