PDA

View Full Version : Gitaar mee op vakantie...



AnimalFreak
16 april 2006, 18:26
Kan ik mijn Akoustische gitaar gewoon meenemen in een gitaarzak op vakantie naar Zui-Frankrijk.

Hoorde dat ze door de warme kunnen kromtrekken. Gitaar ligt wel in de caravan. En gebeurd dat echt in 2,5 weken? (ben 2,5 weken in Zui-France)

Rw
17 april 2006, 12:08
in een goede koffer valt het wel mee...

Merc Wiersma
17 april 2006, 19:43
Voor dat soort doeleinden neem ik altijd een goedkoop Spaans gitaartje mee. Als het alleen is om op vakantie door te kunnen oefenen loont het de moeite om een gitaartje van zo'n 50 Euro er bij aan te schaffen. Zo spaar je je goede gitaar, zal hij blij mee zijn.

kornelius
17 april 2006, 20:01
kan een gitaar door warmte kromtrekken??

lage vochtigheidsgraad , zout (als je in de buurt van de zee bent), allemaal niet bevorderlijk, maar warmte?

Dridon
17 april 2006, 20:18
Warmte zeker...

Ik vroeg me dit eigenlijk ook af, ik ga deze zomer, met wat vrienden na een sta caravan in Nederland, kan ik mijn gitaar niet gewoon meenemen, gezien ik maar een versterkte gitaar heb, en ik graag een mini versterkertje mee zou willen nemen...

Basseytje
17 april 2006, 22:22
ik heb vorig jaar m'n semi accoustische gitaar meegenomen naar zuid frankrijk. gewoon in m'n tent in z'n tas speeld nog goed niets is korm getrokken. kga dit jaar weer neem m gewoon mee.


offtopic bij welk plaatsje is je campiong of staplek e.d.?

Dridon
17 april 2006, 22:24
Een vriend van me heeft een caravan in Beekbergen, waar we in de zomer zullen gaan staan. Mn vader had er een in Hoenderloo maar die heeft ie verkocht...

Oude Drummer
17 april 2006, 22:58
De Baby Taylor gaat overal mee naar toe, boot, strand of sneeuw. Niet nodeloos in de zon laten liggen en niet nat laten worden, lapje erover tegen de zonnebrand en altijd lekker in z'n tasje laten slapen, niks aan de hand. (krijg gelijk weer zin..)

Eko
17 april 2006, 23:35
Vorig jaar gewoon de Cole Clark meegenomen met de caravan naar Frankrijk. Gewoon in de koffer. Niks mis mee. Niet de volle zon laten liggen of staan.
Heb niet een goeie om op een slechte te spelen.