PDA

View Full Version : Post je eigen washburn!!



washburn93
15 april 2006, 20:10
Ej
post hier je eigen washburn

Orpheo
15 april 2006, 20:47
Ej
post hier je eigen washburn

no offence,maar ik denk niet dat er hier heel veel mensen zullen zijn met een washburn ;) tis volgens mij niet echt een populair merk....althans, niet als high end gitaren.

marter544
15 april 2006, 20:50
Niet lullig bedoelt hoor washburn, maar je begint me nu al redelijk de keel uit te hangen.

d'oh
15 april 2006, 21:02
Niet lullig bedoelt hoor washburn, maar je begint me nu al redelijk de keel uit te hangen.

Wel lullig bedoeld hoor washburn, zoek vrienden en ga niet lopen kutten op het forum hier ( met andere woorden, stop met die idiote topics maken, waarin je zelf in je openingspost ook niks inbrengt)

en als je dit topic dan toch succesvol wil maken, dan kan je beter zelf ook een foto van je washburn plaatsen

Javaca
15 april 2006, 21:04
Hé washburn93, je hebt een mailtje.

hansies
16 april 2006, 10:22
Hoi washburn93 ,
vindt deze topic hellemaal niet lullig, het kan niet altijd over fenders en gibsons gaan, trek het je niet aan wat anderen lullen.
succes en greetz
Hansies
http://img88.imageshack.us/my.php?image=x16skull4qz.jpg

-Steven-
16 april 2006, 10:47
Ik kon geen zelfgemaakte foto vinden, daarom heb ik maar een plaatje van internet geplukt. Dit is hem:

http://www.pulseonline.com/washburn/J3.jpg

washburn93
16 april 2006, 11:08
cker mooie gitaren
nou die van mij:
http://www.washburn.com/products/electrics/anarchy/images/anarchy1_x16rbg1.jpg

guitartub
16 april 2006, 11:18
Washburn,

Ik weet niet waarom iedereen hier tegen je aan loopt te zeiken (misschien heb ik iets gemist), maar ook ik ben een tevreden Washburn gebruiker en wel de HB 15, een non cutaway jazz gitaar, nieuw voor heel weinig. Zie voor een plaatje op de Washburn site, die iedereen vast wel weet te vinden.

Veekeren
16 april 2006, 11:41
Geloof me hij verdient het, maar misschien is het een kwestie van wennen voor hem.

Dirk W
16 april 2006, 12:08
Ik ben net van het zelfbouw forum hier heen gevlucht :/. Opzich geen rare thread, maar hij maakt meer topics dan dat hij reageert op topics, reageert niet op vragen, stelt bijzonder veel vragen en is niet echt geinteresseerd in het antwoord op zijn vragen.

marter544
16 april 2006, 12:10
Hij moet gewoon opflikkeren met onzinnige topics starten, en eerst eens wat gaan lezen. En bijv. dit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=73023 Waar slaat dat op?

Javaca
16 april 2006, 12:19
Jongens, dit is gewoon een klein jongetje, die niet veel snapt van hoe het op een forum werkt.
Ook heeft hij zo'n plaat voor z'n kop dat hij niet ziet dat je ook hoort te reageren op een forum en mailtjes. (Gisteren een mailtje gestuurd, maar nog niets gehoord).
Ach, we zullen het maar op kinderlijke kortzichtigheid houden...
http://www.freewebs.com/guido-koen/guidokoentje.JPG

Schattig hè? :satisfie:

guitartub
16 april 2006, 12:22
Goed,

ik ken de persoon verder niet, (zoals ik bijna niemand op dit forum ken, dat hoeft ook niet, want het gaat tenslotte over gitaren en versterkers en het uitwisselen van ervaringen daarover, en roddels over mensen haal ik wel uit de privestorymixetc die ik niet lees,) maar vind het ook niet nodig om de mening van mensen, wat die dan ook zijn mag of hoe dan ook geventileerd, af te kraken. Zonde van de tijd en energie die ik liever in oefenen en studeren steek.
On topic:
Een van mijn gitaren betreft een Washburn Jazzer die ik vnl om te studeren gebruik. Ik bezit enkele andere merken waar ik allemaal tevreden over ben, anders hou ik ze niet.
Posten van plaatjes gaat me boven mijn pet (OUWEL*L noemen de kids me) maar het is heel makkelijk om op de sites van merken te komen en bepaalde modellen te checken.

