PDA

View Full Version : zoetermeerders let op!



collin hoeve
6 november 2002, 12:26
ik roep alle zoetermeerse en onstreek zoetermeerse gitaarnetters op die van progressieve muziek houden...
mijn band Xenobia (www.xenobia.tk) speelt volgende week vrijdag, 15 november, op het packstok festival in het CKC in zoetermeer
ik weet niet welke bands er nog meer spelen maar het wordt vast wel lachen dussuh... kom!
tot dan?
laters
collin
ps. we spelen iets van 10 uur

Ibanez
7 november 2002, 16:01
Ik ben er (wist je al) ik denk niet dat er problemen zullen zijn met dat er weinig mensen komen :smile: maarre ik hoorde dat het drie euro kostte en dat er veel bands spelen. Het duurt ongeveer van 5 tot 11. Het enige probleem is dat ik tussendoor nog weg moet :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-11-16 17:51 ]</font>

moretel
7 november 2002, 17:08
Ik oefen altijd op vrijdag, ik kan nu geen verstek laten gaan want we spelen over twee weken in de Boerderij (vanavond in het Brouwhuis)

Ibanez
16 november 2002, 18:46
En wie is er geweest, en hoe vonden jullie het??? Hoe zagen jullie eruit? Ik ben er geweest en vond het vet! Hoewel er in het begin wel veel slechte bands speelde werd het op het eind van de avond beter. En xenobia vond ik echt heel cool. Ik kende al 3 nummers maar de nieuwe nummers vind ik ook erg cool! Vooral ook hoe collin (met zijn draadloze systeem) het publiek in sprong! De drumsolo van koen was ook vet. ik kan nog wel ff zo doorgaan maar jullie hebben nu wel door dat ik xenobia cool vond :smile: Maarre collin, je zei zoiets van dat je aan het eind cd's kon kopen van xenobia. Maar ik heb niks gezien. Ik wou wel zo'n cdtje hebben. En komt er nog een nieuwe cd uit? Ik was trouwens dat kleine jongetje met z'n sun caged shirt :smile:

collin hoeve
19 november 2002, 21:36
hey, was leuk in het ckc he? ;P
er waren wel cd's maar die waren binnen 2 seconden uitverkocht... we hadden er ook maar 6 bij ons... er zijn er ook 2 gejat =[
maarja ze kunnen zo weer bijgemaakt worden dus als je wilt moet je effies een mailtje sturen naar xenobia_music@hotmail.com en dan regelen we daar hoe en wat met betalen en leveren ok?
btw ik ben door de halve finale van de SGA heen... ik ben 1 van de 8 beste gitaristen van nederland ofzow! ;P
mzzls
collin

Ibanez
20 november 2002, 17:04
Op 2002-11-19 20:36, schreef collin hoeve:
hey, was leuk in het ckc he? ;P
er waren wel cd's maar die waren binnen 2 seconden uitverkocht... we hadden er ook maar 6 bij ons... er zijn er ook 2 gejat =[
maarja ze kunnen zo weer bijgemaakt worden dus als je wilt moet je effies een mailtje sturen naar xenobia_music@hotmail.com en dan regelen we daar hoe en wat met betalen en leveren ok?
btw ik ben door de halve finale van de SGA heen... ik ben 1 van de 8 beste gitaristen van nederland ofzow! ;P
mzzls
collin
Wat een eikels, de mensen die die cd's gejat hebben. Maarre ik wil wel zo'n cdtje hoewel ik 3 nummers ervan al op een cd had gebrand. En echt cool dat je door de halve finale bent! De winnaar mag toch met beroemde gitaristen in de hmh spelen? En waar en waarneer is de finale?

Ibanez
20 november 2002, 17:13
ow ik had de topic van sga nog niet gelezen.