PDA

View Full Version : Moet ik me hier nu ook voorstellen?



Kim Wilson
14 april 2006, 12:56
Ik zie deze rubriek nu eigenlijk voor het eerst. Wat vinden jullie, moet ik me nog voorstellen?

Gast
14 april 2006, 13:12
Ja, Hans!
Stel je voor.

grayfink
14 april 2006, 23:12
Ik ben Hans. Ik heb een bril met frameloos montuur en vrij kort haar. Ik houd niet van onnodig vloeken. Ik heb een Epi Les Paul en speel graag de blues. Ik woon in een 2-onder-1 kap. Ik rij in een tweedehands japanse middenklasser. Ik ben nog niet zo lang geleden getrouwd met een vrouw met een grote bips van streng gelovige afkomst. Kortom ik ben Ki.. . Oh nee, Grayfink. (Het is echt waar allemaal...)

Kim Wilson
19 april 2006, 09:32
Volgens mij is het niet meer nodig, zelfs Grayfink kent me! :D

Nou ja, bijna dan. Ik ben Hans, 27, in november getrouwd en eind juni verwachten we ons eerste kindje.

Ik speel gitaar bij de William E-Street Bluesband (www.wes-bluesband.com). We spelen 50's en 60's rhythm & blues. Mijn gitaar is een Fender Strat uit Japan, mijn amp is een Fender Hotrod Deluxe.

Naast gitaren drum ik ook. Ik ben in het bezit van een 6-delige Tama Rockstar met Zildjian bekkens en Dixon drumrack.

Ik woon (nog) niet in een 2-onder-1-kap, maar gewoon in een rijtjeshuis in Hasselt. Mijn auto is geen Japanner, maar (kan het nog burgerlijker? :D ) een Opel Astra stationwagen.

grayfink
21 april 2006, 06:45
Wat ben je nog jong! En ik d8 dat je in een Mazda reed :-)
(Ben al bijna 42 en rijd in een Avensis)

Kim Wilson
21 april 2006, 07:38
Jong!? Ik ben al bijna 30, man! :o




:D