Dirk W
16 april 2006, 12:22
Ik zie niets dan een klein ettertje dat moet sterven!!!



of misschien is een inperking van zijn hyperinteractiviteit ook wel genoeg... :satisfie:

fullorder
16 april 2006, 12:22
heb er zelf geen, maar andere gitarist van de band wel. die heeft een mooie sunburst semi-hollow (denk es335). ziet er strak uit en klinkt heerlijk over z'n twin reverb.

guitartub
16 april 2006, 12:31
Hij moet gewoon opflikkeren met onzinnige topics starten, en eerst eens wat gaan lezen. En bijv. dit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=73023 Waar slaat dat op?

Okay,

Ik vat hem, zoals ik al zei, zonde van tijd en energie, en de persoon zal ook wel een LOUSY guitarplayer zijn, als je je tijd aan dit soort geneuzel verdoet.

G.G.
16 april 2006, 12:31
Rustig jongens, we zijn allemaal 12 geweest.

Ben het er wel mee eens dat het jammer is dat hij de reacties bij zelfbouw blijkbaar niet leest, want daar zijn toch wel zinnige opmerkingen geplaats.

Voor Washburn93: Lees dit topic eens goed door, kijk naar alle reacties en doe er iets mee, maar laat je niet wegjagen. Gitaar spelen, en bouwen is een leuke hobbie, kijk alleen ff hoe je je meningen, opmerkingen en ideeën ventileert.


G.G. (die heel lang geleden ook eens 12 is geweest)

Johnny V
16 april 2006, 14:32
de demo op zijn site is echt wel leuk :d

washburn93
16 april 2006, 14:57
Ok hier kan ik allemaal wel wat mee

haha

leuk van die demo dat je hem hebt gehoord

alleen is niet zo mooi opgenomen he?
nouja
doei

Guido

grayfink
16 april 2006, 15:06
Nou Guido, ik heb net je site gezien en je demo gehoord. Je moet nog veel leren, geeft niets, want je hebt de tijd als je 12 bent. Probeer hier veel te lezen en niet zo veel nieuwe onderwerpen aan te maken. Al je vragen zijn hier al eens gesteld en met de zoekfunctie kun je veel vinden.

washburn93
16 april 2006, 15:11
Ok bedankt
zal ik doen
en inderdaad
ik heb nog alle tijd (buiten school en gitaarles en turnen om)

maja

ik zal er aan denken

Guido

up-guitarman
16 april 2006, 15:34
Ik zie niets dan een klein ettertje dat moet sterven!!!

of misschien is een inperking van zijn hyperinteractiviteit ook wel genoeg... :satisfie:


Damn, waarom kicken jullie allemaal op beginners afkraken. Wordt je hier nu gelukkiger van, proficiat dan, zo nee, kop houde !!! Volgens mij vergeten heel veel van jullie wat voor prakkers jullie waren in het begin. En hoe een forum werkt, dat kan je ook leren. Maar wtf, jonge beginnende gitaristen afkraken, bah, zielig gewoon, ze moeten juist aangemoedigd worden ...

Aan washburn93: Hou je aan de forumregels (zowel de geschreven als de niet geschreven !!!) en vooral, kijk je topics ook regelmatig na !!!
Verder: Keep on going !!!

