PDA

View Full Version : Nieuwe wah gekocht



robert-gitarist
14 april 2006, 12:28
Hallo,
Nou zat ik al tijdje te gassen op een Morley Bad Horsie wah.Ik heb zelf 3 Dunlop wah's maar z'n Morley heeft wel wat.Laatst de gitarist gehoord van Soulfly en gebruikt ook de Morley Bad Horsie2 en die vond ik lekker klinken met solo's.Nou ik kijken na z'n Morley,zie ik 190 euro staan.fuck duur,geen geld voor.Hmm balen.2de hands?ook niet alleen de bad Horsie 1.Nou houd een muziek winkel hier in Deventer opruiming(alles moet weg) en daar lag er nog een Bad Horsie 2 helemaal splinternieuw.Koste eerst 249 euro,toen gezakt na 179euro en ik heb hem vandaag voor 90 euro mee genomen :D en nog een hele complete Boss Display gekocht voor 10 euro(foto's volgen nog)
Ik helemaal blij weer.Echt super gave wah die Morley.Lekker dat er een apparte Contour knop op zit want hiermee krijg je beetje het idee dat de Dunlop 535Q ook heeft met verschillende standen/geluiden.Lekker uitgebreid ding alleen ff wennen dat ik niet eerst er op hoef te trappen om aan te gaan haha :D.
Yeah ik weer blij..GAS is ff gezakt nu..

Angel
14 april 2006, 13:08
Proficiat, waren nog andere leuke dingen te koop? ;)

Cris
14 april 2006, 13:10
Netjes hoor. Door dit soort dingen begint mijn gas weer te stijgen.

robert-gitarist
14 april 2006, 13:20
bedankt :D

Ehmm ja waren veder wel aantal leuke gadgets voor weinig maar had niet meer geld anders had ik nog een Boss GT-8 mee genomen denk ik.
En ja mijn GAS is maar ff gestilt hoor,wil binnekort een Plexitone halen van Carl Martin+HWA A/B Box+TS van Ibanez :D GAS GAS GAS....arrgggg

Bladerunner
14 april 2006, 17:15
He Robert-Gitarist,

Welke zaak was dat? Musica? Of Meibergen?
En als het Musica is, houdt 'ie er mee op? Misschien interessant om te gaan kijken...

Greetz,
Bladerunner

robert-gitarist
14 april 2006, 17:56
He Robert-Gitarist,

Welke zaak was dat? Musica? Of Meibergen?
En als het Musica is, houdt 'ie er mee op? Misschien interessant om te gaan kijken...

Greetz,
Bladerunner

Yepz Musica.
Houd helaas er mee op.Het zou overgenomen worden maar op laatste moment ging het helaas niet door :( Nu moeten we het doen met Meibergen(hiep hoi..NOT).

Bladerunner
14 april 2006, 21:43
Zonde, aardige lui maar gitaren/apparatuur waren ook aardig aan de prijs.
Heb er jaren geleden flink wat gekocht/ingeruild.
Maar het kan geen kwaad om er nu te gaan kijken, wie weet kan ik ook wat 'scoren' voor weinig..
En Meibergen, nee, das ook niet alles. Dus moeten we voorlopig uitwijken naar een andere stad

robert-gitarist
14 april 2006, 23:10
Prijzen vielen juist hard mee...ligt eraan wat je zocht.Maar over het algemeen maakte ze er altijd wel een leuke prijs van.zeker als je vaste klant was :rockon: Maare misschien heb ik je wel eens gezien daar :D was mijn vaste rondhang plek hehehe
En wat betreft Meibergen,die hebben nu een andere eigenaar die wel oké is(die vorige eigenaar,die broer van de baas nu,was echt een lul eerste rang)maar als nog niks leuks daar te vinden en die zijn écht te duur.
Ik ga tegenwoordig veel na Enschede en Apeldoorn :)