PDA

View Full Version : Doom/death metal



Davidian
16 april 2006, 13:21
http://www.purevolume.com/burntheinquisitor

Ik dacht laat ik ook maar even weer wat plaatsen, Probeer niet te veel op de drums te letten haha ik ben maar een simpel gitaristje.

Speelervaring : 1,8 jaar (jeej bijna 2 jaar)
Gear: Ibanez sz320 / Grg 170 dx
Cube 30 en 2 van die nummers heb ik gewoon rechtstreeks uit me zoom g2 gehaald.

Ik heb er nog geen bass in zitten aangezien ik er nog geen heb kunnen aanschaffen.(school/boeken geld ftw)

Thijs G
20 april 2006, 18:12
Ah dat vind ik zo zielig als je geen replys krijgt dus hier maar 1tje van mij :P

Helemaal niet mijn soort muziek, dus ook geen flauw idee wat "goed" en "fout" is in dit genre, aantal vette riffs, drums met guitar pro gedaan ofzo?

Mis alleen wel een solotje haha, wel knap hoor kijkend naar hoe lang je speelt, zeker weten :D

Gitaro
20 april 2006, 18:45
Klinkt goed hoor, leuk eenmansproject. Altijd tof om dit soort dingen te horen. In dat cleane stukje van no reason for mercy hoor ik alleen geen structuur? Maar dat kan aan mij liggen. Wat daarnaa komt is wel vet. Komt die eerste uit je cube? Die heeft wel een aangenamer geluid dan de andere beats, moet ik zeggen. Hoe dan ook, keep it up \m/

Davidian
21 april 2006, 16:02
Ha dank je wel mensen:)


Ja er zit geen structuur in haha ik was toen heel trots op de drums die eronder zaten dus ik wou dat mensen daar op letten haha.

Ja de solo's missen ik vind het ook dood zonde hoor maar het wil gewoon nog niet lekker:( maar dit jaar ga ik er hard voor aan het werk:D

Bedankt

Bram+
21 april 2006, 16:29
Eens een keer met een echte drummer zal je wel goed doen ja :D Wel vette riffs op zich hoor, maar van de drums klopt weinig.

Davidian
24 april 2006, 10:54
Eens een keer met een echte drummer zal je wel goed doen ja :D Wel vette riffs op zich hoor, maar van de drums klopt weinig.

Ik ga in de vakantie wat spul opnemen met een drummer! Haha het duurde even maar ik heb er eindelijk een gevonden die mijn muziek wel chill vond.

Zodra er een nummer klaar is post ik het wel ff :)