Washburn maakt trouwens best leuke gitaren, ik zie op jullie site dat jullie ook wel met redelijk materiaal spelen, line 6 e.d., fijntjes dat de beginnende gitarist tegenwoordig niet meer moet starten op zo'n prakversterker als ik indertijd ;-)

robert-gitarist
16 april 2006, 15:37
Washburn maakt zeker hele mooie gitaren.
IK wil altijd nog een Washburn Dime erbij hebben..Dat vind ik persoonlijk de mooiste gitaren van Washburn.Paar keer op gespeeld en dignen spelen echt super en klink lekker..super modellen die Dime's

no 1 hops
16 april 2006, 16:32
toen micky moody van whitesnake er nog reclame voor maakte.
een tweedekans stage, waarschijnlijk A20.
in een woede aanval er mee staan meppen, (nee niet op mensen)
body (mooie orange sunburst)stuk.
elke nadeel heb zijn voordeel.
zo begon het repareren van gitaren, er je eigen ding van maken.
zou wel weten waar die gitaar nu uithangt.
toen ik hem verkocht was hij midden bruin transparant gelakt, twee volume twee tone knoppen waarvan 1 een hummie al draaiende van serie in single coil veranderde.
aan iemand verkocht rond gorredijk.
tja mooi gitaar. maar de mens die hem verkocht, een gedrocht.

Javaca
16 april 2006, 18:07
Rustig jongens, we zijn allemaal 12 geweest.

Ben het er wel mee eens dat het jammer is dat hij de reacties bij zelfbouw blijkbaar niet leest, want daar zijn toch wel zinnige opmerkingen geplaats.

Voor Washburn93: Lees dit topic eens goed door, kijk naar alle reacties en doe er iets mee, maar laat je niet wegjagen. Gitaar spelen, en bouwen is een leuke hobbie, kijk alleen ff hoe je je meningen, opmerkingen en ideeën ventileert.


G.G. (die heel lang geleden ook eens 12 is geweest)
*Denkt aan Thijsje een jaar of wat geleden*
Sluit zich aan bij G.G.

G.G.
16 april 2006, 19:06
Sluit zich aan bij G.G.

Jij bent vandaar wel heel gemakkelijk :) Is al de 3e keer vandaag.

Javaca
16 april 2006, 20:11
Tsja, ben nou eenmaal te lui om het na te typen:cheerup:

AlterEgo
16 april 2006, 23:58
[ontopique]

Mijn Washburn A15V (waarschijnlijk uit de jaren 80, matsumoku fabriek)

http://members.lycos.nl/contrafidem/Washburn2.jpg

<SPAM> Staat te koop voor 110 euro :P </SPAM>

washburn93
17 april 2006, 09:08
puik plankje hoor
is wel mooi

no 1 hops
17 april 2006, 12:57
[ontopique]

Mijn Washburn A15V (waarschijnlijk uit de jaren 80, matsumoku fabriek)

http://members.lycos.nl/contrafidem/Washburn2.jpg

<SPAM> Staat te koop voor 110 euro :P </SPAM>tja wel wat spammig, maar die heb je al een mooie tijd, zie hem al iedergeval lang op internet en toch is hij op een paar punten na niet verkeerd.
als je niet zover weg had gewoont ( zelf woon ikin drachten frl) had ik misschien wel een ruil voorstel gedaan.
maar die andere op internet, die gespoten geel.
neh dat is echt wel een hele vals zingende kanarie geworden.

Superhero
17 april 2006, 17:33
Hij heeft em nog geen jaar ;)

Angel
17 april 2006, 17:47
hier zijn er 3 van mij:

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN1390_VK.jpg

Nuno - PII - N2 - EA22 - My

Heb ook nog een 12-string(zoals de EA22 maar dan in naturel)

washburn93
17 april 2006, 18:05
Die washburn PII is wel mooi
hoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?

Angel
17 april 2006, 18:06
Die washburn PII is wel mooi
hoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?

