PDA

View Full Version : voorproefje op a.s. weekend



bert
16 april 2006, 19:53
A.S. weekend in Raalte . . . .
Ik blijf het een mooi stukje video ( en natuurlijk gitaarspel ) vinden !

http://www.harvest.org/crusades/04/hawaii/webcast/view/index.php?stream=4&type=wm&bw=high&id=12

Klik op : Jump into the video
Klik op : Music with Doyle Dykes.

Tot Zaterdag/zondag.

Dridon
17 april 2006, 20:49
Klinkt echt gaaf!

Is dat het nummer, while my guitar gently weeps? Ik zag die japanner dat eerst spelen op zn ukelele.

En wat is dat harvest precies?

McEagle
18 april 2006, 13:45
Yep, good music! :)

gertdm
18 april 2006, 19:08
shit....ik ga gauw weer oefenen, anders komt t niet goed zondag in Raalte....:)

bert
18 april 2006, 19:44
Klinkt echt gaaf!

Is dat het nummer, while my guitar gently weeps? Ik zag die japanner dat eerst spelen op zn ukelele.

En wat is dat harvest precies?

"While My Guitar Gently Weeps" is a rock song by The Beatles from the double album The Beatles (also known as The White Album).

It was written by George Harrison, who originally composed it with a solo acoustic guitar and a mellotron; an early longer version can be heard on the Beatles Anthology. Eric Clapton played lead guitar on the album version of the song with a Gibson Les Paul guitar.

The song was later covered by various groups and artists, such as Clapton, Jeff Healey (in 1990, on his Hell to Pay album), Peter Frampton, Marc Ribot and Spineshank, among others.

Dat was een stukje achtergrond historie, Hij speelt het zo mooi vind ik. 1 van mijn favoriete nummers van D.D. Nu maar hopen dat hij het ook nog speelt.

Volgens mij is Harvest een soort van E.O. jongeren/ouderen dag, want ze hebben het ook vaak over het geloof. ( daar is niks mis mee, hoor ! ! )

bert
18 april 2006, 19:46
shit....ik ga gauw weer oefenen, anders komt t niet goed zondag in Raalte....:)

Ik ben het even kwijt, speel jij ook op zondag ? ! ? !

bert
23 april 2006, 19:57
Nadeel is . . . . dat het weer zo goed was gisteren ( zaterdagavond )
Dat ik weer dagen mijn gitaar niet aanraak, want wat ben ik dan toch eigenlijk aan het mieren op mijn gitaar ! !