PDA

View Full Version : Sonar uit Utrecht zoekt gitarist



De Teng
15 april 2006, 11:12
Yo gitaristen!

Nieuwe naam uit Utrecht die doorgaat met nog enig bestaand, echt interessant materiaal, zoekt creatieve gitarist van gevorderd niveau. Ervaring vereist. Interesse wekt het direct van producers en zelfs een alternatievere platenmaatschappij al... maar dan hadden we toendertijd nog wel 8 nummers meer moeten hebben. Wees dus niet bang voor de 13 in een dozijn sound.

"This promising band combines rock with jazz and fusion influences", zo werd onze demo waar we 2 nummers nog van meenemen omschreven. Hiernaast nog 2 songs waar geen opnames van zijn, maar wel erg vet klinken.

Groovy, funky, soulful Rock Rock-like gevoel, maar dan dynamischer en ook 'iets anders' wat betreft klankbeeld. Sfeervol met funky accenten.. name it. Instrumentale demo aanwezig ter demonstratie. Vettige ritme-sectie aanwezig (niet op demo hoorbaar, inmiddels veranderd) dus ritmisch moet je spel ook in orde zijn.

Interesse? Mail dan met een korte beschrijving e.o. CV en samples van oude opnames. Audities eind april.

Samenwerking en bandgevoel staan centraal. Leeftijd huidige bandleden rond 25 jaar. We kunnen binnen korte tijd dus wat op de planken zetten, voor website, graphic design en foto's zijn de contacten ook aanwezig. Let's go!

Jouw leeftijd? 20-30 ?

Reageer dus als je het wat lijkt! Mail me graag ivm pm'tjes, dan is het handiger om te communiceren ok?


Bouwe Frank (bassist)

PS: Doel is regelmatig optreden (meerdere malen per maand) en je weet nooit hoe een balletje rolt.

Das Schaap
15 april 2006, 15:33
Heb je misschien een link ofzo waar ik gelijk wat materiaal kan horen ?
Geeft sowieso een makkelijker beeld van wat jullie zoeken dan een omschrijving, vooral bij mix van stijlen.

De Teng
16 april 2006, 10:59
Goed punt, maar ik heb geen webspace wat een tijdje blijft. Als je me een mailtje stuurt, kan ik je het wel sturen.. zo'n probleem is dat dus ook weer niet.

tillens
16 april 2006, 13:10
Ik wil best een meel sturen maar dan moet je wel effe je adres sturen!


gr Peter

De Teng
16 april 2006, 16:24
Ai... had ik niet gezien in de instelling, ik kom hier niet zo heel vaak meer.

bf_deteng@hotmail.com

(t is nu ook hersteld in de instellingen)

De Teng
8 mei 2006, 11:16
Een ordinaire bump... reacties zijn nog steeds welkom!

Ervaren wil niet zeggen dat je per se geschoold moet zijn, integendeel.. maar bandervaring en dergelijke dingen zijn wel vereist.. ;)