300 euro inclusief transport vanuit Duitsland

washburn93
17 april 2006, 18:08
OW valt nog wel mee,
als het inclusief transport is.
ik heb er in Druten 450 euro voor betaald.

marter544
17 april 2006, 18:50
Dan ben je flink genaait, de adviesprijs is 249 euro.

washburn93
17 april 2006, 18:52
boeiend mijn ouders hebben tog betaald

no 1 hops
17 april 2006, 19:34
Hij heeft em nog geen jaar ;)heeft alterego hem nog maar een jaar of die kannariepiet? :-)

las net dat die witte en nogal dominante v hals heeft, dat maakt verkoop niet makkelijker.

persoonlijk zou ik nieuwe slagplaat en een bill lawrence l500xl (zoals nuno en dimebag gebruikten en niet die nep van washburn zelf) erin zetten, q filter erbij en scheuren maar.

provisus
17 april 2006, 19:35
Ik vind 200 euro wel boeiend ; )
Kun je een erg mooi pedaaltje van kopen of zelfs een tweede gitaar.
Zelf heb ik geen ervaring met washburns, mijn vorige baas had er wel 1 en die was er zeer tevreden over.

Maap
17 april 2006, 19:39
Mijn Washburns ook dan maar.

van links naar rechts
-Dime333 uit 1995(koreaans) met dimarzio x2n
-N2 uit 1992? dit weet ik niet zeker maar het serienummer begint met een 2. met bill lawrence element
-dime3 (usa handbuilt enzo) uit 1995 met de bill lawrence en seymour duncan

http://img431.imageshack.us/img431/9703/washburns4gt.th.jpg (http://img431.imageshack.us/my.php?image=washburns4gt.jpg)

robert-gitarist
17 april 2006, 20:05
TERING!!!!!!!!!
Die DIME333...zo gaaf he dat ding..die wil ik echt nog keer hebben..die bedoelde ik in me vorige reactie..wow echt heel mooi.Stond er laatst een op marktplaats voor weinig maar had geen geld :( Mooi man echt ik vind die 333 mooier dan die USA

Maap
17 april 2006, 20:15
ja tis een lekker gitaartje. het nek profiel is meer als een gibson les paul dan het V profiel van de USA dime, en hijs wat dikker. maar ik vind de lawrence XL500 in de USA toch een stukkie lekkerder klinken.

robert-gitarist
17 april 2006, 20:30
Damn wat een geile bak zeg..die sunburst ook,groen geel...heerlijk ah echt ik kan wel janken van spijt dat ik die Dime333 die laatst op marktplaats stond niet gekocht heb...echt ik baal er nog van..dat zijn echt de mooiste washburns die dime serie..mooier dan die deans.de N2 is ook een hele mooie gitaar trouwens..N4 ook.Maare als je die Dime333 keer weg doet PM mij dan..ik ben echt dringend op zoek na z'n een

Eko
17 april 2006, 23:19
Ik ben de bezitter van een Falcon. Een witte made in japan met 2 fantastische HB`s er in. Voor degene die het model niet kennen. Het is een Les Paul met dubbel cutaway. Gemaakt van dieplood harthout. Weegt meer dan een bootanker. Uiteraard 1e eigenaar. Nieuw gekocht in 1980 en dus een van de eerste serie.
Vanwege een rugprobleem niet meer in gebruik voor continue gebruik. Heel af en toe gaat hij nog mee naar een repetitie. Zeer fel geluid met een prachtige sustain. Altijd gebruikt voor lekkere stampende blues of vette hardrock.
Nu doet pa het rustiger aan met z`n rug en qua muziek.

no 1 hops
18 april 2006, 05:51
ja tis een lekker gitaartje. het nek profiel is meer als een gibson les paul dan het V profiel van de USA dime, en hijs wat dikker. maar ik vind de lawrence XL500 in de USA toch een stukkie lekkerder klinken.weet niet zeker waar die elementen weg komen, maar bill lawrence heeft de serie l500.
c(lean) r(egular) l(ead) en X(tra)L(ead)/
zover ik van het forum daar begrepen heb was dimebag een l gebruiker.
als alles goed gaat bestel ik binnenkort ook rechtstreeks bij BL.
zit wel wachttijd op, maar voor die kwaliteit wil ik wel ff wachten